Virtsanäyte on yleisin tapa testata huumausaineiden käyttö.
Millainen huumausainetesti paljastaisi kaksi viikkoa aiemmin tapahtuneen käytön. Sanna kohutut videot kuvattiin nimittäin lauantaina 6. elokuuta, eli 13 päivää ennen pääministerin tekemää huumausainetestiä.
Duodecimin Käypähoito.fi-sivustolla kerrotaan, että kokaiini on todettavissa virtsatestillä 1-4 päivän säteellä. Verinäytteessä kokaiini näkyy vain vuorokauden. Samantapaiset arviot pätevät amfetamiinin käytön näkymiseen testituloksissa.
Kyllä mentiin halpaan
Anonyymi-ap
9
126
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voisko uudelleen tulla huumejengi maan johtoon ? Mikä valvonta ?
- Anonyymi00002
Hiusnäyte on kai ainoa tapa tutkia huumekäyttöä pitkän ajan kukluttua.
Se että Sanna Marin on joutunut tällaisten epäillysten kohteeksi on taitamattomuutta. - Anonyymi00006
Sanna ei ole koskaan käyttänyt huumeita, eikä edes ollut paikalla, jos joku olisi käyttänyt.
- Anonyymi00007
Sanna Marinin mahdollisesti käyttämät huumeet eivät tietenkään voineet näkyä testissä 13 vuorokautta käytön jälkeen! SUMUTUSTA
- Anonyymi00011
Mitäs jos itse lopettaisit käytön?
- Anonyymi00012
Hieno juttu,Sanna ei ole huumeaddikti ja pystyi lopettamaan tuosta vain,mahtavaa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6372923- 1081542
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh691508Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1151287
- 1381276
- 1041135
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48970
- 49939