Vai minkä takia kaikki mm. Demarit ovat pelkkiä iäkkäitä ihmisiä ilman jälkipolvea joka voisi liittyä puolueseen. Vai onko ns. "pojasta polvi parantunut" ja nämä ovatkin vain viisaampia kuin vanhempansa, ja älyävät olla liittymättä tuohon maailmankikkeuden turhimpaan puolueesen, jota äänestämällä sen kannattajat eivät saa kuin lisää veroja maksettavakseen.
Onko totta että jokainen kommunisti onkin salaa homo
31
204
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tuliko?
Hyvä!
On se vaikeaa?
Kyllä se siitä...
Ihan varmasti..No niin...aina ei voi voittaa! - Anonyymi00002
Onko se salaa myös kommunisti?
- Anonyymi00004
Kyllä mun mielestä tämäkin on jotenkin persujen syytä!
Tv: Palstan kommaritrolli - Anonyymi00005
Ei kaikki, osa on eläimiin sekautujia.
- Anonyymi00006
Minä en taas ymmärrä koko aloitusta. Tuskin nämä iäkkäämmät kannattajat ollenkaan hyväksyvät edes nykyistä linjaa. Valta ammattiyhdistysliikkeessa on valitettavasti niin suuri eikä siihen muut pääse kiinni, siksi äänestävät. Iäkkäät ihmiset vasemmaltakin ovat konservatiivisia, kuuluvat kirkkoon ja ovat heteroita. Homoseksuaalisuus on heille vaikea hyväksyä kun lapsenlapset hurahtavat sellaiseen.
- Anonyymi00009
Demarit eivät ole kommmunisteja vaan demareita, siis nimensä mukaisesti demokraatteja. Kommunismi on yhden puolueen diktatuuri, joten demokraatti ei voi olla kommunisti.
Ymmärrän toki että tätä ei voi tajuta öyhötyspersun aivoilla, kun eiväthän koulupudokaspersut ymmärrä edes vakiintuneiden sanojen merkityksiä.
Homotkin näyttävät keskittyvän sinne persujen puolueeseen.- Anonyymi00010
Diagnoosi sinusta.
F66.1 Itseä häiritsevä sukupuolinen suuntautuminen
Sukupuolinen identiteetti tai mieltymys, homoseksuaalinen, biseksuaalinen, yksilö toivoisi sen olevan erilainen siihen liittyvän psyykkisen tai käyttäytymisen häiriön takia, ja hän saattaa hakeutua hoitoon muuttaakseen sitä. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Diagnoosi sinusta.
F66.1 Itseä häiritsevä sukupuolinen suuntautuminen
Sukupuolinen identiteetti tai mieltymys, homoseksuaalinen, biseksuaalinen, yksilö toivoisi sen olevan erilainen siihen liittyvän psyykkisen tai käyttäytymisen häiriön takia, ja hän saattaa hakeutua hoitoon muuttaakseen sitä.Väärin mutta niin väärin. Olen lihaa syövä autoileva valkoinen kantasuomalainen heteromies. Joka suhteessa etuoikeutettu ja siksi niin tyytyväinen nykyiseen elämääni. Eläkkeellä elo ja olo on niin mukavaa, rauhallista ja leppoisaa, kun ei ole kiirettä eikä stressiä ja voi tehdä mitä huvittaa. Vaikka valvoa yöllä ja nukkua päivällä ja kirjoitella tänne välillä kaikkea mikä sattuu huvittamaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Väärin mutta niin väärin. Olen lihaa syövä autoileva valkoinen kantasuomalainen heteromies. Joka suhteessa etuoikeutettu ja siksi niin tyytyväinen nykyiseen elämääni. Eläkkeellä elo ja olo on niin mukavaa, rauhallista ja leppoisaa, kun ei ole kiirettä eikä stressiä ja voi tehdä mitä huvittaa. Vaikka valvoa yöllä ja nukkua päivällä ja kirjoitella tänne välillä kaikkea mikä sattuu huvittamaan.
Oletko varma, toveri? :)
Vai jauhatko taas nyt vaan sitä kommunismia? - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vai jauhatko taas nyt vaan sitä kommunismia?Hän on vaan kateellinen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vai jauhatko taas nyt vaan sitä kommunismia?Minä inhoan kommunismia aivan yhtä paljon kuin äärihihhuleita ja äärioikeistoa, eli kaikkia niitä jotka vihaavat tasa-arvoisia ihmisoikeuksia ja vähemmistöjä. Venäjä ja Pohjois-Korea ovat samanlaisia läpimätiä paskavaltioita, mutta eipä siinä oranssin idiootin johtamassa Jenkkilässäkään nykyään ole hurraamista. Silkkaa kristofasismia pukkaa sieltä.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä inhoan kommunismia aivan yhtä paljon kuin äärihihhuleita ja äärioikeistoa, eli kaikkia niitä jotka vihaavat tasa-arvoisia ihmisoikeuksia ja vähemmistöjä. Venäjä ja Pohjois-Korea ovat samanlaisia läpimätiä paskavaltioita, mutta eipä siinä oranssin idiootin johtamassa Jenkkilässäkään nykyään ole hurraamista. Silkkaa kristofasismia pukkaa sieltä.
Jos ei edes koulupudokkaaksi pätevä kommari tiedä edes oman aatteensa alkeita, niin: Voi voi!?
"Kommunismi (latinan sanasta communis, ”jaettu”, ”yhteinen”) tarkoittaa yhteiskuntajärjestelmää, jossa vallitsee tuotantovälineiden ja hyödykkeiden yhteisomistus, sekä poliittista ideologiaa, joka pyrkii tällaisen yhteiskunnan luomiseen.": Wikipedia
Eli ei mitään tekemistä äärihihhuleiden ja -oikeiston kanssa. Eikä myöskään muiden mainitsemiesi asioiden.
Mutta jos sä ja muut kommarit jauhaa sosialismista kuin kommarit, niin ettekös te silloin ole kommareita? Koska sosialismi nyt kuitenkin on aika oleellinen osa kommunismia.
Ja jos säkin solkenaan jauhat *askaa kuin kommarit, niin etkö sä silloin ole kommari?
Mun vanhemmat oli sentään ikänsä kommareita, ja jopa ylpeitä siitä, eivätkä koskaan väittäneetkään etteivätkö olisi olleeet, toisin kun te nykykommarit joilla ei ole edes munaa tunnustaa aatettaan.
Ja mitä taipumukseesi valehteluun tulee, niin montas kertaa itse olet kuullut muiden kommarien kutsuvan, tai kutsunut itse, persuja natseiksi, ilman minkäännäköistä todistetta että näillä olisi mitään natsitaustaa tai edes natsahtavia tapoja? Eli jos et edes itse noudata edes omia itseasettamiasi sääntöjäsi, niin olet ilmiselvästi kommari.
Joten kestä nyt vaan itsealoittamanne leikki, luuseri.
- Anonyymi00016
Homous on kunnia-asia.Ikean kaapeista saa parhaat.
- Anonyymi00017
Taitaa olla, Heikki Kinnunen ei ole koskaan aiemmin nettiaikana antanut yhtään julkista lausuntoa, mutta Päivi Räsäsen Heikki halusi julkisesti tuomita? Outo ulostulo Heikiltä.
Kannattaa ymmärtää, että netissä lauotut "totuudet" ainakin omalta osaltani on vain vittuilua. Hyväksyn erilaisuutta, mutta Pride marssit ja muu julkinen homotuki tai muu heteroiden syyllistäminen on turhaa, kuin kaivaisi omaa hautaansa. Rasismisyyttelyt ihan sama juttu, mitä enemmän "rasismi" häiritsee maahanmuuttajista "tykkääviä", sen kivempi on leikkiä rasistia vaikken todellakaan ole rasisti, tykkään vaan vittuilla niille joita nyppii...- Anonyymi00022
Juu siinä Kinnusen artikkelissa muo jäi vähän hämäämään sen lausunto ettei muka oliskaan jotenkin osa yhteiskuntaa jos ei tue pridi-aatetta!? Mä en ainakaan ole koskaan kokenut mitään tarvetta tukea pride-aatetta, joten mä oon nyt sit varmaan jotenkin alemman tason ihminen Kinnusen mukaan ollessani yhteiskunnan ulkopuolella eläjä?
Joten tällästäkö tää pride-natsismi onkin että heillä on oikeus asettaa ihmisarvolle ihan omia kriteerejä tuosta noin vaan suit'sait-sukkelaan?
- Anonyymi00019
Persujen kohdalla tuota kysymystä ei tarvitse edes esittää. Persujen äänestämät lukuisat homoedustajat kertovat asiasta ilman kysymättä.
- Anonyymi00023
No eikös se olekaan kommarien mielestä ihailtava asia jos myös sairaita ihmisiä työllistetään? :P :D
- Anonyymi00021
Eläkemummot kuolee tylsyyteen . Jos eivät koe säännöllisiä muhamettien pesutuparaiskauksia .
Lausunto: sinulla varmaankin on esittää tutkimustietoa näkemystesi tueksi. Ja sinä esität sen meille? Eikö vain?
- Anonyymi00024
Oma näkemys ei edellytä "tutkimustietoa".
Anonyymi00024 kirjoitti:
Oma näkemys ei edellytä "tutkimustietoa".
Sitten se on vain oma näkemys. Jokainen voi väittää mitä vain.
Esimerkiksi minun näkemykseni on se, että tällaisia avauksia tekevät vain tyhmät ihmiset.- Anonyymi00025
TässäLyhytLausunto kirjoitti:
Sitten se on vain oma näkemys. Jokainen voi väittää mitä vain.
Esimerkiksi minun näkemykseni on se, että tällaisia avauksia tekevät vain tyhmät ihmiset.Niin jokainen tekee - minäkin - ja joko näkemykseni tukee tai ei tue esitettyä näkemystä. Siihen en tarvitse "tutkimustietoa".
Ei tässä väitöskirjaa olla tekemässä. Anonyymi00025 kirjoitti:
Niin jokainen tekee - minäkin - ja joko näkemykseni tukee tai ei tue esitettyä näkemystä. Siihen en tarvitse "tutkimustietoa".
Ei tässä väitöskirjaa olla tekemässä.Selvää on tietenkin se, että kun sinäkin tänne mielipiteesi heität, se olisi hyvä kyetä edes jotenkin perustelemaan. Jos et siihen kykene, kyseessä on vuonna pelkkä huutelu. Siihen toki pystyy kuka vain.
- Anonyymi00026
Mitä siitä jos on koulupudokas kun vihervasemmisto vastaavasti ei koskaan saa kouluaan loppuun suoritettua vaan se on aina vaan kesken... Aikuistumista ei kuulu ei näy.
- Anonyymi00027
Musta on aika sama mikä on, kunhan ei muita sivullisia pakota tai painosta omaan kategoriaansa. Silloin voi tulla jopa turpaan, sen verran raivo nousee päähän.
Oman teorian mukaan , mihin osviittaa antaa Sanna Marin ( äitinsä lesbo) ja Stubbi (bi) käytös, että onko ton sukupolven kasvatuksessa tms jokin yhteinen tekijä, kun ne on niin olevinaan, ylimielisiä, snobeja ja narsisteja... Ei varsinaisesti älykkäitä kun tieto on hankittu toistamalla samaa kaavaa (Marin) tai opettelemalla ulkoa historiaa ja vuosilukuja (Stubbi). - Anonyymi00028
Vihervasemmistolla ikuinen murrosikä. Näinhän Stubbikin komentaa jatkamaan murroksessa ja nyt on tullut jo halkeama suorastaan.
- Anonyymi00029
Niin persuissa on tutkimusten mukaan :
37,5 % homoja
67,3 % ateisteja
55,1 % miehistä sivareita- Anonyymi00030
Onks sulla samalla tietoa islamisteista ? Ai, miksei ?
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Onks sulla samalla tietoa islamisteista ? Ai, miksei ?
Harva niistä ainakaan armeijaa käy eikä siis puolusta Suomea. Tähän olisi nyt saatava heti muutos.
- Anonyymi00031
Nyt olet kyllä vähän väärillä jäljillä. Tietystikin myös kommunistien joukossa on homoseksuaaleja, mutta ei se ole kommunisteille mitenkään tyypillistä. Sen sijaan homoseksualismi liittyy usein satanismiin, eikä tämä väite ole leimaava, koska on totta, eikä leimata ryhmää kokonaisuudessaan. Dokumenttielokuvassa Hail Satan näytetään kuinka monet vasemmistolaiset ovat menneet mukaan Saatanaa palvovaan järjestöön Satanic Templeen. Liikkeen johto lienee äärioikeistolaista, mutta yhdistävä tekijä on löytynyt.
- Anonyymi00033
Vain kommarit ja homot eivät kuulu kirkkoon.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332124Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481732Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121536Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041266Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,35896- 59885
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101763