Miten on mahdollista että köyhä saa elämiseensä kaikkien kulujen lääkkeiden vuokrien ja muiden kulujen jälkeen elämiseensä kelasta vain 578,43 euroa kuukaudessa käyttöönsä .
Tuo tekee noin kaksi kymppiä päivä osta siinä sitten noilla rahoilla tupakit ruuat kaljat ja yritä nähdä kavereita vielä pubissa ??? ei tule mitään köyhää viedään kuin pässiä narussa Suomessa sen verran laittaa vidutteleen että muutan maasta pois parempaan elintasoon .
Onko kellään tietoa paljonko venäjällä jonne Ano Turtiainen muutti kela maksaa ihmisille elämisestä ?
Köyhän elämää
9
73
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Paljon enemmän venäjän valtio maksaa muuta pikaisesti sinne 😉
- Anonyymi00002UUSI
Suomessa on EU n heikoimpia sosiaaliturvia .
- Anonyymi00006UUSI
"Suomessa on EU n heikoimpia sosiaaliturvia ."
Juu näin on ei meinanneet maksaa eukolle edes lain määräämää hamerahaa ilman kasaa lippuja ja lappuja vaikka laissa seisoo että sellainen on maksettava meidän kulttuurin naisille .
- Anonyymi00003UUSI
Eihän se olekaan mahdollista. Köyhä saa kaiken kaikkiaan 900 euroa josta hän maksaa vuokran, sähkön, ruuan, lääkkeet ja hammashoidon, netin, vaatteet ja silmälasit. Se ei riitä enää muuhun. Käyttöön jää jälle 0,00 euroa. Ei saa tupakkaa eikä olutta.
- Anonyymi00005UUSI
"Eihän se olekaan mahdollista. Köyhä saa kaiken kaikkiaan 900 euroa"
Höpö höpö minulla ainakin kela maksaa vuokran sähkön ja muut pakolliset ja sitten katsoo että käteen jää se lähes 600 ruokaan tupakkiin ja sen sellaiseen mut paskat se mihinkään riitä onneksi voin hakea eri järjestöiltä ruokakasseja muuten olisin jo vainaa koska minulla on vain yksi elämä ja tykkään hieman juhliakin alkon ja sen sellaista kanssa höpöheinä myös maistuu
- Anonyymi00004UUSI
Muuta vaan.
Tarvitsisin palkkani ihan itse.
Joutuu ihan töitä tekemään, että aateliset saa elää leveämmin. - Anonyymi00007UUSI
äitee vidduilee juopoksi ja luuseriksi saa sen eläkkeensä ja asumistukensa siihen päälle hyvä kai sen kun oli liikeapulainen ja nyt elää eläkkeellään herroiksi sanoo että ruoka on Suomessa niin halpaa etä rahaa jää väkisinkin säästöön osti juuri yli 10 000 euron sähkömopon itselleen kun reuma estää liikkumisen ...hyvä kai sen on elvistellä ei polta ei juo elää tylsää elämää senjoritalossa selvinpäin vanhojen ämmien kanssa .
Vidut mä läheen suomesta saa vidduilija äitikin sitten hankkia uuden juoksupojan itelleen kauppa reissuille kuka helvetti suostuu parilla kympillä hakeen sille kaupasta ostokset niin kuin mä teen- Anonyymi00008UUSI
Viduttaa sekin että näihin ruokakasseihin laitetaan jotain hapankorppuja ja riisiä tai makarooneja mitä en voi sietää miksi ei ole perunaa tai jotain leikkeitä vaikka niiden sijaan ...suomimonm paska maa ja nää ruokakkassien jakajat on yhtä paskoja
- Anonyymi00009UUSI
Kun käyn velipojalla kylässä läskipää tarjoaa aina konjakkia ja hiljaa myhäilee kun on niin helbvetin pärjäävä on hieno asunto autot jne silleen sitten ja ylimielisenä kun lähden tarjoaa isolle veljelle 50 -100 euron seteliä käynnistä pakkohan mun persaukisen se on ottaa mutta viduttaahan se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844472Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1252461Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3202431Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1502333Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1912183Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4771193Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3841118Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki111020Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38923- 92888