Juhla Mokkaa 3,9€, vaan sitä ei ole ainoassakaan Suomen Lidlissä, joten turha mennä tarjouksen perään. "Tarjous loppuu huomenna" on pelkkä vitsi taas kerran" 🤬
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19335206/lidl-pettaa-aina!
Lidl pettää asiakkaitaan taas kerran
25
461
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Kyllä me ainakin saatiin ostettua jopa kahtena päivänä peräkkäin hintaan 3.90 / paketti!
- Anonyymi00002
Meidän Lidlissä se oli loppu jo ensimmäisenä päivänä. Nyt sitä ei ole missään, vaikka tarjous on voimassa vielä huomisenkin. https://ibb.co/YBvjC46D
- Anonyymi00007
Mahdollista jos ostit yhden paketin kerralla, koska se on kupongilla ja yhteensä kaksi pakettia.
En vain usko tarinaasi, koska Lidl ilmoittaa ettei kahvia ole. - Anonyymi00009
Neljää pakettia et varmasti saanut tarjoushinnalla, koska kupongin voi käyttää vain kerran. Katso tästä säännöt; https://ibb.co/s9T2r2vQ
- Anonyymi00003
Minä ostin äsken 2 paketti Juhla-mokkaa, s-marketista hintaan 3,9 €/paketti. kaikille asiakkaille avointarjous
- Anonyymi00005
S-marketista sitä löytyy vaikka millä mitalla. Vie paketit autoon ja käy ostamassa uudet.
Itse ostin hiljan Citymarketista kymmenen pakettia kerralla. Kassahenkilö löi ne kassaan kaksi kerrallaan. 👍
- Anonyymi00004
Minäkin olen köyhä kelapersu ja mieleni pahoitin
- Anonyymi00006
Hain just paikallisesta Lidlistä kaksi pakettia kyseistä kahvia. Aloitus haiskahtaa koon tai ässän trollilta...
- Anonyymi00008
Lidlin omilla sivuilla lukee että tuote on loppunut. Revi siitä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lidlin omilla sivuilla lukee että tuote on loppunut. Revi siitä.
Eräät saa ja toiset jää ilman. Revi siitä.
- Anonyymi00014
Valehtelet!
- Anonyymi00010
Jättäkää nuo ylihintaiset huonolaatuiset kahvit hyllyyn ja vaihtakaa Emiliaan. En olisi uskonut mitään näin positiivista kokemusta kun päätin ostaa testiin (1,29e). Tuntuu ryöstöltä noin hyvä kahvi tuohon hintaan.
- Anonyymi00011
Sehän on sillä lidl-apilla tuo juhla mokka-tarjous.
Ja toisekseen, juhla mokkaa myydään tällä hetkellä Prismassa samalla hinnalla tarjouksessa ja s-marketeissa 3,95€/pkt. Ja stokilla sitä riittää.
Niin miksi et hakisi sitä s-kaupasta kun kerta lidlistä on loppu?- Anonyymi00015
S-marketissa sitä on varmaan vieläkin hintaan 3,90€ 🤔
- Anonyymi00012
Miksi litkitte kahvia?
- Anonyymi00022
Koska jätän mieluummin ne energiajuomahyllyillä myytävät kuset veeteille.
- Anonyymi00017
Asiasta toiseen: Jos jotain S-marketista valittaisin niin sitä, että aivan turhan iso valikoima maitojalosteita! Katsoin eilen manhattanin S-marketista, ja mietin että kuinka paljon meneekään hävikkiin , kun oli kaksi pitkää hyllyä täynnä jogurttia, eri viililaatuja, kaikenlaisia proteiinivanukkaita jne. jne. Ostajia ei yhtään näkynyt sillä osastolla, paitsi siis minä.
- Anonyymi00018
Aikainen pummi kahvit nappaa
- Anonyymi00019
Kukahan se vastaa Lidlin markkinoinnista. Nyt pride yhteistyökumppani. Samoin tuo tv-mainos. Nuoret löytää roskista Lidlin mainoksen . 70luvulla tehtiin samaa, mutta etsittiin muuta.Nuo mainokset liittyy ihan muuhun kuin Lidlin toimintaan. Onkohan mainoksien kehittäjä SETAN jäsen. Loppu muuten Lidlissä käynti tähän päivään.
- Anonyymi00020
Kananmunia Lidlissä ainakin oli tänään hyllyt täynnä, eli paljon puhuttu munapula ei ainakaan siellä näy.
- Anonyymi00021
En ole havainnut, että mistään kaupasta olisi munat olleet lopussa.
- Anonyymi00023
Noita oli samaan hintaan jopa Saleissa iso kasa. Sen sijaan sun piti tulla valittamaan siitä mitä Lidlissä ei ole.
- Anonyymi00024
Enpä tuolloin tiennyt sitä, eikä tässä edes ole Salea kävelymatkan päässä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Enpä tuolloin tiennyt sitä, eikä tässä edes ole Salea kävelymatkan päässä.
Muuta lähemmäs keskustaa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Muuta lähemmäs keskustaa.
Ei tarvitse, kalja ja makkara sieltä ei ole koskaan loppuneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.541466Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt201112- 93987
- 78697
- 37688
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21519- 27510
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53460- 26451
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423