1. Rikoksista epäillyt voivat olla päättämässä kaupungin ja kaupunkilaisten asioista.
2. Rikoksista epäilty voi toimia kiinteistövälittäjänä.
3. Rikoksista epäilty voi toimia seurakunnan suntiona.
4. Kaupunki voi säilyä itsenäisenä, vaikka velkaa on 120 miljoonaa.
Lex-Ähtäri
5
523
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ähtäri on kuin sodoma ja comora.
- Anonyymi00002
Hyvin kiteytetty maan tapa, täällä se on tuo Lex Ähtäri
- Anonyymi00003
Kaupunki joutuu miettimään oikeusprosessin aikana vahingonkorvauksia ja omituista jos syytetyt ovat mukana keskusteluissa. Meidän vinoutunutta päätöksentekoa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kaupunki joutuu miettimään oikeusprosessin aikana vahingonkorvauksia ja omituista jos syytetyt ovat mukana keskusteluissa. Meidän vinoutunutta päätöksentekoa.
Juuri näin. Lakikin jo velvoittaa jääväämään. Vaikka lakia ei täällä sovelleta.
- Anonyymi00004
Juuri näin. Täällä on eri lait. Eri ihmisille. Tiedän kenelle vien kämpän myyntiin kun sen aika tulee. Se on Viereinen kunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1071139
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102702
- 79680