Brune....

Melina-76

Oletkos paikal :)

57

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porumies

      huhuu?

      • ja mulle ei vastaile....nyt kyllä löylytän sen jos ei rupee pika puoliin vastailemaan ....murrrr...


      • ittelles...:))


      • BBrunetti kirjoitti:

        ittelles...:))

        Ristiin mennään ;DDD


      • Melina-76 kirjoitti:

        Ristiin mennään ;DDD

        hyvä ettei solmuun...:D


    • mie... mut poromies sen tais sulle jo ilmoittaa...;))

      • Mä jo meinasin palkoja nenuun kiskasta :DDDD


        :DDDD ja se kun ei sovi mulle laisinkaan :DDDD


      • BBrunetti
        Melina-76 kirjoitti:

        Mä jo meinasin palkoja nenuun kiskasta :DDDD


        :DDDD ja se kun ei sovi mulle laisinkaan :DDDD

        pippuri takamukseen...... hitto mulla on kyl nyt iso sellainen..... kyllä suututtaaaaaaaaaaa.....:/


    • huuhaa palsta syyttää mua vähän väliä .... :/

      • porumies

        sä oot syytön, syytön, syytön.


      • porumies kirjoitti:

        sä oot syytön, syytön, syytön.

        että massapostitan viestejä :DDDD

        Taidampa vaan olla niin tylsä tyyppi että noi otsikot tuppaa olee vähän samankaltasia ;DDDD


        Muuttakaa nyt herranjestas näitä asetuksia ;)


    • Tää ryökäleen huuhaa palsta syyttää mua vähän väliä ... :/

      • Ja laittaa viestit vaikka painan keskeytä ...murrrrrr.... :/


        Hih....ei oo mun päivä sitte tänää ;)


    • rahtari1

      moikka mitäs sulle kuuluu ja on se paikalla ja pysyy

      • nyt sitä kaikki ilmoittelee.... :)) joo totta saatan pysyäkkin...:)


      • Eipä tässä kummempia :) pitäis kohta taas mennä koisailee kun illaksi taas töihin :(


        Ja juu-u eiköhän sen Brunen täältä löydä :D


        Mites sul on päivä menny?


        :)


      • rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

        nyt sitä kaikki ilmoittelee.... :)) joo totta saatan pysyäkkin...:)

        ookkaan enää hiekkakakkuja tekemässä


      • rahtari1 kirjoitti:

        ookkaan enää hiekkakakkuja tekemässä

        pit ruokaa tulla tekeen....:)) kävin ja söin monta kakkua.....:)))


      • rahtari1
        Melina-76 kirjoitti:

        Eipä tässä kummempia :) pitäis kohta taas mennä koisailee kun illaksi taas töihin :(


        Ja juu-u eiköhän sen Brunen täältä löydä :D


        Mites sul on päivä menny?


        :)

        tossa aamulla viemässä rekan huoltoo ja sit tietenkin huuhaassa täytyy koht lähtee hakee auto pois


      • Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

        pit ruokaa tulla tekeen....:)) kävin ja söin monta kakkua.....:)))

        ...Tiedät mikä auttaa!


      • Dr.Swan kirjoitti:

        ...Tiedät mikä auttaa!

        höh..... tuutko joskus kahville.....:))))


      • rahtari1 kirjoitti:

        tossa aamulla viemässä rekan huoltoo ja sit tietenkin huuhaassa täytyy koht lähtee hakee auto pois

        Onhan se hyvä välillä huollattaa jottei tienpäälle jää :)


        Ajatkos ihan suomen sisäistä vaan vai pukkaako pidempääkin keikkaa?


        (jos saapi udella)


      • Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

        höh..... tuutko joskus kahville.....:))))

        ...että kävin juuri hetki sitten!...Tulen kyllä vielä tänään.Pullaakin löytyy...ja mansikki hilloa päälle...nam!


      • rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

        pit ruokaa tulla tekeen....:)) kävin ja söin monta kakkua.....:)))

        on maha täys hiekkaa no eipä tartte enää tänään syödä


      • Dr.Swan kirjoitti:

        ...että kävin juuri hetki sitten!...Tulen kyllä vielä tänään.Pullaakin löytyy...ja mansikki hilloa päälle...nam!

        katsos tiedäthän että olen vähän pöpi päästäni.....:)))))että saattaa unohtua joskus..... :)))))


      • Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

        katsos tiedäthän että olen vähän pöpi päästäni.....:)))))että saattaa unohtua joskus..... :)))))

        ...kirjoitin JOPA teikäläisellekin taannoin terveen paperit,joten et ole pöpi!


      • rahtari1 kirjoitti:

        on maha täys hiekkaa no eipä tartte enää tänään syödä

        todellakaan....... ei ku kyl mä kumminki yöllä taas jääkaapille ku tän masiinan edes taas kuppaan....:))))


      • rahtari1
        Melina-76 kirjoitti:

        Onhan se hyvä välillä huollattaa jottei tienpäälle jää :)


        Ajatkos ihan suomen sisäistä vaan vai pukkaako pidempääkin keikkaa?


        (jos saapi udella)

        osaksi ulkomaillenyt ajan viel ensviikon suomessa ja sit ruotsiin ja tanskaan


      • Dr.Swan kirjoitti:

        ...kirjoitin JOPA teikäläisellekin taannoin terveen paperit,joten et ole pöpi!

        olet tehnyt oikean diagnoosin...... jaaha puoskari.... pitääkö mun alkaa miettimään lääkärin vaihtoa.... mut ku en viitsis ku olet niin loistavasti suolistot huuhdellu...:))))


      • rahtari1 kirjoitti:

        osaksi ulkomaillenyt ajan viel ensviikon suomessa ja sit ruotsiin ja tanskaan

        on kiva kun on vaihtelua...ei pääse tylsistymään...ja varsinkin jos saa ite valita välillä et olis kiva heittä suomensisäistäki keikkaa ni voi olla kotosalla enempi :))


      • rahtari1
        Melina-76 kirjoitti:

        on kiva kun on vaihtelua...ei pääse tylsistymään...ja varsinkin jos saa ite valita välillä et olis kiva heittä suomensisäistäki keikkaa ni voi olla kotosalla enempi :))

        ei voi oikein ite määrätä kun osan vaan ajoista


      • rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

        todellakaan....... ei ku kyl mä kumminki yöllä taas jääkaapille ku tän masiinan edes taas kuppaan....:))))

        valvoo ku on niin aikanen herätys mut kyl mä jääkaapil meinaan yöllä käydä


      • rahtari1 kirjoitti:

        valvoo ku on niin aikanen herätys mut kyl mä jääkaapil meinaan yöllä käydä

        tänä aamuna oli nakit silmil ku tuli yöllä oltua koneella... mulla työt jo puol kuus alko..... hyvä puoli tässä että ikinä en myöhästy ku työt kotiin tulee.... :)))


      • Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

        olet tehnyt oikean diagnoosin...... jaaha puoskari.... pitääkö mun alkaa miettimään lääkärin vaihtoa.... mut ku en viitsis ku olet niin loistavasti suolistot huuhdellu...:))))

        Teen sitä Suurella intohimolla...kutsumus ammatti....


      • Dr.Swan kirjoitti:

        Teen sitä Suurella intohimolla...kutsumus ammatti....

        paras puoskari kenet mie tunnen.... nyt kahvin keittoon vintiöt lähti..... :)))))


      • rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

        tänä aamuna oli nakit silmil ku tuli yöllä oltua koneella... mulla työt jo puol kuus alko..... hyvä puoli tässä että ikinä en myöhästy ku työt kotiin tulee.... :)))

        ja mulla työt vaikka missäpäin maailmaa


      • Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

        paras puoskari kenet mie tunnen.... nyt kahvin keittoon vintiöt lähti..... :)))))

        Hei ,meitsi tulee kanssa kun täällä ei nyt päivä järjestys kulje ihan niinkuin pitäisi...


      • rahtari1 kirjoitti:

        ja mulla työt vaikka missäpäin maailmaa

        sie ilmeisesti tykkäät... eiks se pääasia.... ja kuule tää ei aina helppooooo..... mun kotona aina säpinäääääääää:))))


      • rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

        sie ilmeisesti tykkäät... eiks se pääasia.... ja kuule tää ei aina helppooooo..... mun kotona aina säpinäääääääää:))))

        mun muutamal kaveril on kans työ kotona niin en mä kyllä osia haluis vaihtaa niitten kanssa. lähen nyt hakee auton huollosta voi olla et tuun viel takas moikka


      • Dr.Swan
        rahtari1 kirjoitti:

        mun muutamal kaveril on kans työ kotona niin en mä kyllä osia haluis vaihtaa niitten kanssa. lähen nyt hakee auton huollosta voi olla et tuun viel takas moikka

        vaan...:)))


    • joulupukkia...... mellu kai sie ymmärrät nyt sit........;))))

      • Kylhän mää....vaikka puolesta sanasta ;)


      • Melina-76 kirjoitti:

        Kylhän mää....vaikka puolesta sanasta ;)

        puoskarin kanssa ollaan mestareita eksyttämisen saralla..... olemme sitä joutuneet tehdä.....;))))


    • porumies

      mie pakkaan eväät ja lähden pilkille.

      • Dr.Swan

        tulin valmomaan tilannetta jos vaikka sattuu tohtoria tarvitsemaan!


      • Dr.Swan kirjoitti:

        tulin valmomaan tilannetta jos vaikka sattuu tohtoria tarvitsemaan!

        Ainahan se on hyvä yhden tohtorin olla paikalla :)

        Eihän sitä koskaan tiedä milloin sitä tarvitaan :D

        Mutta mites se meni että omena päivässä pitää tohtorin loitolla ? :DDD


      • rahtari1
        Dr.Swan kirjoitti:

        tulin valmomaan tilannetta jos vaikka sattuu tohtoria tarvitsemaan!

        tartte mut ei sitä tiiä jos kohta kirjotat lähetteen pitkäniemeen vähän huilailee


      • Dr.Swan
        Melina-76 kirjoitti:

        Ainahan se on hyvä yhden tohtorin olla paikalla :)

        Eihän sitä koskaan tiedä milloin sitä tarvitaan :D

        Mutta mites se meni että omena päivässä pitää tohtorin loitolla ? :DDD

        ...kas...olen tainnut erehtyä...käytän näet itse menetelmää viinipullo illassa pitää tohtorin loitolla...


      • Dr.Swan
        rahtari1 kirjoitti:

        tartte mut ei sitä tiiä jos kohta kirjotat lähetteen pitkäniemeen vähän huilailee

        Kappas!Olen Pitkäniemen ylilääkäri!Ja kun näin vanhoja tuttuja ollaan niin saat tietysti etuuksia joista muut vain haaveilevat...;)


      • Dr.Swan kirjoitti:

        ...kas...olen tainnut erehtyä...käytän näet itse menetelmää viinipullo illassa pitää tohtorin loitolla...

        kerran oikein tohtoris ihminen noin sanoo niin kaipa se on tohtorin suosituksesta käytävä viinikolpakko hakemassa ;DD


        Ja aion kyllä lauantaina ottaa neuvosta vaarin mutta luulen kyllä siirtyväni heti kirkkaampiin juomiin :) ja vesi ei ole kyseessä ;)


      • Dr.Swan
        Melina-76 kirjoitti:

        kerran oikein tohtoris ihminen noin sanoo niin kaipa se on tohtorin suosituksesta käytävä viinikolpakko hakemassa ;DD


        Ja aion kyllä lauantaina ottaa neuvosta vaarin mutta luulen kyllä siirtyväni heti kirkkaampiin juomiin :) ja vesi ei ole kyseessä ;)

        ...ahaa...ihanaa kuulla että edes joku noudattaa tohtorin määräämiä ohjeita!

        Tupakkaa ja välitauko nyt...


      • Dr.Swan kirjoitti:

        ...ahaa...ihanaa kuulla että edes joku noudattaa tohtorin määräämiä ohjeita!

        Tupakkaa ja välitauko nyt...

        linjalla vaan :DDDD

        (uskoo ken tahtoo :DDD )


      • rahtari1
        Dr.Swan kirjoitti:

        Kappas!Olen Pitkäniemen ylilääkäri!Ja kun näin vanhoja tuttuja ollaan niin saat tietysti etuuksia joista muut vain haaveilevat...;)

        sit tarralenkkarit ettei tartte naruja sitoa


      • Dr.Swan
        rahtari1 kirjoitti:

        sit tarralenkkarit ettei tartte naruja sitoa

        Adidakset vai ilman?


      • rahtari1
        Dr.Swan kirjoitti:

        Adidakset vai ilman?

        ei oo niin nokonukaa


    • nyt mä menen koisaamaan....heip....


      o/

      • palaillaan potalle.....:)))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe