Hyvätkin puolensa siinä on että välit pysyneet etäisenä

Anonyymi-ap

Oikeastaan aika tylsä kotona viihtyvä olen, pettyisit vain.

57

873

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei, kun itekin viihdyn himassa! Eikä jaksakaan usein muuta

• Anonyymi00002

Samanlainen olen.

• Anonyymi00003

Olen saanut kuulla jo useammalta naiselta että käytännössä tällainen myös kotona viihtyvä, muuten tosin ulkoileva on käytännössä miehenä kuulemma pelkkä poikanen. Jännä juttu että teen kaikki miesten ja naisten hommat ihan yksin kotona ja ulkona.

Jo parikymppisestä kuullut miten miehen pitää harrastaa joukkueurheilua tai olla hyvä jossain yksilölajissa, eli joku ryhmäharrastus, tosin ei mitään nörtti lautapelejä yms. tai herran jumala tietokonepelejä. Samoin pitää olla älykäs ja lukenut, mutta kirjoja ei saa lukea koska se on tylsää.
      Pitää juosta ympäri kaupunkia joko kahvilla, ruokailemassa tai iltaisin pubissa/baarissa. Siihen päälle muu ajelu ympäriinsä ja shoppailu sekä tietysti ulkomaanmatkat useita kertoja vuodessa.
      kuulemma muuten ei ole kokenut mitään ja somekin pitäisi päivittää jotta saa satoja tuttavia joita ei oikeasti edes tunne.

Muuten on tylsimys. Jännä juttu kuitenkin että minulla sentään on jotain muutakin sanottavaa kuin samaa mainstream sontaa hesarista tai yleltä mitä jokainen jauhaa.

Naiset tuijottaa aivan kuin ei olisi ketään kotona vaikka himmeät valot on päällä, mutta minä olen miehenä olen se tylsimys jonka pitää olla se aktiivinen puoli, keksiä jutut ja tekemiset, tehdä aloitteet, laatia treffit ja suunnitelmat yms yms.

Miten päin se nyt menikään? Kuka oikeasti on tylsämielinen tarja?

• Anonyymi00004

Tylsämielinen yksinasuva poikamies minäkin. Perjantai-illan ratoksi kuitenkin vetelin silakkalootaa naamariin.

• Anonyymi00006

Itse tehtyä?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Itse tehtyä?

Kukapa sitä olisi minulle tehnyt. Helppo homma kun lämmin leivinuuni, siellä valmistuu itsestään. Valurautapannussa tehtynä vielä ihan oma makunsa.

• Anonyymi00005

Miten noin muuten meni omasta mielestäsi se lähentyminen? Että minkä arvosanan antaisit itsellesi sosiaalisissa taidoissa?

• Anonyymi00045

Kysytkö tätä abstraktia kysymystä nyt palstalta vai yksittäiseltä henkilöltä? En osaa sanoa, mutta voimia sinunkin studioon

• Anonyymi00008

Sellainen kotonaviihtyvä mies juuri paras onkin. Joskus voitais vaikka käydä yhdessä Prismassa. Jos olisi ihan pakko.

• Anonyymi00011

Ei kiitos minulle enää koskaan yhtäkään miestä samaan tilaan kanssani!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei kiitos minulle enää koskaan yhtäkään miestä samaan tilaan kanssani!

Avarat on kaupassa tilat. Eikö edes Prismassa toisella laidalla.

• Anonyymi00044

Minä pakottaisin ehkä pitämään heijastinliiviä turvallisuussyistä, hänellä vaaleansininen poikien väri ja minulla punainen

• Anonyymi00009

Mä voin olla se villimpi.

• Anonyymi00010

Onko varmaa tietoa, että toinen on aina menossa?

• Anonyymi00012

Ei sillä ole mitään merkitystä, koska minä en halua enää suhdetta koskaan kenenkään kanssa!

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ei sillä ole mitään merkitystä, koska minä en halua enää suhdetta koskaan kenenkään kanssa!

Minulle rakkaat työkaverit tiesivät sen, etten halua uutta suhdetta kenenkään kanssa, joten kun olisitte kysyneet heiltä olisin säästynyt monilta todella ahdistavilta vuosilta!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mitä v*ttua sitten teet täällä ikävä-palstalla!!!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mikä sinua niin kovasti moosedogi vaivaa tämän trollisedän kirjoittelussa tai ylipäätään miksi sinulla on tällainen banaali ajatus, että lukijat olisivat olemassa sinun narsistista folkloriikkaa varten? T naiselta

• Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mikä sinua niin kovasti moosedogi vaivaa tämän trollisedän kirjoittelussa tai ylipäätään miksi sinulla on tällainen banaali ajatus, että lukijat olisivat olemassa sinun narsistista folkloriikkaa varten? T naiselta

Vuosia sitten olen im tunnistanut narsistisen seksististisen ja psykoottisen tyylin puhuttaa trolleja ininästä, ulinasta ja sen sellaisesta luokse kutsuvasta skeidasta

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Vuosia sitten olen im tunnistanut narsistisen seksististisen ja psykoottisen tyylin puhuttaa trolleja ininästä, ulinasta ja sen sellaisesta luokse kutsuvasta skeidasta

Ja sitten tämä niinikään kajahtanut pimatsu tullut völjyssä vinkumaan huomiosta, mikä on todella epätoivottua. Uskomatonta

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Ja sitten tämä niinikään kajahtanut pimatsu tullut völjyssä vinkumaan huomiosta, mikä on todella epätoivottua. Uskomatonta

Ja tämäkin bipolaarinen poppoo ekstrana ekstran perään ns ei helvat

• Anonyymi00047
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ammu immo ittees vaikka

• Anonyymi00015

Avasit mun silmät. Hän saattaisi tosiaan pettyä. Paitsi en ole tylsä mutta viihdyn kotona.

Taidan lopettaa kaipaamisen ja luovuttaa koko pelin... 🤷🏻‍♀️

• Anonyymi00017

Kotona viihtyvä ja tylsä eivät ole synonyymeja ja yleisesti kai kotona viihdytään enemmän silloin kun asutaan yhdessä.

Tein kohdallani tänään yhteenvedon. Olisinko kiinnostunut ihmisestä joka elää tavallani?

En olisi kiinnostunut:
      Viettää suurimman osan ajasta kotona.
      Ei tee juurikaan mitään millä olisi itselleen merkitystä.
      Elämä on jumahtanut paikoilleen.
      Ei harrasta niitä juttuja, joista nauttisi.
      Selaa liikaa somea ja tuhlaa aikaansa.

Olisin kiinnostunut:
      Haluaa kehittää itseään.
      Tahtoo luoda yhteisiä muistoja ja kokemuksia.
      Haluaa toisinaan reissata ja/tai lähteä extempore johonkin.
      Haluaa harrastaa liikuntaa. Olisin kiinnostunut.
      Seuraa mitä maailmalla tapahtuu ja on kiinnostunut muista ihmisistä.
      Omaa tavoitteita ja päämääriä.
      Pyrkii huomioimaan puolisoaan.
      Nauttii hellyydestä ja läheisyydestä.

Toki on vielä liuta puolia ja piirteitä, joita suuresti arvostaisin tulevassa puolisossa, mutten nyt luettele tässä. Ensin pitäisi saada En olisi kiinnostunut osio itsessä kuntoon ja elää enemmän Olisin kiinnostunut listauksen mukaisesti. Jätin myös luonteenpirteet luetteloitsematta.

• Anonyymi00018

Hyvä on etäisyys. Pidemmällä tähtäimellä tuskin mieskään kestäisi minua kun ei naisystävätkään siedä olemistani. T.nainen

• Anonyymi00022

Sama.

• Anonyymi00037

Kukahan daiju tätä palstaäijän kehitysvam teatteria on taas ”hyvällä tahdolla” äänestänyt

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kukahan daiju tätä palstaäijän kehitysvam teatteria on taas ”hyvällä tahdolla” äänestänyt

Huono muotoilu, sillä ko ryhmältä puuttuu yleensä paha tahto, mutta ei kaikkien kohdalla. Esim l(lievä) kehitysvamma ja tietty persoonallisuushäiriö voi olla samassa nk vaikeahoitoisessa paketissa.

• Anonyymi00051

Oletko T-nainen ajatellut kehittää luonnettasi?

• Anonyymi00019

Kenen kotona?

• Anonyymi00036

Ei jumalan terrve sinua

• Anonyymi00020

minä en kaipaa yhtään ketään elämäämme ellei hän ole mies jolla on taskussa kaikki se mitä siihen vaaditaan että haluan taklata hänen kanssa koko loppuelämän yhdessä :-) ja semmoista miestä ei ehkä tule koskaan harmi. mulla on nallekarhun puutos, :/

• Anonyymi00021

Mielummin tylsyydessä kuin turvattomuudessa.

• Anonyymi00023

Tuo on niin totta.

• Anonyymi00024

Mitä jos toinen olis samanlainen?

• Anonyymi00026

Siinä on se ero, että minä pidän vain ikäisistäni miehistä ja vain ystävinä, mutta koen heidät ystävinä sellaisiksi joita haluan halata! Halaaminen on minulle todella tärkeää sen takia, ettei lasteni isä halannut minua koskaan, minä olin se joka häntä halasin!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Siinä on se ero, että minä pidän vain ikäisistäni miehistä ja vain ystävinä, mutta koen heidät ystävinä sellaisiksi joita haluan halata! Halaaminen on minulle todella tärkeää sen takia, ettei lasteni isä halannut minua koskaan, minä olin se joka häntä halasin!

Menin projektin takia todella huonoon kuntoon ja olen sitä vieläkin ja siksi kaipaan halaamista ja turvallista ihmistä samaan tilaan kanssani! Sellainen ihminen joka vain pyöri ympärilläni ei ole minulle turvallisen tuntuinen ihminen, siksi en voi paljon nuorempaa koskaan edes halata!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Menin projektin takia todella huonoon kuntoon ja olen sitä vieläkin ja siksi kaipaan halaamista ja turvallista ihmistä samaan tilaan kanssani! Sellainen ihminen joka vain pyöri ympärilläni ei ole minulle turvallisen tuntuinen ihminen, siksi en voi paljon nuorempaa koskaan edes halata!

Kerro nyt palstaäijä vielä kerran näille järjen riamuvoitoille projektista lissää

• Anonyymi00053
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kerro nyt palstaäijä vielä kerran näille järjen riamuvoitoille projektista lissää

Tai hakkaus-saagasta- sekunnin käy. No no no no no no there’s no limit- eläkeläiset humppaa ja kuole remasteraatio- kuole taikka hakkaa taikka hakkaa ja kuole. Löytyisköhän mondeon jukeboksista?

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Tai hakkaus-saagasta- sekunnin käy. No no no no no no there’s no limit- eläkeläiset humppaa ja kuole remasteraatio- kuole taikka hakkaa taikka hakkaa ja kuole. Löytyisköhän mondeon jukeboksista?

Minun musta huumori on ympäristön tulos. Auttaapi jaksamaan👍

• Anonyymi00055
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Minun musta huumori on ympäristön tulos. Auttaapi jaksamaan👍

Kulli saattaa kasvaa lieveilmiönä ja sitten naiseus on kriisissä

• Anonyymi00025

Tietäisipä eräs millainen kotihiiri minä olen, vaikka varmaan saanut toisenlaisen kuvan minusta.

• Anonyymi00030

Kotihiiri on yleensä kiertoilmaus ylipainoiselle syömärille.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00030 kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00048
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Sinähän sen tiedät möhömako

• Anonyymi00028

Mitäs jos on kaksi kotihiirtä, mutta olisi samanlaisia kiinnostuksen kohteita?

• Anonyymi00031

Se olisi erittäin 👌🏻

• Anonyymi00029

Mitäs jos kaipaan ihan sun kanssa keskustelua ihan niin kuin ennenkin? Me ei edes tiedetty miten se etenisi, tuli vaan seinä vastaan.

• Anonyymi00032

👍👍👍

• Anonyymi00052

Sitä olisi varmaan kannattanut miettiä ennen kuin petit.

• Anonyymi00033

🥲🥲🥲 Herkistää täällä vähän.

• Anonyymi00034

Ai jaa, minustakin palstaäijä hima hyvä lähtökohtaisesti aina joku yrittää droppaa tunnelmaa nii ei jaxa

• Anonyymi00041

Mulla onkin monia syitä herkistyä.

• Anonyymi00049

Kotonahan myös levätään. Ja moni ei jaksa enää työpäivän jälkeen olla extra sosiaalinenkaan.

• Anonyymi00050

Oikean ihmisen seura on kotonakin jotain hyvää (toki saa olla huonot hetketkin).

• Anonyymi00056

Samoin näin mutta soita kumminkin.

• Anonyymi00057

Niin kyllästyisinkin. Käyn kotona lähinnä latautumassa uusiin seikkailuihin, joita on mm. Töissä käynti, lenkkeily, kaupassa käynti ja muutama harrastus. En jaksaisi nyhjätä yhtään enempää neljän seinän sisällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      67
      2385
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      69
      1130
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1097
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      77
      803
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      660
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      658
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      615
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      27
      581
    Aihe