Amerikassa tullaan ylistämään Räsästä, Maailma kuuluu vain heteroille, muut menkööt kaappiin.
Oikeasti Räsänen voitti ja Suomi hävisi...
16
173
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hihhulit sai turpaan ja niiden täytyy mennä kaappiin jatkossa.
Tämä maa kun ei, Luojan Kiitos, ole enää Päivin tapaisten henkisten persereikien hallinnassa vaan maallisten ihmisten, jotka ei usko kummituksiin ja odota maailmanloppua.- Anonyymi00009
Kylläpä sitä ollaan raamattukeskeisiä siellä pridepiireissä . Tehän osaatte enemmän ulkoa kuin normikansalainen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kylläpä sitä ollaan raamattukeskeisiä siellä pridepiireissä . Tehän osaatte enemmän ulkoa kuin normikansalainen.
Osuit naulan kantaan. Hyvin usein ei-kristityt ovat Raamatusta paljon uskovaisina itseään pitäviä paremmin perillä. Itse asiassa olen jo vuosia suositellut Raamatun lukemista, se on erittäin hyvä keino vakuuttua teististen uskontojen järjettömyydestä.
- Anonyymi00013
Niin ei kannata uskoa mutta lue Raamattua niin siellä totuus paljastuu
- Anonyymi00002
"Amerikassa" (joka on vähän eri asia kuin Yhdysvallat) käytännössä kukaan ei ole koskaan kuullutkaan koko Räsäskästä. Eikä tule ikinä kuulemaan, muutamaa MAGA-lahkolaista lukuunottamatta.
- Anonyymi00003
Hihhulit hirteen!
- Anonyymi00004
päivi on rohkea kun uskaltaa sanoa miten suomessa yli 90 prosenttia yli 60 vuotiasta ajattelee homoudesta!
- Anonyymi00006
Ja samat kahjot äänestelette Tynkkysiä ja Vigeliuksia
- Anonyymi00008
Olen 65-vuotias ja Räsäsen kaltaiset äärihihhulit ovat äärimmäisen vastenmielisiä ihmisiä, jotka katsovat jumalalliseksi oikeudekseen loukata toisia ihmisiä ja heidän ihmisarvoaan.
- Anonyymi00014
Näin se on
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen 65-vuotias ja Räsäsen kaltaiset äärihihhulit ovat äärimmäisen vastenmielisiä ihmisiä, jotka katsovat jumalalliseksi oikeudekseen loukata toisia ihmisiä ja heidän ihmisarvoaan.
Homot yrittää tehdä itsestään normaaleja ja terveitä. Ei voi kuin nauraa heille!
- Anonyymi00005
Kiihottukaa nyt homot joka veetun asiasta 😂 Hirveä pauhaaminen seksuaalisuudesta joka on lisääntymistoiminto, ja kaiken järjen ja tieteen mukaan homostelu on siihen epätarkoituksenmukainen poikkeus. Ei se haittaa mutta että muiden pitäisi teeskennellä jotain muuta.
- Anonyymi00012
Ainoat jotka tästä Räsäskän tapauksesta ovat jotenkin kiihottuneita ovat persut ja lahkolaiset.
- Anonyymi00010
Räsäsen tuomio oli ihmisen voitto. Tuota ruttunaamahirviötä vituttaa ja se on ihan oikein. Amerikoissa saavat ne kahjot olla mitä mieltä vain, mutta näin meillä.
- Anonyymi00017
USA:sta on tullut iso paskakasa, jonka ylistystä ei olla vailla.
- Anonyymi00018
Tunnista kaappihomo.Homottelee,viedäkseen huomion pois omasta homoudestaan. Sössöttävä lällättävä puhetapa miehet.Perse hartioita leveämpi miehet.Herpes huulessa,joka raamatussakin mainitaan jumalan antamana merkkinä homoille.Nämä oliot kun saadaan kaapista ulos homo ongelmaa ei ole.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332104Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121486Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041236Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59865
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34852Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743