Juhla Mokkaa 3,9€, vaan sitä ei ole ainoassakaan Suomen Lidlissä, joten turha mennä tarjouksen perään. "Tarjous loppuu huomenna" on pelkkä vitsi taas kerran" 🤬
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19335206/lidl-pettaa-aina!
Lidl pettää asiakkaitaan taas kerran
25
421
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä me ainakin saatiin ostettua jopa kahtena päivänä peräkkäin hintaan 3.90 / paketti!
- Anonyymi00002
Meidän Lidlissä se oli loppu jo ensimmäisenä päivänä. Nyt sitä ei ole missään, vaikka tarjous on voimassa vielä huomisenkin. https://ibb.co/YBvjC46D
- Anonyymi00007
Mahdollista jos ostit yhden paketin kerralla, koska se on kupongilla ja yhteensä kaksi pakettia.
En vain usko tarinaasi, koska Lidl ilmoittaa ettei kahvia ole. - Anonyymi00009
Neljää pakettia et varmasti saanut tarjoushinnalla, koska kupongin voi käyttää vain kerran. Katso tästä säännöt; https://ibb.co/s9T2r2vQ
- Anonyymi00003
Minä ostin äsken 2 paketti Juhla-mokkaa, s-marketista hintaan 3,9 €/paketti. kaikille asiakkaille avointarjous
- Anonyymi00005
S-marketista sitä löytyy vaikka millä mitalla. Vie paketit autoon ja käy ostamassa uudet.
Itse ostin hiljan Citymarketista kymmenen pakettia kerralla. Kassahenkilö löi ne kassaan kaksi kerrallaan. 👍
- Anonyymi00004
Minäkin olen köyhä kelapersu ja mieleni pahoitin
- Anonyymi00006
Hain just paikallisesta Lidlistä kaksi pakettia kyseistä kahvia. Aloitus haiskahtaa koon tai ässän trollilta...
- Anonyymi00008
Lidlin omilla sivuilla lukee että tuote on loppunut. Revi siitä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lidlin omilla sivuilla lukee että tuote on loppunut. Revi siitä.
Eräät saa ja toiset jää ilman. Revi siitä.
- Anonyymi00014
Valehtelet!
- Anonyymi00010
Jättäkää nuo ylihintaiset huonolaatuiset kahvit hyllyyn ja vaihtakaa Emiliaan. En olisi uskonut mitään näin positiivista kokemusta kun päätin ostaa testiin (1,29e). Tuntuu ryöstöltä noin hyvä kahvi tuohon hintaan.
- Anonyymi00011
Sehän on sillä lidl-apilla tuo juhla mokka-tarjous.
Ja toisekseen, juhla mokkaa myydään tällä hetkellä Prismassa samalla hinnalla tarjouksessa ja s-marketeissa 3,95€/pkt. Ja stokilla sitä riittää.
Niin miksi et hakisi sitä s-kaupasta kun kerta lidlistä on loppu?- Anonyymi00015
S-marketissa sitä on varmaan vieläkin hintaan 3,90€ 🤔
- Anonyymi00012
Miksi litkitte kahvia?
- Anonyymi00022
Koska jätän mieluummin ne energiajuomahyllyillä myytävät kuset veeteille.
- Anonyymi00017
Asiasta toiseen: Jos jotain S-marketista valittaisin niin sitä, että aivan turhan iso valikoima maitojalosteita! Katsoin eilen manhattanin S-marketista, ja mietin että kuinka paljon meneekään hävikkiin , kun oli kaksi pitkää hyllyä täynnä jogurttia, eri viililaatuja, kaikenlaisia proteiinivanukkaita jne. jne. Ostajia ei yhtään näkynyt sillä osastolla, paitsi siis minä.
- Anonyymi00018
Aikainen pummi kahvit nappaa
- Anonyymi00019
Kukahan se vastaa Lidlin markkinoinnista. Nyt pride yhteistyökumppani. Samoin tuo tv-mainos. Nuoret löytää roskista Lidlin mainoksen . 70luvulla tehtiin samaa, mutta etsittiin muuta.Nuo mainokset liittyy ihan muuhun kuin Lidlin toimintaan. Onkohan mainoksien kehittäjä SETAN jäsen. Loppu muuten Lidlissä käynti tähän päivään.
- Anonyymi00020
Kananmunia Lidlissä ainakin oli tänään hyllyt täynnä, eli paljon puhuttu munapula ei ainakaan siellä näy.
- Anonyymi00021
En ole havainnut, että mistään kaupasta olisi munat olleet lopussa.
- Anonyymi00023
Noita oli samaan hintaan jopa Saleissa iso kasa. Sen sijaan sun piti tulla valittamaan siitä mitä Lidlissä ei ole.
- Anonyymi00024
Enpä tuolloin tiennyt sitä, eikä tässä edes ole Salea kävelymatkan päässä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Enpä tuolloin tiennyt sitä, eikä tässä edes ole Salea kävelymatkan päässä.
Muuta lähemmäs keskustaa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Muuta lähemmäs keskustaa.
Ei tarvitse, kalja ja makkara sieltä ei ole koskaan loppuneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827