Kirjoittanut J.G.
Homesworth
Tekijänoikeus ©
2019ISBN: 978-0-578-62721-2
Johdanto
Monien vuosien tutkimuksen ja opiskelun
jälkeen olen suunnitellut oman ilmaisen
energian generaattorini. Seuraavilla
sivuilla kuvattu laite toimii jatkuvasti,
tuottaen itseään ja generoiden
ylimääräistä energiaa.
Tämä e-kirja sisältää suunnitelmia, jotka, jos
niitä noudatetaan huolellisesti,
mahdollistavat lähes kenelle tahansa rakentaa
oman Polttoaineettoman itsevoimaisen,
Ilmaisen energian generaattorin.
Vastuuvapaus
Tämä sanottu, sinun on ymmärrettävä,
että tämän kirjan suunnitelmat on
annettu vain tiedotustarkoituksiin.
Kirjoittaja, kustantaja ja jakelija eivät ole
vastuussa mistään vahingoista,
menetyksistä tai vahingoista, jotka
syntyvät, jos päätät rakentaa näillä
sivuilla kuvattua laitetta ja käyttää sitä
mihin tahansa tarkoitukseen. Kaikki tai
mikä tahansa vastuu on rakentajan, eli
sinun, harteilla. Tämä käsikirja ostaessasi
sinulle annetaan lupa rakentaa yksi laite
henkilökohtaiseen käyttöön. Kirjoittaja
pidättää kaikki kaupalliset
tuotanto-oikeudet laitteeseen
Googletan kirjan numeron:
2019ISBN: 978-0-578-62721-2
Mikä tämän kirjan laite on?
9
284
Vastaukset
- Anonyymi00001
PDF tiedostoja löytää Googlesta ja hakukoneista etsimällä? Onko tuo mahdollista edes? En ole sähköalan osaaja alkuperäiseltä ammatiltani.
Onko ympäristönsuojelu-palstalla sähköasentaja?- Anonyymi00002
Jota kiinnostaa tuo kokeilu
- Anonyymi00003
Jos rakennat kerrotko tulokset? Anonyymisti tai avoimesti
- Anonyymi00005
Aloitus kertoo satuolennosta eli laitteesta, koska mikään energia ei ole ilmaista! Näitä "ilmaisia" putkahtaa ajoittain esille, mutta joillekin se suotakoon.
- Anonyymi00006
Olen itse lukenut kirjaa ja tutkinut kuvia.
Mikäänhän ei estä kuten kirjan tekijä sanoo, rakentamaan hänen ohjeidensa mukaan sitä generaattoria.
Luitko itse kirjan sisältöä? Mitä mieltä olit, jos saan kysyä?
Siinähän oli että magneetit pyörittävät sitä ja se tarvii vain joukon magneetteja jotka laitetaan tietyllä tapaa yms.
En minä sähkömies ole, enkä keksijäkään. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen itse lukenut kirjaa ja tutkinut kuvia.
Mikäänhän ei estä kuten kirjan tekijä sanoo, rakentamaan hänen ohjeidensa mukaan sitä generaattoria.
Luitko itse kirjan sisältöä? Mitä mieltä olit, jos saan kysyä?
Siinähän oli että magneetit pyörittävät sitä ja se tarvii vain joukon magneetteja jotka laitetaan tietyllä tapaa yms.
En minä sähkömies ole, enkä keksijäkään.Olen minä silti sähkömies, keksijä ja vaikka mitä olen
- Anonyymi00008
Free enrgy, katso Kazastanin pääkaupungin Astanan keskustan rakennuksia. Siellä sinisen Palace of Peace'n paikkeilla on kaksi kullalla päällystettyä tornia. Ne toimivat sähkön kerääjinä maapallon magneettikentästä. Tiedäthän, että jännite-ero 2 metrisen ihmisen pään korkeuden ja maanpinnan välillä on noin 250 volttia.
Toistaiseksi kaikki keksijät, jotka ovat esitelleet toimivat laitteensa, on yleensä myrkytetty. Syy on yksinkertainen; miten nykyinen maailmantalous kestää ilmaisen energian vyöryn markkinoille?- Anonyymi00009
Tälläkin hetkellä on tiedemiehiä keiden yllä on varjelus ja he ovat Area-51:n, Kiinan&Venäjän&Israelin vastaavissa tutkimuslaitoksissa. Mitään pelättävää myrkytyksestä ei ole edes Vladimir Putinille jos noihin uskoo, kuten varmaan uskoo ja tietää ne todeksi ja faktaksi, voimalliseksi myös hänelle itselleen varjelukseksi. Jotka ovat nuo sanat.
”Myöhemmin Jeesus ilmestyi yhdelletoista opetuslapselle heidän ollessaan aterialla.
Hän moitti heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta, kun he eivät uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet ylösnousseena.
Hän sanoi heille: ”Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja saa kasteen, pelastuu, mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: Minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä. Jos he juovat jotakin kuolettavaa, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä tulevat terveiksi.”
Kun Herra Jeesus oli puhunut heille, hänet otettiin ylös taivaaseen ja hän istuutui Jumalan oikealle puolelle. Opetuslapset lähtivät ja saarnasivat kaikkialla. Ja Herra toimi yhdessä heidän kanssaan vahvistaen sanan sitä seuraavien merkkien kautta.]”
Markus 16:14-20 FINRK
*Eli tämä usko antaa sinulle ja ydinfyysikoille immuniteetin mitään myrkytystä vastaan.
Suurinta osaa tiedemiehistä ja muista keksijöistä ei edes välttämättä ole aidosti myrkytetty vaan se on jälkikäteen keksitty valhe. Jotta heidän arvovaltaansa loukattaisiin.
*Nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: Minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä. Jos he juovat jotakin kuolettavaa, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä tulevat terveiksi.”
https://bible.com/bible/1745/mrk.16.14-20.FINRK
- Anonyymi00010
Taas tätä valheellista väitetä. Todellisuudessa ilmaista sähköenergia ei ole. Vuosia sitten palstalla väitettiin aurinkosähkön ja tuulisähkön olevan ilmaista, mutta kun pyydettiin tuomaan "ilmaiset" laitteet johdotuksineen käytettäväksi niin höpöttäminen loppui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82052Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1101423Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201175Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861074Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661025Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8192950Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67785- 76760
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.73642Iivarilla johtopäätösten aika
Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös36622