Ukrainaa pitää tukea

Maailman maat ovat heränneet tukemaan Ukrainaa, koska on huomattu, että Iranin sota vie huomion pois Venäjän hyökkäyksestä.

Nyt on aika kaikin tavoin lisätä tukea. Ukraina on oikeassa, Putin väärässä. Putin kukistetaan aika pian Venäjän sisällä, ja sota loppuu siihen. Lisää tukea vaan Ukrainalle ja Venäjän oppositiolle, sillä homma hoituu.

32

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Otetaan vielä 200 Miljardia velkaa

      • Anonyymi00002

        Ajetaan Suomi konkurssiin !


      • Anonyymi00025

        Tietenkin Ukrainaa on tuettava mutta kumpaa Ukrainaa pitäisi tukea? Puolustautuvaa Itä-Ukrainaa vai Itä-Ukrainaan hyökännyttä Ukrainan vallankaapannutta Länsi-Ukrainaa?

        Juuri tällä hetkellä Ukrainan sisällissodan aloittanut Länsi-Ukraina on häviöllä ja ainakin länsiukrainalaisilla motivaatio sodankäyntiin alkaa olla hiipumaan päin, sillä rintamakarkuruus siellä on muuttunut suoranaiseksi epidemiaksi. Tilanetta vaikeuttaa sekin, että länsiukrainan puolella yhä useampi ukrainalaismies pakenee maasta melkein samaan tahtiin kuin Ukrainaan annettu tukikin.


    • Anonyymi00003

      Bensan hinta pitäisi saada 10 euroon (rahat Ukrainaan)

      • Anonyymi00004

        Korot 10 % rahat Ukrainaan.. kyllä niitä konsteja riittää..

        Leivän hintakin on aivan liian halpaa !


    • Anonyymi00005

      Vasemmistomaisessa venetsuela :ssa leipä maksaa työntekijän kuukausi palkan verran .
      !Miksi meillä työ mies saa repullisen leipää?
      Se on väärin pitäs laskea palkkaa ja lähtettää rahat Ukrainaan !

      • Anonyymi00006

        Tai leivän hintaa nostaa ! pää asia kun saadaan rahat Ukrainaan !


    • Anonyymi00007

      Samalla tuemme ilmaston muutosta kun Ukraina pommittaa öljyn jalostamoja !

      Yksi tulipalo tuottaa enemmän päästöjä kuin maailman henkilö autot vuodessa !

      • Ei taida olla loppuun asti mietitty.


      • Anonyymi00009

        Venäjä on aiheuttanut enemmän ympäristötuhoja kuin yksikään Ukrainan isku.


      • Anonyymi00027
        santtunen2 kirjoitti:

        Ei taida olla loppuun asti mietitty.

        No mietipä sinä sitten loput.


    • Anonyymi00008

      Ukraina joutaa hävittää valtiona pois maailmankartalta, keinotekoinen valtio jonka hävittämistä jokaisen pitäisi tukea.

    • Anonyymi00011

      Mikä helvetin Ukrainalais kiima Suomessa oikein on ?
      Eihän se ole meidän naapuri maa eikä naapurin naapuri edes. merikin on välissä mikä tämän homman takana oikein on ?
      Tämä on Venäläisvastaisuutta ja rasismia eikä mitään muuta tämä sotapropagandan levitys kansalle.
      Tappelemme isoa hullua naapuria (jonka kans meillä on 1300 km yhteistä rajaa ja joka ei ole meille mitään tehnyt) vastaan tuolla tekosyyllä ja ajamme itsemme konkurssiin ja altistumme sodalle tahallaan tyhmyyttään muutamien päättäjien Miljoona palkkaisen Brysselin paikan kalastelun takia !
      Iso Naapuri lopetti meille kostoksi Puun ,Sähkön Öljyn ym. myynnin ja tästä on seurannut aivan hirveä lama Suomeen !
      Voi olla että saamme kurittomana naapurina vielä selkä saunankin tästä hommasta !
      Sitä saa mitä tilaa ! Peiliin saa Suomen päättäjät katsoa sitten kun se tapahtuu...

      Ei Suomi saisi toisten sotiin sekaantua ! Hullua hommaa !
      Vielä maailman sotilasmahtia vastaan alkaa tällaisen pikkuisen rääpäle maan tappeleen jolle emme voi yhtään mitään.
      Eihän 8 kertaa isompi Ukrainakaan voi yhtään mitään sille vaikka sillä on 30 länsimaan rahat ja aseet siellä lisänä!

    • Anonyymi00012

      Ukraina yrittää tulla toiseksi Israeliksi maailmaan !
      Onneksi Trump ei suostu siihen ,sille riittää yksi !

    • Anonyymi00013

      Trumppihan sano että jos Ukraina ei anna Donbassia niin sotikoot niin kauan että Venäjä vie koko maan.

    • Anonyymi00015

      Z .kyllä sotiin kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista...Kaveritkin ja iiden kaverit on satumaisen rikkaita jo...

    • Anonyymi00016

      Alottajan sopii tukea Ukrainaa, mikä estää.
      Vai onko kyseessä taas joku sosialisti joka ei pysty mihinkään kuin toisten rahoilla.

      • Anonyymi00017

        lapsellista täällä tappamista ihannoida ,menis sinne ihannoimaan Ukrainaan ja Isreliin ja Gazaan ja Iraniin ihmisiä ammuskelemaan kun sitä saa laillisesti tehdä ja tulla sitten Suomeen lehdistoön kehumaan.


    • Anonyymi00018

      Sokeri tehdaskin suomesta lopetetaan ! Ukrainan tuki syyllinen siihenkin (nousevat kustannukset)

      • Anonyymi00019

        Nekin sokerit mitä herkkusuu pakolaiset syö täällä otetaan tulevaisuudessa ulkomailta velkaa ja ostetaan ulkoa valuutalla.

        Rahat Ukrainaan vaan....


    • Anonyymi00020

      Minä keksin !
      Myydän Vero.fi Trumpille niin saadaan paljon rahaa Ukrainaan lähetettäväksi !

      Varmaan Trump ostaisi vero toimiston !

      • Anonyymi00021

        Se on paras bisnes


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Se on paras bisnes

        Suomen pankki voitaisiin lopettaa ja rahat YUkrainaan lähettää


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Suomen pankki voitaisiin lopettaa ja rahat YUkrainaan lähettää

        Zkrainaan siis


    • Taas tuli Venäjän trollit mellastamaan. Niiden on pakko, mutta osaavat jo olla niin älyttömiä, ettei Suomessa niitä kukaan usko. Siitä näemme, että Putin kaatuu pian. Hänen käskyjään ei enää noudateta muuta kuin mahdollisimman huonosti. Pelosta vaan totellaan.

      Ei sellainen johtaja voi sotaa voittaa, kun vastassa on sellainen motivoitunut armeija kuin Ukrainalla nyt on. Ja Suomen kansan tuki Ukrainalle on ja pysyy!

      • Anonyymi00024

        Lisää rahaa Ukrainaan saadaan taas koska Hallitus (Persut) huomasi porsaan reiän miten valtion velka saadaan näyttämään 6 Miljardia pienemmältä ja näin saadaan huijattua luottoluokittajia antamaan lisää lainaa meille jonka voimme lähettää Ukrainaan :) Mahtavaa :)
        Eipä olisi Oppositio huomannut tuota konstia ! Ne ois sulkenut yhden paperi tehtaan.
        Sotahan sammuu jos sinne ei heitetä rahaa !


      • Anonyymi00024 kirjoitti:

        Lisää rahaa Ukrainaan saadaan taas koska Hallitus (Persut) huomasi porsaan reiän miten valtion velka saadaan näyttämään 6 Miljardia pienemmältä ja näin saadaan huijattua luottoluokittajia antamaan lisää lainaa meille jonka voimme lähettää Ukrainaan :) Mahtavaa :)
        Eipä olisi Oppositio huomannut tuota konstia ! Ne ois sulkenut yhden paperi tehtaan.
        Sotahan sammuu jos sinne ei heitetä rahaa !

        Se on hyvä, että Ukrainaa tuetaan, eikä paha
        Hallitus sitten päättää, miten rahaa kerätään ja miten jaetaan. Sitä varten hallitukset ovat olemassa, että ne johtavat maata. Sitten riidellään, mikä on oikein ja mikä väärin. Mutta hallitus päättää ja sillä siisti.

        Oli hallitus mikä vaan, köyhät unohdetaan aina, ja rikkaat pärjäävät, mutteivät etuoikeuksistaan luovu.

        Puolustus on hoidettu hyvin ja Ukrainan tukeminen. Tyytymättömätkin hyväksyvät tämän puolen asioiden hoidossa, paitsi venäjämieliset, joita on onneksi mitättömän vähän. Suuna päänä silti näissä foorumeissa.


      • Anonyymi00026
        santtunen2 kirjoitti:

        Se on hyvä, että Ukrainaa tuetaan, eikä paha
        Hallitus sitten päättää, miten rahaa kerätään ja miten jaetaan. Sitä varten hallitukset ovat olemassa, että ne johtavat maata. Sitten riidellään, mikä on oikein ja mikä väärin. Mutta hallitus päättää ja sillä siisti.

        Oli hallitus mikä vaan, köyhät unohdetaan aina, ja rikkaat pärjäävät, mutteivät etuoikeuksistaan luovu.

        Puolustus on hoidettu hyvin ja Ukrainan tukeminen. Tyytymättömätkin hyväksyvät tämän puolen asioiden hoidossa, paitsi venäjämieliset, joita on onneksi mitättömän vähän. Suuna päänä silti näissä foorumeissa.

        Ne rikkaat jotka pärjäävät ovat niitä joilla on Yhdysvaltalaisten asetehtaiden osakkeita, sillä Ukrainan sota on ollut todellinen lottovoitto Pohjois-Amerikan asetehtailijoille ja niille jotka ovat sijoittaneet sotateollisuuteen. Ukrainan katastrofi on Yhdysvaltojen onni!


      • Anonyymi00026 kirjoitti:

        Ne rikkaat jotka pärjäävät ovat niitä joilla on Yhdysvaltalaisten asetehtaiden osakkeita, sillä Ukrainan sota on ollut todellinen lottovoitto Pohjois-Amerikan asetehtailijoille ja niille jotka ovat sijoittaneet sotateollisuuteen. Ukrainan katastrofi on Yhdysvaltojen onni!

        Sota vaikuttaa aina noin. Ihan sama se on Venäjällä ja Ukrainassa.


      • Anonyymi00028
        santtunen2 kirjoitti:

        Sota vaikuttaa aina noin. Ihan sama se on Venäjällä ja Ukrainassa.

        No täällä ainakin kansan olot on kurjistuneet roimasti. Eikä parannusta ole näköpiirissä niin pitkään kun Ukrainaan mätetetää velkaeuroja.


      • Anonyymi00028 kirjoitti:

        No täällä ainakin kansan olot on kurjistuneet roimasti. Eikä parannusta ole näköpiirissä niin pitkään kun Ukrainaan mätetetää velkaeuroja.

        Kansan olot ja puolustus pitää tietysti olla molemmat kunnossa. Puolustus on, mutta kansan olot eivät. Nämä kaksi eivät ole vastakkaisia, vaan vastakkain ovat rikkaat ja köyhät. Raha pitäisi kerätä oikeudenmukaisesti ja jakaa oikeudenmukaisesti ja vähentää byrokratiaa ja säästää. Näitä ei tehdä oikeudenmukaisella tavalla.

        Se on oikeiston eikä armeijan syy.

        Maassamme asiat ovat kuitenkin paljon paremmin kuin monessa muussa maassa.

        Armeijan taas tulee pärjätä niillä rahoilla kuin sille annetaan. Siitä on turha ikuisesti marista. Kyllä nyt on ihan tarpeeksi ymmärretty politiikassa puolustuksen tarpeet. Yhteiskunnassa on muitakin tarpeita ja sille ei voi yhtään mitään.

        Ukrainan tukeminen on oleellinen osa Suomen turvallisuutta. Johtomme tekee siinä asiassa ihan oikein koko ajan. Säätämistä on, ja se tehdään taitavasti koko ajan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe