🤔 🕚 siirtäisin mun kellon sinne, kun kelloja siirretään huomenna!
Onko mies sun kirjahyllyssä tilaa?
29
361
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo kyllä sopii mä siirsin oman kellon.ulos ei pärise enää
- Anonyymi00003
Ei ole kirjahyllyä, en ole boomeri.
- Anonyymi00004
Oon boomeri. Kirjahylly löytyy.
Mistä syystä kellosi koti olisi kirjahyllyssäni?
Ehkä jonkun nuoremman luona löytyisi hyvä paikka... - Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oon boomeri. Kirjahylly löytyy.
Mistä syystä kellosi koti olisi kirjahyllyssäni?
Ehkä jonkun nuoremman luona löytyisi hyvä paikka...Mies on jotain 8v nuorempi. -ap
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mies on jotain 8v nuorempi. -ap
Sittenhän teillä on asiat hyvin. Onnea jatkoon.
Jospa kellon paikka löytyy ⏰️
- Anonyymi00006
Siirrä vain. Keitänkö myös kahvit
- Anonyymi00009
Onko juhlamokkaa?
- Anonyymi00007
🕰️🙉
- Anonyymi00008
Tilaa on, vaikka ei kirjahyllyä olekaan.
Siitä oli joku juttukin. Kun yrittää isovanhempien luona yöpyä. Niin yritä siinä sohvalla nukkua, kun kelloraksuttaa korvan juuressa ja jääkaappi pärisee. Oliko instangrammissa?
No mulla isovanhemmat kuollu jo kymmeniä vuosia sitten ja vanhemmistakin puolet.- Anonyymi00011
60-luvun Ignis jääkaappi pitää kyllä kovaa meteliä. Kesällä helteellä se hurisee koko ajan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
60-luvun Ignis jääkaappi pitää kyllä kovaa meteliä. Kesällä helteellä se hurisee koko ajan.
Minä en pystyisi nukkumaan sellaisessa metelissä.
Ja kerran Lasnamäellä. Neuvostoliiton viimesenä vuonna. Niin yhellä vanhalla parilla oli kirjahyllyn päällä ihme vieteri kello. Piti sellasta meteliä, ettei nukkumisesta tullu mitään. Mutta pakko sitä oli jossain nukkua, siis ihan missä tahansa muualla kun Viru hotellissa.
- Anonyymi00010
Kellon raksutus on rauhoittava ääni. Käkikello ei sensijaan ole kiva eikä semmoinen joka kilkuttaa puolet ja täydet tunnit.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kellon raksutus on rauhoittava ääni. Käkikello ei sensijaan ole kiva eikä semmoinen joka kilkuttaa puolet ja täydet tunnit.
Minä olen sillä tavalla herkkä, etten pystyisi nukkumaan jos kuuluu vaikka ihan vähäisiä ääniä! Tämä saattaa liittyä vanhenemiseen ja hormoonitoiminnan muutokseen.
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä olen sillä tavalla herkkä, etten pystyisi nukkumaan jos kuuluu vaikka ihan vähäisiä ääniä! Tämä saattaa liittyä vanhenemiseen ja hormoonitoiminnan muutokseen.
Mä taas olin muksuna huonompi nukkuun. Mummolassa kun kuulu kaikki naapurin äänet ja käkikello soi toisella naapurilla ja kaappikello toisella viis minuuttia jäljessä. Niin ei tullu nukkumista mitään. Nyttemmin nukku heti kun menee sänkyyn. Tosin en kai vanhenemisesta viekä voi puhuu, kun on vähän yli 50 v nyt.
- Anonyymi00016
Kenellä enään nykyään on kirjahylly
- Anonyymi00017
Niillä joilla on kirjoja. Mulla esim. tietokirjoja puutarhan hoidosta, koirista, puuöistä, neuleista ym
- Anonyymi00018
Itselläni on. Satoja kirjoja. Nyt kuuntelen kirjoja, kun hyllyille ei enää mahdu. Suosittelen muillekkin, ennenkuin se keskittymiskyky on totaalisesti menetetty näiden kännykkähärpäkkeiden takia. Vasta uutisoitiin, että kirjat ovat jälleen tulossa muotiin. Hyvä juttu !
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Itselläni on. Satoja kirjoja. Nyt kuuntelen kirjoja, kun hyllyille ei enää mahdu. Suosittelen muillekkin, ennenkuin se keskittymiskyky on totaalisesti menetetty näiden kännykkähärpäkkeiden takia. Vasta uutisoitiin, että kirjat ovat jälleen tulossa muotiin. Hyvä juttu !
Wau! Kirjojen kuuntelu on hyväksi silmillekin. Ei tarvitse katsella yhteen paikkaan koko ajan. -ap
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niillä joilla on kirjoja. Mulla esim. tietokirjoja puutarhan hoidosta, koirista, puuöistä, neuleista ym
Kyllä PUUtöistä pitää olla kirjoja. Mulla on paljon puu, metalli ja rakennuskirjoja. Pää osin perintönä saatu, mutta osa omia.
Anonyymi00021 kirjoitti:
Wau! Kirjojen kuuntelu on hyväksi silmillekin. Ei tarvitse katsella yhteen paikkaan koko ajan. -ap
Juu etenkin silmille. Näin ikääntyessä silmät jämähtää lukiessa lähiasentoon ja kestää kauan, ennen kuin tarkentuu taas kauas.
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja kouluihinkin kirjat on tulossa takas. Opettajat on saanu positiivisia tuloksia ottamalla kirjat takaisin käyttöön. Virkamiehet taas vastustaa. Eivät millään myönnä, että digiloikka ja avoimet oppimisympäristöt oli virhe, vaikka pisa tuloksetkin laskivat.
- Anonyymi00025
JeroP kirjoitti:
Kyllä PUUtöistä pitää olla kirjoja. Mulla on paljon puu, metalli ja rakennuskirjoja. Pää osin perintönä saatu, mutta osa omia.
Mulla on mökillä semmoinen paksu valittujen palojen korjauskirja. Siinä on paljon ohjeita naisihmisille. Sain muun muassa moottorittoman ruohonleikkuukoneen toimimaan kun kirjassa oli avattu sellainen ja neuvottu. Nyt kun se oli mökillä niin piti pojalta kysyä yhden työkalun nimikin (sivuleikkuri). Veli sanoi aina, että miehet on syntyneet työkalut handussa. Ja koulun veistoluokassa tietysti tuli lisäoppia.
- Anonyymi00019
Oo-o!
- Anonyymi00020
Ooppa muksu sinäkin jo vaiti
- Anonyymi00022
Auts! Tunti hävisi elämästä, kun aukaisin chromebookin. Seinäkello ei osaa muuttaa kesäaikaan ilman ihmisen apua. Kellojen siirtely on kyllä ihan turhaa puuhaa. Päästäisiinpä siitä pian eroon. EU:ssa siitä on jahkattu jo vuosia. -ap
- Anonyymi00023
Siirrä vaan muutat sitten itse myöhemmin.
- Anonyymi00024
Ei tarvi siirtää. Halpiskello hajosi. -ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791482
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431071No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall187795Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38755- 14680
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21670Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17603