Miks mun pitäs seota toiseen autisminkirjolaiseen

Anonyymi-ap

Jos mulla on on jo ennestään sellanen kuka huutaa ja raivoaa. Aspergerin oireyhtymäläinen, niin miksi haluaisin tilalle toisen, jolla on vielä alkoholiongelma. Hullummaksi menisi vaan. Osaat olla vielä pahempi, kuin mun nykyinen mies, josta oon meinannut erota.

13

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ja jos oikein olen käsittänyt, niin sinulla siihen vielä päälle bpd. Niin huhuh.

• No sulla huonosti. Kun ex, tai siis tuleva ex ja uus. Ja molemmilla aps - eiku aspergerin syndrooma.

Oisko kolmas kerta, joka sanois toden? Ei huutajien kanssa kannata.

• Anonyymi00002

Niinpä. Kiitos sanoistasi.

• Anonyymi00003

No sano sille että huutaminen ja raivoaminen ei ole sivistynyttä käytöstä. Jos ei ota opiksi, se on siinä sitten.

• Anonyymi00004

Minä en edes halua tutustua huutajaan ja raivoajaan, en vain kestä sellaisia ihmisiä ollenkaan!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä en edes halua tutustua huutajaan ja raivoajaan, en vain kestä sellaisia ihmisiä ollenkaan!

Sama. Itse olen hsp, niin en kestä yhtään huutamista.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sama. Itse olen hsp, niin en kestä yhtään huutamista.

Sama täällä. Asiat voi keskustella. Ei tarvitse räyhätä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuitenkin huudat palstalla päivittäin?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Alkaako aloittajaäijä mopedi karata taas käsistä ns? Eri kerronta kyseessä pidä nämä erillään sekavien mielihaluja varten🥱

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kuitenkin huudat palstalla päivittäin?

Niin. Tämä palstaäijä vetää monia rooleja, joku on harmonisempi toinen sitten vähän vähemmän harmoninen. Ymmärrätkö mistää mitään? T naiselta sivusta

• Anonyymi00007

On kirjolla tai ei, huonoja käytöstapoja ja huutamista ei tarvitse sietää.

• Anonyymi00011

Vähän mielenköyhää lähteä eläytymään aloittajaäijän provoon jostain ihmissuhteista mitä muka setvitään täällä. Piilovihaa?

• Anonyymi00012

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      250
      2239
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1684
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1329
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1035
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      836
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      790
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      768
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe