Tytti Tuppurainen hätistää SDP:n kannattajia huonolla käyttäytymisellään,, keskusteluohjelmassa huutaa, ei kuuntele mitä toiset puhuu, ylimielinen asenne.
Hävetti katsella.
Olen yli 20 vuotta äänestänyt sossuja, en enää. Kiitos Tytti.!!
Tuppurainen häätää kannattajia
10
152
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei Tytti Tuppurainen huuda. Hän toistaa vaan sanomaansa, joka on
KOT KOT KOT KAAK KAAK KAAK KAAK
KOT KOT KOT KAAK KAAK KAAK KAAK- Anonyymi00003
KAS, KUN PERSUKUKOT KAAKATTAA.
- Anonyymi00007
harvinaisen selkeää tekstiä Tytiltä.
- Anonyymi00002
STT:n uutisissa Tytti Tuppuraisen on kerrottu käyttäytyneen toistuvasti epäasiallisesti.
- Anonyymi00004
Niin , STT:n uutisissa, joka joutui pyytämään anteeksi väärää tietoa Tytistä. Eihän arvon toimittajat sellaista sulata, vaan jatkavat haukkumista.
- Anonyymi00005
Jos ihmisellä on selkeä ja kantava ääni, ja jolla hän puhuu totuuden sanoja, niin sen totuuden piilottaja tietenkin haukkuu sanojaa, koska ei halua toistaa totuutta.
- Anonyymi00006
Minä äänestin persuja, aloituksen takia vaihdan demareihin.
- Anonyymi00008
Uskon, että äänestäjät hoitavat ongelman. Toisaalta Tuppurainen on sen jo hoitanut itse silloin, kun hän yhdellä tyhmällä lauseellaan testamenttasi äänet nuorelle ja osaavalle Hiltuselle.
- Anonyymi00009
En äänestä näitä hiltusia vaan demareita
- Anonyymi00010
"Tuppurainen häätää kannattajia"
KANNATUS ROMAHTANEE alle 20%, eli käynee kuten "siskoille" Tanskassa!? Voisiko myös meillä aikaistaa vaaleja, kun SSDP:n kannatus on vielä yli 20%, kuten Tanskassa tekivät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1884790Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303670Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392572Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572247Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491548- 731308
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751151Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711142En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391083Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911011