Voi aikoja entisiä, se oli joskus totta..!
Naperona olin kovaa taistolaista.
Vanhalla Yliopistotalolla olivat antavimmat naiset. Pari ulkoa opittua sekavaa lausetta Marx-Engels-Leniniä niin jo vain kohta peitto heilui.
Mutta muoti muuttui.
Loikkasin sitten suoraan oikeiston riveihin koska demarit ja keskusta olivat jotensakin luotaan työntäviä.
Nyt olen valunut niin oikealle etten enää sovi edes laita-enkä ääriryhmiin.
Tännekin kirjoitin aikoinaan nimimerkillä Nazi kunnes se poistettiin pahennusta herättävänä.
Siinä lyhykäisyydessään poliittinen historiani... 😊💕
Minua on luultu joskus vasemmistolaiseksi....!
8
108
Vastaukset
Onko joku muka kiinnostunut siitä, millaisia käsityksiä litteään Maahan uskovalla on?
- Anonyymi00001
Tuon juuri saman aloituksen littana maa on laittanut aikaisemminkin ?Onko tämä jokin botti
- Anonyymi00004
Se on PYÖREÄN maan TROLLIN hörhöilyä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Se on PYÖREÄN maan TROLLIN hörhöilyä.
Ei sillä oo ku pyöreä huone.
- Anonyymi00002
Minua kiinnosti kovin elämänpolkusi taistolaisesta rasistifasistinatsiksi!
- Anonyymi00006
Tällä palstalla ei ole kuin totisia tosikkoja joten pikku huumori on hyvästä.
Kiva kirjoitus. - Anonyymi00007
Minua on luultu Päivi Räsäseksi, vaikken ole kaappi lesbo.
- Anonyymi00008
Saksassa myös kovimmat putinistit ovat vasemmistolaisia kuten Vikikin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 994880
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2371981- 811593
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401180Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3281137Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471057- 1111029
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974