Viime viikonloppuna kävin eräällä huoltoasemalla kahvilla. Siellä oli taas yksi pöytä täynnä paikallisia suhareita ahmimassa kaksin käsin munkkeja. Ahmimistuokion jälkeen he lyllersivät vielä ostamaan muutaman pussillisen munkkeja mieheen ja sitten he poistuivat ulos tupakalle.
Tässä vaiheessa minä ja muut asiakkaat emme pystyneet enää pidättelemään vaan purskahdimme nauruun.
Taksikuskit munkkeja ahmimassa
7
242
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Niin se on. Samalla tavalla tulee itse naurettua tavan autoilijoille, niitä on vielä enemmän tuolla mussuttamassa eilisiä pullia 😂😂😂😂
- Anonyymi00002
... ahmimassa oikein kuin 74 kappalettakin ahmii suuhun kerralla...?
- Anonyymi00003
mutta monesti on hauskaa jutella kuskien kanssa, itselläni voi olla aika sarkastistakin huumoria jutellessa joyain kuskin kanssa...jotain niin..
- Anonyymi00007
Vaikutat homolta.
- Anonyymi00004
Jaaha. Munkkimies on päässyt hoidosta ja löytänyt tietokoneen jostain. Tervetuloa takaisin.
- Anonyymi00005
Aloittajalla on aikasta lupaava mielenterveyshäiriö.
Kokeile syödä munkkia
voihan olla että se sisältää kannabista. - Anonyymi00006
Ne ovat vanhan liiton välityskeskuksien orjia. Laiskoja läskejä, jotka odottavat munkki suussa välityskeskuksen tilausta.
Onneksi tuollainen välityskeskuksien alla toimiva roskaväki poistuu alalta tyhmyytensä vuoksi. Eivät ole tajunneet taksilain muuttuneet 2018.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1771972Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581402Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71907
- 58878
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus70800- 47793
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151656