Kävin vuosia helluntaiseurakunnassa ja kotona rukoilin. Tutkin raamattua. En koskaan saanut mitään kokemusta tai tunnetta pyhän läsnäolosta, en puhunut kielillä. Minua pidettiin epäuskoisena. Aloin nähdä ihmisten tekopyhyyden taakse ja ryhdyin tutkimaan muita uskontoja. Aloin ymmärtää asioita enemmän ja hiljalleen erkanin seurakunnasta. Uskon yhä johonkin korkeampaan voimaan, mutta onko se Jumala siinä mielessä kuin me ihmiset sen käsitämme, en osaa vastata.
En saanut sielulleni rauhaa
32
259
Vastaukset
- Anonyymi00001
Et ole kuullut synninhädässä evankeliumia Jeesuksesta. Vain se voi antaa rauhan, ei kokemus. yms. Etsi, kolkuta ja pyydä, niin saat!
- Anonyymi00003
Olen etsinyt, pyytänyt ja kolkutellut aikoinaan ja todella, mutta mitään erikoisempaa ei tapahtunut. Hämmennys oli valtava.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen etsinyt, pyytänyt ja kolkutellut aikoinaan ja todella, mutta mitään erikoisempaa ei tapahtunut. Hämmennys oli valtava.
Ei mitään kokemusta tai muuta ihmeellistä tulekaan eikä ole luvattu, vaan rauha Jumalan kanssa, että minä syntinen pelastun Jeesuksen Ristin työn tähden. Saat uskon lahjan.
- Anonyymi00002
Korkeampi voima ei vaikuta mihinkään eikä siitä ole yhtään todistetta. Lakkasin uskomasta siihen tarpeettomana. Pelkoa ei ateismissa ole.
- Anonyymi00006
Ehkä ateisti ei pelkää elämänsä aikana, mutta kun noutaja tulee ja sen näkee,
pelko ja kauhu valtaa. Ja siinä tilanteessa voi olla liian myöhäistä tehdä
asialle enää yhtään mitään. Ehkä ei Jeesus ja Hänen avukseen huutaminen
tule mieleen koska kauhu ja järkytys on niin suuri.
Ihminen voi suunnitella ulkomaan matkaa vuosia. Hän voi tehdä suuria
valmisteluja. Matka voi kestää kaksi viikkoa ja sitä suunnitellaan
vuosia.
Mutta kun kyse on ikuisuusmatkasta, ihminen ei tee mitään
valmisteluja. Eikö ole kumma juttu?
Mvh J - K - Anonyymi00022
Kyllä on, olen nähnyt sen usein millaisia pelkureita juuri ateisteissa eli jumalattomissa riittää. Pelon avulla Putin pitää orjinaan venäläisiä. Siellä missä kristittyjä on PALJON ei onnistuisi Putinin kansan oikeuksien poisvieminen, orjaksi tekeminen.
- Anonyymi00004
Neuvottelu Putinin tai Iranin muslimin kanssa on ajanhukkaa. Itse en neuvottelisi, koska sota päättyy vain Putinin häviöön, Ukrainan ei tarvitse muuta kuin puolustautua ja välillä hyökätä. Venäjän talous on koko ajan vauhdilla tuhoutumassa.
Rautaa ne tottelee.- Anonyymi00005
USA pois kyvyttömänä , Putin puolueellisena ja typeränä valehtelija neuvotteluosapuolena pois Ukrainan puolesta neuvottelemasta.
Käykää kaikki RUS, CHN,S-COR, INTIA, IRAN + ISLAMS LANDS nyt kiinni USA:aan kostoksi miten kohtelevat Ukrainaa ja liittolaisia röyhkeästi?
- Anonyymi00007
Jeesus Kristus joka oli Jumala kuoli 33 jKr ristillä maailman puolesta. Sitä on vaikea ymmärtää että hän armahti maailmaa niin paljon. Hänestä on noussut ylös fragmentteja kuten kasvojen kirkkaus. Tulee profeetta Isa joka on hänen suunsa viimeinen henkäys.
Ristillä hän vuodatti Sanan, Hengen, Valon ja Rakkauden niihin jotka ottivat hänet vastaan. Teissä vaikuttaa valo ja sana mutta rakkaus tunne ja henki voima vähemmän kuin Helluntailaisissa.
Mä näen että ette voi sietää epäjumalia, vaan kaipaatte aitoa Jumalaa, joka on kuollut. Ennen kuolemaansa hän sanoi MITÄ TAHANSA TE PYYDÄTTE SEN MINÄ TEEN.
Monet ovat pyytäneet saada nähdä ja kuulla Jumalaa. Siksi on monia eri näkökulmia Jumalaan. Helluntailaiset ovat pyytäneet eri asioita kuin te. Siksi että löydä Rauhaa.
Heidän kanssaan. Iloa kai sentään olette kokeneet.
Etsiä Jumalaa ulkopuolelta Kristuksen on hankalaa. Hän voi tehdä sellaisen viisauden joka miellyttää teitä tai ihmeen. Mutta se olisi vastoin enemmistöjen tarpeita ja ehkä hieman liikaa vaadittu kun kirkossa on kuitenkin hyvä olla aina.- Anonyymi00014
>>>>. Hänestä on noussut ylös fragmentteja kuten kasvojen kirkkaus. Tulee profeetta Isa joka on hänen suunsa viimeinen henkäys.<<<<
Ei kovin Raamatun ilmoituksen mukaista.
----------------
Raamattu kertoi että Hän nousi kuolleista ruumiillsesti.
Raamattu kertoo että Jumala puhuu Sanassa joka ilmestyi lihassa.
Raamattu kertoi että Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa.
Raamattu kertoo että Jumala on antanut Pyhän Hengen asumaan niiissä jotka ovat uskoneet evankeliumin
Raamattu kertoo että perkele on voitettu.
Raamattu kertoo että Kristus joka asuu omissaan on suurempi kuin se joka on maailmassa.
Raamattu kertoo että uskovalla on Jeesuksen veren kautta pääsy kaikkein pyhimpään eli Jumala yhteyteen.
Raamattu kertoo että Jeesus Kristus on Herra..
Raamattu kertoo että Jeesus Kristus on Jumalan Poika.
Raamattu kertoo että alussa oli Sana ja Sana oli Jumala.
Raamattu kertoo että Sana tuli lihaksi.
”Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.”
1. Johanneksen kirje 4:1-4 FB38 - Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
>>>>. Hänestä on noussut ylös fragmentteja kuten kasvojen kirkkaus. Tulee profeetta Isa joka on hänen suunsa viimeinen henkäys.<<<<
Ei kovin Raamatun ilmoituksen mukaista.
----------------
Raamattu kertoo että Jumala puhuu Sanassa joka ilmestyi lihassa.
Raamattu kertoi että Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa.
Raamattu kertoo että Jumala on antanut Pyhän Hengen asumaan niiissä jotka ovat uskoneet evankeliumin
Raamattu kertoo että perkele on voitettu.
Raamattu kertoo että Kristus joka asuu omissaan on suurempi kuin se joka on maailmassa.
Raamattu kertoo että uskovalla on Jeesuksen veren kautta pääsy kaikkein pyhimpään eli Jumala yhteyteen.
Raamattu kertoo että Jeesus Kristus on Herra..
Raamattu kertoo että Jeesus Kristus on Jumalan Poika.
Raamattu kertoo että alussa oli Sana ja Sana oli Jumala.
Raamattu kertoo että Sana tuli lihaksi.
”Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.”
1. Johanneksen kirje 4:1-4 FB38Ei kovin Raamatun ilmoituksen mukaista.
----------------
Joo. Mä en itse tiedä asiasta mitään, vaan kirjoitan mitä taivaallinen gnostilainen bramiini kertoo minulle korvaani kuiskaten.
Mä ajattelen että Herran Pyhä Ehtoollinen on hänen kuolemansa muistoksi asetettu ateria. Jossa hän on läsnä sieluna. Ennen sainkin kolmen päivän ajaksi Herran Henkeä käytyäni ehtoollisella, mutta nykyisin koen Jumalan ilmestyvän itse aterian aikana.
Ruumiina Ihminen Jeesus nousi KIRKKONA.
Henkenä hän siis vuodatti SANAA, HENKEÄ , VALOA JA RAKKAUTTA.
Elämän HENKÄYS hänen tulee Profeetta Isana.
Se ruumiillinen hahmo jonka apostolit näkivät ylösnousseena oli Jumala Jeesus Jumalan Poikana. Mutta Jumalan kuolema oli todellinen ja hänen YLÖSNOUSEMUKSENSA VOIMA ON IHMEELLINEN MYSTEERI, joka välittyy monin tavoin. Hän ylösnousee esim Herätysten yhteydessä henkenä ja voimana, hänen fragmenttinsa ovat nousseet menneisyyteen ja tulevaisuuteen tuhannen vuoden välein vaikuttaviksi valoiksi:
4000 eKr 200 Jumalan poikaa
3000 eKr Egyptin jumalat
2000 eKr Babylonian jumalat
1000 eKr Kreikan jumalat
0 jKr Etelä-Amerikan jumalat
1000 jKr Skandinavian jumalat
2000 jKr Intian jumalat
3000 jKr ?????? Jumalat
Jne.
Jumala kuoli todella. Mutta on ylösnoussut. Ei kuitenkaan ole enää olemassa sama Jumala kuin tuo todella kuollut. Ylösnousu on sitä kun Jeesus sanoi: MITÄ TAHANSA TE PYYDÄTTE SEN MINÄ TEEN. Jos joku pyytää saada nähdä, omistaa tai kuulla Jumalaa niin Jeesus sen tekee mahdolliseksi fragmenttiensa välityksellä.
Ne joita palvotaan Jumalina ovat joko fragmentteja tai 144000 kuuluneita Jumalan Poikia kuten Jehova, Allah, Krishna, etc. On alussa ollut vain yksi ainoa Jumala. Hän antoi itsensä kuolemaan 33 jKr ja ylösnousseena alkoi vaikuttaa menneisyyden ja tulevaisuuden tapahtumiin. Hän on kaiken Luoja. Ei ole olemassa enää Jumalaa muuta kuin ne jotka täyttää sanaa: MITÄ TAHANSA TE PYYDÄTTE SEN MINÄ TEEN.
Te uskotte että Jumala yhä elää täydellisenä. Minä uskon hän elää yhä osina ja luomuksina uusina. Te tarvitsette elävää Jumalaa. Ihmeiden tekijää. Minä tarvitsen kaiken olemassaolevan selittävää täydellistä viisautta , GNOSISTA. Ja olen sen saanut taivaalliselta bramiinilta. Uskon sen koska se suo sisimpääni täydellisen tyytyväisyyden tunteen. En tarvitse mitään muuta. Kun Jumalan Poika saapuu Voiman oikealla puolen kirkkaudessa noin vuoden 4000 jKr tienoilla niin tiedän Jumalan kuolleen totisesti maailman puolesta ja ylösnousseen sellaisena kuin silloin näen hänet edessäni.
- Anonyymi00009
Et ole kokenut herjaamista.
Se nyt todettu lainkuuliaiseksi tavaksi harrastaa uskoa.
Ei ehkä tule veret seisauttavaa kokemusta, mutta moni löytänyt sen omakseen. - Anonyymi00010
>>>>>En koskaan saanut mitään kokemusta tai tunnetta pyhän läsnäolosta, en puhunut kielillä.<<<<
Olen ollut noin 40 vuotta uskossa ekä minullakaan ole kielillä puhumisen henki lahjaa.
Jumalan Sana ei muutu meidän tunne kokemusten myötä. Sana pysyy samana. Hyvä on sitö lukea jotta sen kautta vähitellen (Uusi testanentti ensin tutuksi) tulee tuntemaan Jumalan joka on ilmoittanut itsensä Sanassa ei neidän tunnetiloissa!
---------
”Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.”
Roomalaiskirje 3:21-26 FB38
----------
”Veljet, minä johdatan teidät tuntemaan sen evankeliumin, jonka minä teille julistin, jonka te myöskin olette ottaneet vastaan ja jossa myös pysytte ja jonka kautta te myös pelastutte, jos pidätte siitä kiinni semmoisena, kuin minä sen teille julistin, ellette turhaan ole uskoneet. Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan, ja että hänet haudattiin ja että hän nousi kuolleista kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan, ja että hän näyttäytyi Keefaalle, sitten niille kahdelletoista.”
1. Korinttilaiskirje 15:1-5 FB38
------ Anonyymi00011
Ajattelen nykyään niin, että jokainen tulee omalla uskollaan autuaaksi. Niinhän raamatussakin lukee. En oikein enää jaksa sitä lukea, kun se on niin pessimistinen ja ristiriitainen kirja.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ajattelen nykyään niin, että jokainen tulee omalla uskollaan autuaaksi. Niinhän raamatussakin lukee. En oikein enää jaksa sitä lukea, kun se on niin pessimistinen ja ristiriitainen kirja.
Niin Jumala kuoli ristillä 33 jKr ja vuodatti Sanaa, Henkeä, Valoa ja Rakkautta kaikkiin jotka hänet hyväksyi ja otti vastaan. Sana on yksi neljästä. Ei kaikki kaikessa.
Jeesuksen suun viimeinen HENKÄYS lähetetään maailmaan PROFEETTA ISANA, joka pyrkii heikentään tai tuhoomaan Antikristuksen. Tämäkin on hyvin mielenkiintoista sanan lisänä.
Yksi kokemus mulla on ELÄMÄN suhteen. Sanaa joka päivä lukien elämä on palvelevaa muiden eduksi. Mutta kun jätin sanan lukemisen 12 vuoden ajaksi niin AJAUDUIN MAAILMAAN JA ITSEKKÄÄSTI NAUTTIMAAN ELÄMÄSTÄ.
Rakkaus on Suurin! Minun sanani ovat henki ja elämä! Joka pysyy minun sanassani.......
Ja jossa minun Sanani pysyvät.......
Raamatussa on monia teemoja
0 pyhyys
1 rakkaus
2 toivo
3 usko
4 oikeus
5 armo
6 totuus
7 rauha
8 lohtu
9..... Jne - Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
>>>>>Ajattelen nykyään niin, että jokainen tulee omalla uskollaan autuaaksi<<<<<
Omatekoinen uskottelu ei tee ketään " autuaaksi"
”Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, ( evankeliumi) jota me saarnaamme. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".”
Roomalaiskirje 10:8-13 FB38
”Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.”
Roomalaiskirje 5:1-2 FB38
- Anonyymi00012
Ota jonkun meedion opastuksella yhteys henkimaailmaan.
- Anonyymi00017
>>>>>Ota jonkun meedion opastuksella yhteys henkimaailmaan<<<<<
EKSYTYSTÄ! - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
EKSYTYSTÄ!Aina kun joku uskova kertoo jonkin asian olevan eksytystä, sitä suuremmalla innolla alan kyseistä asiaa tutkimaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Aina kun joku uskova kertoo jonkin asian olevan eksytystä, sitä suuremmalla innolla alan kyseistä asiaa tutkimaan.
se on oma paha valintasi.
Helvetin tulesta syttynyt kieli:
https://www.youtube.com/watch?v=ysAKc6CzDKg - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
se on oma paha valintasi.
Helvetin tulesta syttynyt kieli:
https://www.youtube.com/watch?v=ysAKc6CzDKgSe, että asioiden tutkiminen on mielestäsi paha valinta, kertoo sinusta ihmisenä hyvin paljon. 😊
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
EKSYTYSTÄ!Ylöstempaus on eksytystä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00018 kirjoitti:
Aina kun joku uskova kertoo jonkin asian olevan eksytystä, sitä suuremmalla innolla alan kyseistä asiaa tutkimaan.
Nythän sinä paljastit ja todistat, mikä motiivi on näillä, jotka
jatkuvasti mainostavat homoutta. Teitkö sen vahingossa
tietämättäsi?
Tiedäthän, mikä markkinoinnissa on se ratkaisevin ja tärkein asia;
näkyä ja kuulua mahdollisimman usein ja mahdollisimman monessa
paikassa. Ja sit ihmiset kiinnostuu asiasta ja tuotteesta ja ostavat sen.
Se on mainonnan tavoite ja sitä täällä harrastetaan kun puhutaan
jatkuvasti homoudesta. Ja tämä on myös pride marssienkin tavoite;
mainostaa ja levittää homoutta.
Jos ei halua mainostaa homoutta, eikä olla siitä osallinen, kannattaa
vaieta koko asiasta. Varsinkin kun ei ole mitään aihetta ottaa
esille sellaista asiaa. Herää kysymys; ovatko nämä palstan homouden
mainostajat itse homoja? Mitä sydän on täynnä, siitä suu puhuu. - Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Nythän sinä paljastit ja todistat, mikä motiivi on näillä, jotka
jatkuvasti mainostavat homoutta. Teitkö sen vahingossa
tietämättäsi?
Tiedäthän, mikä markkinoinnissa on se ratkaisevin ja tärkein asia;
näkyä ja kuulua mahdollisimman usein ja mahdollisimman monessa
paikassa. Ja sit ihmiset kiinnostuu asiasta ja tuotteesta ja ostavat sen.
Se on mainonnan tavoite ja sitä täällä harrastetaan kun puhutaan
jatkuvasti homoudesta. Ja tämä on myös pride marssienkin tavoite;
mainostaa ja levittää homoutta.
Jos ei halua mainostaa homoutta, eikä olla siitä osallinen, kannattaa
vaieta koko asiasta. Varsinkin kun ei ole mitään aihetta ottaa
esille sellaista asiaa. Herää kysymys; ovatko nämä palstan homouden
mainostajat itse homoja? Mitä sydän on täynnä, siitä suu puhuu.Siinä olikin taas varsinainen mainospuhe erään ihmisryhmän puolesta...:-D :-D :-D
Tulisit vaan ulos kaapista sinäkin, niin muuttuisi sinunkin elämäsi helpommaksi...
- Anonyymi00016
Minä olen saanut valtavasti hyvää hengellistä ravintoa Helluntaiseurakunissa.
- Anonyymi00024
Herjaaminen on saanut nyt koko Suomen tunnekuohun valtaan, niin kyllä sitä kannattaa kokeilla. Ei siinä mitään menetä jos lataa muutaman amerikan homoherjan ja kokelee miltä se tuntuu. Ei siinä ainakaan korkealta tipahda jos ei tuo onnea ja autuutta, mutta varmasti jotain sisällä liikahtaa.
- Anonyymi00026
Millainen on Amerikan homoherja ja mitä se hyödyttäisi?
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Millainen on Amerikan homoherja ja mitä se hyödyttäisi?
Pitäisi olla tuttua kauraa miten homous siellä punaisten lyhtyjen kadulla syntynyt, kun sitä koko ajan toitotetaan.
Enemmän pitää levittää sitä sanaa kun kaikki ei vielä tiedä ja se oikeuden päätöksellä sallittua.
- Anonyymi00028
On valitettavaa, että jotkut vaativat tuntemuksia tai armolahjoja todistamaan uskoontuloa.
Armolahjat ovat lahjoja, joita voi saada yhteiseksi rakentumiseksi, mutta ei missään Raamatussa vaadita ketään esittämään armolahjoja tai tunteita uskoontulon todisteeksi.
Aloita uskomalla Jeesuksen kuolleen sinunkin vuoksesi, jotta sinulla olisi ikuinen elämä.
Valitse tietoisesti seurata Hänen esimerkkiään.
Kun teet päätöksesi, usko ja luota siihen, että Jumala pitää lopusta huolen.
Voit sitten vaikka kokeakin jotain, mutta aloita aina tietoisesta valinnasta!
Vaatimus, että pitää puhua kielillä, on Raamatun vastainen. Paavali sanoi näin: "Eivät kaikki puhu kielillä...."
Armolahjat eivät takaa pelastusta, parempi on nauutia hengen hedelmistä, joita ovat rakkaus, rauha, ilo, kärsivällisyys...-- Anonyymi00029
Onko kukaan helluntailainen puhunut konttikieltä hurmos tilaisuudessa?
- Anonyymi00030
Miten en vain voi uskoa? Se tuntuu lasten sadoilta. En koe rakkautta enkä rauhaa. Rauhan koen luonnossa ja metsässä, eikä siellä ole jumalaa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Miten en vain voi uskoa? Se tuntuu lasten sadoilta. En koe rakkautta enkä rauhaa. Rauhan koen luonnossa ja metsässä, eikä siellä ole jumalaa.
Metsässä voi vaikka meditoida ja halata isoja petäjiä. Kuusen alla voi tavata hyvässä lykyssä maahisen. Metsä on luontoäidin temppeli❤️❤️
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707