Laura Arffman poistettiin kuntosalilta

Anonyymi-ap

Sukunimeään ja olemustaan myöten melko miehekäs Arffman ei tarvitsi enempää lihaksia. Hieman sirompi olemus tekisi hänestä naisellisemman.

85

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aloittajan kanssa samaa mieltä.

• Anonyymi00002

Onkos sukunimi Affman sitten naisellisempi?

• Anonyymi00003

Siis se kirjoitetaan oikeasti että Arffman eli siellä on se ärräkin mukana. Tuosta tulikin mieleen että eikö Laura ole ajatellut mennä Leville kaverinsa, ent. hiihtokuningattaren luokse hengailemaan, jospa Laurallekin sieltä löydettäisiin mies.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Siis se kirjoitetaan oikeasti että Arffman eli siellä on se ärräkin mukana. Tuosta tulikin mieleen että eikö Laura ole ajatellut mennä Leville kaverinsa, ent. hiihtokuningattaren luokse hengailemaan, jospa Laurallekin sieltä löydettäisiin mies.

Myös aviomiehensä toimesta törkeästi jätetyksi tullut Krista hengailee ahkerasti Levillä ja nimenomaan tämän sieltä jo miehen itselleen löytäneen entisen hiihtokuningattaren kanssa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Myös aviomiehensä toimesta törkeästi jätetyksi tullut Krista hengailee ahkerasti Levillä ja nimenomaan tämän sieltä jo miehen itselleen löytäneen entisen hiihtokuningattaren kanssa.

Eikös noilla kaikilla jätetyillä naisilla ole koirakin eli nyt nopeasti sellainen mies josta saa hyvän koiranhoitajan. Puuman sänkyyn pääsee vatsan ja koiran kautta, kuuluu sanontakin.

• Anonyymi00005

Jykevä "nainen".

• Anonyymi00006

Luonnossa näyttää sirolta.

• Anonyymi00061

Ja kauniilta sitäpaitsi hän on kielinero.viittä kieltä puhuu ,aloittaja varmaankin puhuu suomea savoa murtaen

• Anonyymi00007

Legendaarinen "et sä tiedä kuka mä olen!" -hetki. Mun lapset on parempia kun muiden, mä olen parempi kun tavikset, säännöt ei koske mua mut jos jotain tapahtuu niin nostan ison äläkän.

Lakeudu sieltä pilvistä edes vähän normijärkisten ihmisten joukkoon. Onhan niitä muistakin "julkkiksia" samassa kastissa

• Anonyymi00009

Olis pitänyt suunsa kiinni, eikä levittelisi asiaa. Itsellä ei tullu mieleen viedä lapsia kuntosalille. Nurkkaan istumaan. Oltiin yhdessä ulkona, pesis ja jäkis harrastus lapsilla, Kaikilla samat säännöt, eikö hänen lapsilla ole muuta, kuin katsoa mutsin treeniä. Hän sanoo ettei katso kun lapset harrastaa, sehän on vanhempien tehtävä. Ei voi käyttää maalais järkeä, kun sitä ei ole.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olis pitänyt suunsa kiinni, eikä levittelisi asiaa. Itsellä ei tullu mieleen viedä lapsia kuntosalille. Nurkkaan istumaan. Oltiin yhdessä ulkona, pesis ja jäkis harrastus lapsilla, Kaikilla samat säännöt, eikö hänen lapsilla ole muuta, kuin katsoa mutsin treeniä. Hän sanoo ettei katso kun lapset harrastaa, sehän on vanhempien tehtävä. Ei voi käyttää maalais järkeä, kun sitä ei ole.

Mä ainakin otin lapset mukaan salille, kun ei ollut lapsenvahtia. Ei kaikki jaksa mitään hemmetin pesistä ulkona joka päivä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mä ainakin otin lapset mukaan salille, kun ei ollut lapsenvahtia. Ei kaikki jaksa mitään hemmetin pesistä ulkona joka päivä.

Onneksi ei osuttu samalle salille.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Empä ihmettele että ukko lähti.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Empä ihmettele että ukko lähti.

Eukko ei voi katsella, kun oma lapsi harrastaa. Tuhannet äidit ja isät katsoo lasten harastuksia. Itselle ei olis tullu mieleen tuoda lasta salille nurkkaan istumaan. Oltiin yhdessä ulkona, leikittiin ja tehtiin kaikkea kuvaa, eikä meillä istuttu koko päivää telkun ääressä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei, fiksut ja järkevät vanhemmat ymmärtää, että kuntosali ei ole lasten paikka. "Istuu kiltisti". Eikä tuokaan jykeväleuka älyä, kuinka pitkä aika lapselle on tunti? Saatikka, minkälaisia laitteita noilla saleilla on? Kakarat on liukasliikkeisiä.
        Yrittääkö hän olla Madonnaäiti vai miten tuo on selitettävissä??
        "Lapsiviha" -kortin esiinveto kertoo vain sen, kuinka tyhmä tuo akka on. Jumalauta.
        Hei salienpitäjät:
        Tehkää Jykeväleualle oma sopimus, jissa VASTUU siirtyy kokonaan hänelle vaikka kakaransa kuolisi jonkun 100kg painon alle.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mä mä mä.... Et huoli OMAA aikaa? Eikö silloin siirretä salihetki toiseen aikaan, kun saa lapsille vahdin, että itse saa nauttia vai pistitkö työntekijät vahtiin kakaroitas? Mua oksettaa sunlaises "MÄ"/"MINÄ"

• Anonyymi00051
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Eukko ei voi katsella, kun oma lapsi harrastaa. Tuhannet äidit ja isät katsoo lasten harastuksia. Itselle ei olis tullu mieleen tuoda lasta salille nurkkaan istumaan. Oltiin yhdessä ulkona, leikittiin ja tehtiin kaikkea kuvaa, eikä meillä istuttu koko päivää telkun ääressä.

"Tuhannet äidit ja isät katsoo lasten..." Kyllä. Äidit ja isät on AIKUISIA, LAPSET EI. Et ole lapsesi kaveri, olet VANHEMPI. Vanhemmilla on tiettyjä tehtäviä. Ymmärrätkö?

• Anonyymi00082
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Salikäynnin voi jättää väliin, jos ei lastenvahtia ole. Et voi muitten kuntoilua häiritä vahdittavalla/vahdittavilla lapsilla. Kyllä on itsekeskeistä porukkaa.

• Anonyymi00010

Pelottavan näköinen eukko.

• Anonyymi00011

Taisi Arffmanni pettyä kun kansa olikin pääosin eri linjoilla.

• Anonyymi00053

Joo ja veti sitten lapsiviha-kortin esiin. Tyhmä muija. Oikeesti mä vähän säälin tota itsekästä pikkubimboa, kun ei ole ollut paikalla, kun älyä on jaettu, niin minkäs teet.

• Anonyymi00013

Eikö saleilla ole säännöt jota pitää noudattaa? Ymmärrän täysin säännön, kun lapsi juoksee toisten jaloissa jota pitää varoa ja voi aiheuttaa niin itselleen kun muille jopa vaaratilanteen! Säännöt kait koskee myös julkkiksiakin!

• Anonyymi00034

Aikuisen ihmisen pitäisi osata noudattaa sääntöjä, jotka on tehty turvallisuuden takia!

• Anonyymi00043
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Aikuisen ihmisen pitäisi osata noudattaa sääntöjä, jotka on tehty turvallisuuden takia!

Opettaako daami lapsilleen ettei heitä koske samat säännöt kuin muita. Japanissakin tää poistettiin kylpylästä, kun oli peittänyt tatuoinnit, Japanissa kylpylään ei pääse tatuointien kanssa. Rikkoo sääntöjä koti ja ulkomailla.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Opettaako daami lapsilleen ettei heitä koske samat säännöt kuin muita. Japanissakin tää poistettiin kylpylästä, kun oli peittänyt tatuoinnit, Japanissa kylpylään ei pääse tatuointien kanssa. Rikkoo sääntöjä koti ja ulkomailla.

Ei sitä tatuointien peittämisen takia poistettu, vaan tatuointien peittämättä jättämisen.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kyllä, mutta ei. Minkälaisen mallin antavat kakaroilleen? No sehän on jo nähty "ei koske mua", "mä saan tehdä, mitä mä haluan"!

• Anonyymi00014

Tuol hyvin sanottii. Olis pitäny suusa kii kun vääräs eikä metelii turhaa!

• Anonyymi00015

Siis hei, ettes te tiedä kuka mä oon? Heh, heh.

• Anonyymi00016

Se on niin yksinkertasta jos säännöt kieltää ipanat nii ettiköö toisen salin!

• Anonyymi00018

Nyt sääntöjen noudattaminen on Arffmannin mukaan lapsivihaa. Pitäis nyt jo turpansa kiinni.

• Anonyymi00020

Munasi kyllä itsensä täysin. Noussut jotain päähän ja luulee, että hänelle on eri säännöt

• Anonyymi00045

Lapsia ei kukaan vihaa, tietyt säännöt suojelee lapsia. Tämä mutsi ei tajua lapsia suojelevia sääntöjä, vaan uhriutuu. Kukaan ei mene salille, jossa joutuu, vahtimaan välinpitämättömän muijan lapsia.

• Anonyymi00021

Ketju vaikuttaa olevan lähinnä yhden kirjoittajan tuotosta. Mistä viha kumpuaa?

• Anonyymi00022

Totta kirjoitit. On ainut syy henkilökohtainen, jos jotain esimerkiksi haukkuu ja keksii valheita vuodesta toiseen.

• Anonyymi00056

Vai yhden? Mistä viha kumpuaa? Tästä tyhmästä naisesta, joka EI YMMÄRRÄ SÄÄNTÖJÄ!

• Anonyymi00023

Katsokaas kullannuput kun tää on keskustelu foorumi! Eli täällä saa keskustella! Jos nyt joku tai laura itse on ottanu nokkiisa.

• Anonyymi00024

Riittäisi samasta asiasta yksi kommentti, eikä saman henkilön kymmeniä kommentteja.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Riittäisi samasta asiasta yksi kommentti, eikä saman henkilön kymmeniä kommentteja.

Olet Laura melkoisen ylimielinen.

• Anonyymi00073
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kerroppa juka se "yksi" on, joka on tehtaillut kymmeniä juttuja?
        Minä se en ole, mutta olen täysin samaa mieltä, että lapset ei kuulu salille. Etkö itse halua ns omaa aikaa, jos sinulla lapsia olisi? Toisekseen, et myöskään ole käynyt salilla, kun et tiedä, minkälaisia vempaimia siellä on, etkä myöskään tiedä, kuinka lapset, vaikka olisi kuinka kilttejä, ovat arvaamattomia. Pienelle ihmiselle tunti on ikuisuus.

• Anonyymi00026

Laurako se täällä itse nillittää?

• Anonyymi00027

Siltä vaikuttaa.

• Anonyymi00028

samaa mieltä aloittajan kanssa. leikkisi lapsensa kanssa eikä veisi salin nurkkaan istumaan.

• Anonyymi00029

Fiksu Laura ja katelisuus loistaa tekstien läpi 🤢.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ei kyllä ole fiksu. Kun ei ymmärrä että säännöt koskee myös häntä.

• Anonyymi00057
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Et siis sinäkään ymmärrä miksi sääntöjä tehdään saleille?
        Leikitäänpä, että sinulla olisi kaksi (2) vuotias piltti. Saako se mennä tai siis saatko sinä laittaa sen tai vielä paremmin; laitatko sinä sen taaperon huvipuiston hurjimpaan laitteeseen, koska Sinä haluat? Oletko muuten koskaan käynyt salilla? Jos olet, niin sitten Sinunkin pitäisi ymmörtää, miksi on säännöt laitettu.
        En yhtään ihmettele, että moni (ei siis vain yksi) ärähti tuosta, kuinka tyhmä ja itsekeskeinen voi äiti olla. Ei vissiin kakaransa kiinnosta pätkääkääb vaikka niille jotain sattuisi? Sen kuvan siitä saa.
        Samanen akkahan itki tatuoinneistaan, kun meni "saunomaan" Japanissa! Luulisi tuon bl8ndin jo työnsä puolesta ottavan selvää kulttuurieroista, kun ne ymmärtää ns taviskin. Japanissa ei ole näin sairasta kulttuuria kuin täällä "minä, minä, minä". Eipä taida olla monessa muussakaan maassa maailmassa. Kyllä Arfann on ihan itse idiotisminsa tuonut esiin ja vanha sanonta "sitä saa, mitä tilaa", pitää edelleen paikkansa.

• Anonyymi00031

Just joo! Sehän on fiksua haukkua muita toimittajia ja tehä naurettava numero tosta sali jutusta vaikka itse väärässä, olkoon vaikka mikä julkkis toimittaja vaa!

• Anonyymi00032

Taitaa Lauraa painaa vielä ero kun selvistä asioista kiukuttelee!

• Anonyymi00033

Tämä nainenhan on ihan pelle kun katselee sen tilityksiä!

• Anonyymi00037

Nainen?

• Anonyymi00035

Astuisin erittäin mielelläni kakkoseen.

• Anonyymi00036

Kuivana?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Kuivana?

Katkerta vaikutti Laura avioeron jälkeen todellakin. Nyt kai alkaa jo päästä siitä pikkuhiljaa yli.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Katkerta vaikutti Laura avioeron jälkeen todellakin. Nyt kai alkaa jo päästä siitä pikkuhiljaa yli.

On niin rakastunut ja onnelinen Laura palomies rakkaaseensa 🥰.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

On niin rakastunut ja onnelinen Laura palomies rakkaaseensa 🥰.

Toivotaan että rakkaus ja onni kestää Lauralla koko loppu elämänsä ajan,

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Toivotaan että rakkaus ja onni kestää Lauralla koko loppu elämänsä ajan,

Höpö höpö ja vielä höpö. Miehet vaihtuu ja rakkaus on ihana asia ja sen kans Laura tietää 💓.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Höpö höpö ja vielä höpö. Miehet vaihtuu ja rakkaus on ihana asia ja sen kans Laura tietää 💓.

Uutta meisseliä hän kaipaa aika ajoin.

• Anonyymi00047

Joo, aika pimee eukko on. Nyt sitten vetäsi "lapsiviha" -kortin esiin, kun reppana ei ymmärrä realiteetteja! En ihmettele, että ukkonsa otti ja lähti.

• Anonyymi00049

On yleensä kyllä molemmissa syy, kun avioero otetaan. No tässä tapauksessa, mies jätti kyllä6Lauran.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00049 kirjoitti:

On yleensä kyllä molemmissa syy, kun avioero otetaan. No tässä tapauksessa, mies jätti kyllä6Lauran.

Kyl oli syytäkin.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Kyl oli syytäkin.

Onhan eroissa jotain hyvääkin ja ihminen kasvaa ja oppii tuntemaan paremmin itseään eron sattuessa.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Onhan eroissa jotain hyvääkin ja ihminen kasvaa ja oppii tuntemaan paremmin itseään eron sattuessa.

Ha haaaa ja toiset kasvaa ja toiset eivät todellakaan kasva, henkisesti eivät tipan tippaa.

• Anonyymi00060

Olisipa kiva nähdä aloittaja kuvassa niin saatais porukalla haukkua hänen näköä. Tyhmyydestä yleensä sakotetaan jos ymmärrät.

• Anonyymi00062

Laura ei ole mikään kaunis nainen, eikä tietenkään rumakaan ole.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Laura ei ole mikään kaunis nainen, eikä tietenkään rumakaan ole.

Onks Lauralla ja ex-miehellä yhteishuoltajuus olemassa ?

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Onks Lauralla ja ex-miehellä yhteishuoltajuus olemassa ?

Lauralle oli avioero kova pala, mites selvisii, jos tääkin uus mies ehdokas saa jalat alleen ja häippäsee karkuun ?

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Lauralle oli avioero kova pala, mites selvisii, jos tääkin uus mies ehdokas saa jalat alleen ja häippäsee karkuun ?

Voi hakea apua, jos on vaikeeta psykologin kanssa keskustelemalla esimerkiksi.

• Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Voi hakea apua, jos on vaikeeta psykologin kanssa keskustelemalla esimerkiksi.

On aika räväkän tuntuinen ja älykäs nainen ja ei varmasti joudu hakee ulkopuolelta itselleen apua.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

On aika räväkän tuntuinen ja älykäs nainen ja ei varmasti joudu hakee ulkopuolelta itselleen apua.

Mikä syy oli, kun aviomies jätti kylmästi Lauran ja lähti toisen naisen mukaan.?

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Mikä syy oli, kun aviomies jätti kylmästi Lauran ja lähti toisen naisen mukaan.?

Miksi ihmeessä se vei lapsensa kuntosalille ? Eiks niillä ole lapsista yhteishuoltajuus ?

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Miksi ihmeessä se vei lapsensa kuntosalille ? Eiks niillä ole lapsista yhteishuoltajuus ?

Piti päästä itse kuntoilee, no onhan se hyvä syy 🤑.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Piti päästä itse kuntoilee, no onhan se hyvä syy 🤑.

Lauralla oli komea aviomies ja joku toinen nainen käytti tilaisuutta ja vei miehen itselleen.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Lauralla oli komea aviomies ja joku toinen nainen käytti tilaisuutta ja vei miehen itselleen.

Mitäs siitä komeudesta, kyllä se on luonne ajan kanssa tärkeämpi asia kuitenkin..

• Anonyymi00072
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Mitäs siitä komeudesta, kyllä se on luonne ajan kanssa tärkeämpi asia kuitenkin..

Miksi monet naiset ainoastaan tuijottavat miehen ulkonäköä ? Moni kakku päältä kaunis ja sisältä mätä täynnä.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Joo, on niin viisas, että on jo tyhmä.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Joo, on niin viisas, että on jo tyhmä.

Tyhmyys ja hulluus kävelevät käsikädessä, on nääs sanonta.

• Anonyymi00084
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Hyvästä suhteesta ei ketään viedä.

• Anonyymi00085
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Pitäis hakea, kun unohtanut olevansa tavallinem ihminen. Inhottaa katsoa sen urheiluselostuksia.

• Anonyymi00077

Eiköhän YLE:ltä joku verorahoin kustannettu psykologi löydy ?

• Anonyymi00078

Aloittaja jatkaa natkuttamista. Yritä ajatella jotain muuta.

• Anonyymi00080

natkuttamista?

Oletko jostain perähikiältä?

• Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

natkuttamista?

Oletko jostain perähikiältä?

Miksi pitää haukkua henkilöä ja ette edes tunne häntä henkilökohtaisesti ?

• Anonyymi00083
        Anonyymi00081 kirjoitti:

Miksi pitää haukkua henkilöä ja ette edes tunne häntä henkilökohtaisesti ?

Tässähän arvostellaan sillä perusteella miten ko henkilö käyttäytyi. Ei siinä tuntea tarvitse, jos julkkis olettaa, että hänelle on eri säännöt kuin muille. Keltainen neste noussut päähän.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Tässähän arvostellaan sillä perusteella miten ko henkilö käyttäytyi. Ei siinä tuntea tarvitse, jos julkkis olettaa, että hänelle on eri säännöt kuin muille. Keltainen neste noussut päähän.

Jokaisella ihmisellä on menneisyys ja jokainen voi myös kasvaa ihmisenä. Harva ihminen jää tunnetasoltaan henkisesti teiniikäiseksi..

• Anonyymi00087
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Jokaisella ihmisellä on menneisyys ja jokainen voi myös kasvaa ihmisenä. Harva ihminen jää tunnetasoltaan henkisesti teiniikäiseksi..

Kyllä kun täältä lukee joskus kommentteja, ne vaikuttaa todellakin siltä teinit ovat asialla kirjoittelemassa.

• Anonyymi00088

Pennut ei kuulu kuntosalille. Sen luulisi jokaisen tajuavan. Ja siihen on monta syytä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      199
      2280
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2099
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1837
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      94
      1600
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1475
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe