Jos ei Ukrainaa tueta, Ukraina häviää sodan:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011909613.html?utm_source=ampparit
Tutkija kertoo, millainen on nykyinen tilanne. Täytyy petrata Euroopassa. Trump vie Ukrainaa häviöön.
Tämä on varoitus
12
227
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin Ukraina häviää ja hyvä niin
Jos ei Trump olisi pelastanut Putinia, olisi jo rauha tai Venäjä romahtanut. Nyt ovat Trump ja Putin vastakkain Iranin sodassa, ja se sota on myös vienyt Trumpin kannatuksen, mikä on todella hyvä asia.
Nyt 9 miljoonaa amerikkalaista ilmaisee vastustavansa Trumpin politiikkaa mielenosoituksessa.
Venäjällä se on vähän vaikeampaa, mutta kyllä ne sielläkin vielä rävähtävät jos Putin vaan jatkaa hyökkäystään. Jos ei Putin tee rauhaa, Euroopan joukot tulevat Ukrainaan jo ennen tulitaukoa.
Ukraina voittaa ja Israel voittaa. Niin sen pitääkin mennä. Ja on hyvää vauhtia vihdoin menemässä. Voi tulla pidempikin rauha, muttei lopullista Lähi-Idässä, siellä on aina sota. Rauha on vain välivaihe kahden sodan välillä.
Sodassa on jonkinlainen käänne. Venäjän eteneminen on pysähtynyt. Ukraina pommittaa venäjän öljyynvientiä, ettei öljyn hinnannousu hyödyttäisi venäjää. Suomeenkin harhautunut ohjuksia.
- Anonyymi00002
Tosiasia on että vaikka Suomi ottaa velkapiikkinsä ihan loppuun asti velkaa ja luovuttaa nekin rahat Zelenskylelle ,niin sillä ei ole mitään merkitystä sodan Venäjän ja Eu käyntiin Ukrainasta.
Suomen rahat on kuin pisara meressä vaan.
Ei Suomi voi maailman uskontoja muuttaa vaikka annamme kaikki rahat Zelenskylle ja Netanjahulle.
Me tuhoamme tällä tyhmyydellä vain oman talouden ja saamme lisä Troneja niskaamme ja lopuksi iso naapurikin voi meille hermostua. (Kumma kun ei vielä ole hermostunut)
Me olemme kohta nälkää ja kurjuutta ja sotaa näkevä maa ihan omien valintojen(päättäjien) seurauksena . - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tosiasia on että vaikka Suomi ottaa velkapiikkinsä ihan loppuun asti velkaa ja luovuttaa nekin rahat Zelenskylelle ,niin sillä ei ole mitään merkitystä sodan Venäjän ja Eu käyntiin Ukrainasta.
Suomen rahat on kuin pisara meressä vaan.
Ei Suomi voi maailman uskontoja muuttaa vaikka annamme kaikki rahat Zelenskylle ja Netanjahulle.
Me tuhoamme tällä tyhmyydellä vain oman talouden ja saamme lisä Troneja niskaamme ja lopuksi iso naapurikin voi meille hermostua. (Kumma kun ei vielä ole hermostunut)
Me olemme kohta nälkää ja kurjuutta ja sotaa näkevä maa ihan omien valintojen(päättäjien) seurauksena .Milloin Eu /Ukrainan on ollut voittamassa sodan ?
Eu aloitti sodan Helmikuussa 2014 12 vuotta on sodittu eikä Eu ole saanut vielä aarin länttiäkään Ukrainasta.! Melko huono on sotimaan ! Tuhansia Miljardeja on emnnyt rahaa jotka nyt on velkana Eu maissa. !
Ei Venäjänkään sotimisessa kehumista ole mutta pitää ottaa se huomioon että se sotiin yli 30 maata vastaan yksin ja on saanut noin 30 % Ukrainasta vallattua.
HELMIKUUSSA 2014 Olisi pitänyt sopia Ukrainasta niin että Kiova olisi ollut jaettu kaupunkin ja siitä läpimenevä joki olisi ollut raja joki Eu olisi saanut länsi Ukrainan ja Venäjä Itä Ukrainan siis 50 % / 50 % siis tasapeli ilman sotimista...
SE OLISI OLLUT KAIKKIEN ETU !
Eu:lle se eie sopunut kun se luuli saavansa koko paskan elätiksi.
Venäjä taas ei halunnut koko paskaa antaa...siksi tuli sota.
Tämä oliisi sopinut varmasti myös Ukrainalaisille !
Kaikkia ongelmia se ei olisi ratkaissut esim. Odessassa 50 % haluisi olla Venäjään liitettynä ,se olisi tuossa tapauksessa jäänyt Eu puolelle jos joki olisi rajana ollut.
Mutta ainahan olisi voitu tehdä väestön vaihtoja ettei riitaa tule.
MUTTA OPETUKSENA EU:LLE PITÄISI NYT OLLA ETTÄ EI ENÄÄ RAHOJEN SIIRTELYÄ JA EU ALUEEN KASVATTAMISTA ETTEI TAAS ALA MAAILMAN SOTA 3. KERRAN EU ALUEELTA. Anonyymi00003 kirjoitti:
Milloin Eu /Ukrainan on ollut voittamassa sodan ?
Eu aloitti sodan Helmikuussa 2014 12 vuotta on sodittu eikä Eu ole saanut vielä aarin länttiäkään Ukrainasta.! Melko huono on sotimaan ! Tuhansia Miljardeja on emnnyt rahaa jotka nyt on velkana Eu maissa. !
Ei Venäjänkään sotimisessa kehumista ole mutta pitää ottaa se huomioon että se sotiin yli 30 maata vastaan yksin ja on saanut noin 30 % Ukrainasta vallattua.
HELMIKUUSSA 2014 Olisi pitänyt sopia Ukrainasta niin että Kiova olisi ollut jaettu kaupunkin ja siitä läpimenevä joki olisi ollut raja joki Eu olisi saanut länsi Ukrainan ja Venäjä Itä Ukrainan siis 50 % / 50 % siis tasapeli ilman sotimista...
SE OLISI OLLUT KAIKKIEN ETU !
Eu:lle se eie sopunut kun se luuli saavansa koko paskan elätiksi.
Venäjä taas ei halunnut koko paskaa antaa...siksi tuli sota.
Tämä oliisi sopinut varmasti myös Ukrainalaisille !
Kaikkia ongelmia se ei olisi ratkaissut esim. Odessassa 50 % haluisi olla Venäjään liitettynä ,se olisi tuossa tapauksessa jäänyt Eu puolelle jos joki olisi rajana ollut.
Mutta ainahan olisi voitu tehdä väestön vaihtoja ettei riitaa tule.
MUTTA OPETUKSENA EU:LLE PITÄISI NYT OLLA ETTÄ EI ENÄÄ RAHOJEN SIIRTELYÄ JA EU ALUEEN KASVATTAMISTA ETTEI TAAS ALA MAAILMAN SOTA 3. KERRAN EU ALUEELTA.NYT alkaa voitonmarssi.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tosiasia on että vaikka Suomi ottaa velkapiikkinsä ihan loppuun asti velkaa ja luovuttaa nekin rahat Zelenskylelle ,niin sillä ei ole mitään merkitystä sodan Venäjän ja Eu käyntiin Ukrainasta.
Suomen rahat on kuin pisara meressä vaan.
Ei Suomi voi maailman uskontoja muuttaa vaikka annamme kaikki rahat Zelenskylle ja Netanjahulle.
Me tuhoamme tällä tyhmyydellä vain oman talouden ja saamme lisä Troneja niskaamme ja lopuksi iso naapurikin voi meille hermostua. (Kumma kun ei vielä ole hermostunut)
Me olemme kohta nälkää ja kurjuutta ja sotaa näkevä maa ihan omien valintojen(päättäjien) seurauksena .Ukrainan tukeminen on osa Suomen politiikkaa, ja se on ihan oikein, ja se tehdään ihan oikealla tavalla. Israelin suhteen ei mitään yksimielisyyttä ole. Pääasia, ettemme ole venäjän, Iranin ja Hamasin puolella.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Milloin Eu /Ukrainan on ollut voittamassa sodan ?
Eu aloitti sodan Helmikuussa 2014 12 vuotta on sodittu eikä Eu ole saanut vielä aarin länttiäkään Ukrainasta.! Melko huono on sotimaan ! Tuhansia Miljardeja on emnnyt rahaa jotka nyt on velkana Eu maissa. !
Ei Venäjänkään sotimisessa kehumista ole mutta pitää ottaa se huomioon että se sotiin yli 30 maata vastaan yksin ja on saanut noin 30 % Ukrainasta vallattua.
HELMIKUUSSA 2014 Olisi pitänyt sopia Ukrainasta niin että Kiova olisi ollut jaettu kaupunkin ja siitä läpimenevä joki olisi ollut raja joki Eu olisi saanut länsi Ukrainan ja Venäjä Itä Ukrainan siis 50 % / 50 % siis tasapeli ilman sotimista...
SE OLISI OLLUT KAIKKIEN ETU !
Eu:lle se eie sopunut kun se luuli saavansa koko paskan elätiksi.
Venäjä taas ei halunnut koko paskaa antaa...siksi tuli sota.
Tämä oliisi sopinut varmasti myös Ukrainalaisille !
Kaikkia ongelmia se ei olisi ratkaissut esim. Odessassa 50 % haluisi olla Venäjään liitettynä ,se olisi tuossa tapauksessa jäänyt Eu puolelle jos joki olisi rajana ollut.
Mutta ainahan olisi voitu tehdä väestön vaihtoja ettei riitaa tule.
MUTTA OPETUKSENA EU:LLE PITÄISI NYT OLLA ETTÄ EI ENÄÄ RAHOJEN SIIRTELYÄ JA EU ALUEEN KASVATTAMISTA ETTEI TAAS ALA MAAILMAN SOTA 3. KERRAN EU ALUEELTA.EU ja Ukraina voittavat tämän sodan. Käänne on nyt tapahtunut. Trumpin negatiivinen vaikutus on eliminoitu, ja tuki Ukrainalle lisääntyy, pakotteet Venäjälle lisääntyvät. Ukraina kestää, venäjä romahtaa.
Putin ja Trump ovat vastakkain Iranissa. Tämä muutti tilanteen, ja Unkarin vaalit. Trump kyllä häiritsee edelleen NATOn toimintaa Ukrainan tukemisessa, hajottaa NATOa. Samoin äärioikeisto etenee Euroopassa ja tukee Putinia.
Kaikki on koko ajan veitsen terällä maailmanpolitiikassa. Rintamalinjat ovat sekavat. Saa nähdä, mitkä ovat seuraavat yllätykset.
Oikein on tukea Ukrainaa ja Israelia, demokratiaa. Kaikki muu on väärin. Islamismin tukeminen on väärin. Putinin tukeminen on väärin. Äärioikeiston tukeminen on väärin.santtunen2 kirjoitti:
EU ja Ukraina voittavat tämän sodan. Käänne on nyt tapahtunut. Trumpin negatiivinen vaikutus on eliminoitu, ja tuki Ukrainalle lisääntyy, pakotteet Venäjälle lisääntyvät. Ukraina kestää, venäjä romahtaa.
Putin ja Trump ovat vastakkain Iranissa. Tämä muutti tilanteen, ja Unkarin vaalit. Trump kyllä häiritsee edelleen NATOn toimintaa Ukrainan tukemisessa, hajottaa NATOa. Samoin äärioikeisto etenee Euroopassa ja tukee Putinia.
Kaikki on koko ajan veitsen terällä maailmanpolitiikassa. Rintamalinjat ovat sekavat. Saa nähdä, mitkä ovat seuraavat yllätykset.
Oikein on tukea Ukrainaa ja Israelia, demokratiaa. Kaikki muu on väärin. Islamismin tukeminen on väärin. Putinin tukeminen on väärin. Äärioikeiston tukeminen on väärin.Kiinan tukeminen on väärin.
Käänne on tapahtunut Ukrainan sodassa. Ukraina voittaa, rauha tulee, Putin kaatuu.
Kauan siihen on mennyt, mutta nyt se on alkanut toden teolla.Trump on opportunisti. Menee voittajan puolelle. Hylkää kaverinsa Putinin ja menee Euroopan ja Ukrainan, voittajan puolelle. Valehtelee aina olleensa sillä puolella. USA on kyllä ollutkin, koko ajan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
