Kuka on nykyään suurin helluntailainen julkkis ja millä lihallisilla ansioilla ?
Hengellisiä he eivät ole.
Helluntaijulkkikset
26
237
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kai nyt jokainen tietää ketä ne on.
On oppia niin paljon siitä levitetty.- Anonyymi00009
onko Seebun persumies helluntaissa?
- Anonyymi00003
Kuolleita ei saa palvoa jos ei ole helluntaiuskossa.
- Anonyymi00023
EssaiaSari entäs Räsäskä?
- Anonyymi00004
Missä mahtaa mennä se ihana Patrick Tiainen? Hän kyllä lämmitti vanhan mamman mieltä. :)
- Anonyymi00024
"... sillä ei kukaan pääse kuuluisuuteen , lehtiin tai TV:seen, ilman että on osa satanismikulttia... "
- sama helluntailaisuudessa? - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
"... sillä ei kukaan pääse kuuluisuuteen , lehtiin tai TV:seen, ilman että on osa satanismikulttia... "
- sama helluntailaisuudessa?Saatana tuntuu olevan helluntaissa nykyään.
hyvin tunnettu, mutta hänet pidetään salassa... = satanismi pedofiliaa, pahuutta, rikoksia, väkivaltaa, jopa murhia... siis kaikissa helluntai seurakunnissa nykyään?
- Anonyymi00005
Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.
- Anonyymi00008
tuo nyt pätee kaikkii muihinkin uskontokuntiin ja ryhmiin jotka suomi24 on julistanut vapaasti herjattaviksi tänne...
tekisitte ryhmäkanteen !...
Vanhasen matin Lissaponi-sopimuksen jälkeen on laki niin että EU vaatii ainoastaan miljoona allekirjoitus keräys-nimeä kanteeseen, jotta se käsitellään rysselissä - Anonyymi00026
Anonyymi00008 kirjoitti:
tuo nyt pätee kaikkii muihinkin uskontokuntiin ja ryhmiin jotka suomi24 on julistanut vapaasti herjattaviksi tänne...
tekisitte ryhmäkanteen !...
Vanhasen matin Lissaponi-sopimuksen jälkeen on laki niin että EU vaatii ainoastaan miljoona allekirjoitus keräys-nimeä kanteeseen, jotta se käsitellään rysselissävai kansalais-aloite.
Matti auttaa kerään nimet
Ryhnäkanne voi olla eri asia ja menee oikeustoimistoon ja sieltä mappiin Ö, tai joskus eduskunnan kautta mappiin Ö
- Anonyymi00010
Sari Essayah
Ansiot:
- Israelin palestiinalaisten, iranilaisten ja libanonilaisten lasten murhaamisen siunaaminen
- Suomen köyhien ja muiden huono-osaisten kyykyttäminen ja rikkaiden tukeminen velkarahalla
- eläinrääkkäyksen jatkumisen mahdollistaminen vastoin Suomen ja Euroopan enemmistön vastustusta- Anonyymi00011
Miksi olet huonon osan valinnut itsellesi ?
Oletko ryypännyt rahasi! - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oletko ryypännyt rahasi!Helluntain ihmiset ovat valinneet hyvän osan, eikä sitä oteta heiltä pois !
Eivät pidä käsiään yhteiskunnan taskusta! - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Helluntain ihmiset ovat valinneet hyvän osan, eikä sitä oteta heiltä pois !
Eivät pidä käsiään yhteiskunnan taskusta!Helluntaisss on n 250 seurakuntaa joihin ei ole tarvittu yhteiskunnan rahaa koskaan penniäkään, eikä jäseniltä oteta pakolla senttiäkään, eivät myy kirkkojaan eivätkä polta niitä !
- Anonyymi00015
Taas Iranin, Hamasin, Hizbollahin ja Isisin ystävä syyttää Israelia, kun se puolustautuu.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Helluntain ihmiset ovat valinneet hyvän osan, eikä sitä oteta heiltä pois !
Eivät pidä käsiään yhteiskunnan taskusta!Helluntaivuohet kuvattuna jokaisessa kohdassa. Rahasta ei taida olla paljon hyötyä viimeisellä tuomiolla, kun sydän on kylmä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19437818/viimeinen-tuomio-ja-sen-perusteet
Mitä tapahtuu viimeisellä tuomiolla tai juuri ennen sitä ?
1) TYHMÄT NEITSYET MYÖHÄSTYVÄT "YLÖSTEMPAUKSESTA" !
Matt.25
1 "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.
2 Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
3 Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
4 Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
5 Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
6 Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
7 Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
8 Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille ÖLJYÄNNE, sillä MEIDÄN LAMPPUMME SAMMUVAT'.
9 Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
10 MUTTA HEIDÄN LÄHDETTYÄÄN OSTAMAAN YLKÄ TULI ; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
11 Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
12 Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.
2) JEESUS AJAA HUUHAAENNUSTELIJAT SEKÄ "IHMEIDEN TEKIJÄT" POIS !
(= LAITTOMUUDEN TEKIJÄT)
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
3) JEESUS EROTTELEE LÄHIMMÄISIÄÄN RAKASTAVAT LAMPAAT JA EMPATIAKYVYTTÖMÄT VUOHET TOISISTAAN !
Matt.25
31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." - Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oletko ryypännyt rahasi!Mistä niin päättelet?
Käytän hyvin harvoin alkoholia...tänä vuonna en vielä yhtään...enkä ole siis ryypännyt rahojanikaan, mutta kykenen kyllä tuntemaan empatiaa kärsiviä ihmisiä sekä jopa eläimiäkin kohtaan.
Hämmästyttääkö se sinua ?
Outoa, mikäli olet olevinasi Jeesuksen seuraaja, sillä Raamatun perusteella Jeesus näytti kokevan vahvasti myötätuntoa kärsiviä kohtaan... ! Se näyttää olevan jopa kriteeri, jonka perusteella ihmiset erotellaan lampaisiin ja vuohiin eli niihin, jotka pelastuvat ja niihin, jotka eivät pelastu.
Tarkennetaan vielä, että pelastuvat eivät siis ole näitä empatiakyvyttömiä, jotka eivät kykene näkemään Jeesusta kärsivissä lähimmäisissään...eivät edes sodassa kuolevissa tai siellä loppuiäkseen vammautuvissa lapsissa. - Anonyymi00027
Anonyymi00015 kirjoitti:
Taas Iranin, Hamasin, Hizbollahin ja Isisin ystävä syyttää Israelia, kun se puolustautuu.
Taas rasistinen vanhan liiton siionistivuohi suoltaa valheitaan, kun on ostanut Israel-evankeliuminsa Israelin propagandaministeriöltä.
Oletko sinä "Jeesuksen seuraaja" tietoinen siitä , että Jeesusta kutsutaan lasten ystäväksi? Tämä tarkoittaa siis KAIKKIA maailman lapsia, ei ainoastaan Israelin lapsia, vaan KAIKKIEN KANSOJEN lapsia.
Matt. 28:19
Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni...
Matt. 24:14
Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, TODISTUKSEKSI KAIKILLE KANSOILLE; ja sitten tulee loppu.
Joten kerropa, miten te "Jeesuksen seuraajat" toteutatte tämän Hänen lähetyskäskynsä ja teette myös Palestiinan, Iranin ja Libanonin kansoista Jeesuksen opetuslapsia ?
Siunaamalla heidän ja heidän lastensa murhaajia, vai...?
Room. 2:24
Sillä "teidän tähtenne Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanain seassa", niinkuin kirjoitettu on.
- Anonyymi00013
Mika Poutala
- Anonyymi00016
On porukalla vaikeeta elämässä. ihan itse aiheutettu ja sekös mussututtaa.
Aliupseerikoulussa tuli tuo hyvä sana- mussuttaa....
Kuka mussuttaa rivissä jne. se oli kapiaisen hyvää ilmaisukieltä, kun kaveri ei osannut rivissä elää sotilaan tapaa elää.
hän mussutti.
puretaan erään mussuttajan aloitus- näin sivullisen vaarin mielellä.
""Kuka on nykyään suurin helluntailainen julkkis ja millä lihallisilla ansioilla ?
Hengellisiä he eivät ole."""
No, palikoidaan aloittajan lihallisen päätelmän sanomaa.
Onko julkkikselta kielletty usko? Aabraham- hänkin oli erittäin rikas - julkkis- oiekin uskon isä....
Jos uskoontullut julkkis- omaa hyvän lauluäänen. sehän voi olla konservartorion, tahi Sibeliusakatemiassa koulutettu ihminen. Hänen äänilihas on hyvin ansioitunut ja voi Herran elopellolla tuoda iloa --kiitoslauluin. Eikös se aloitaja- mussuttaja sinun nuppisi ja sielusi saastahuulin mussuttamisen kautta hengetön?
Ei. vaan sinä itse- pidäpä huolta, että Herra tunsiti sinut, kun menet mussuttamisistasi tekemään tilin Hänen Valkean Valtaistuimen eteen- todistuksen majaan.
Löytyykö- mussuttajan nimi Elämänkirjasta... se on sinun itsesi pohdittava- tarviiko tehdä jotain- Anonyymi00022
"On porukalla vaikeeta elämässä. ihan itse aiheutettu ja sekös mussututtaa."
Mikä on itse aiheutettu ?
- Anonyymi00017
Lihallinen haukkuja ap sättii täällä muita epähengelliseksi. Huvittavaa. Eipä ole juuri Raamattu uponnut kaaliin sinulla. Tässä nähdään, miten ihminen voi olla omille vioilleen täysin sokea, vaikka väittää seuraavansa Jeesusta.
- Anonyymi00020
Onko ap väittänyt seuraavansa Jeesusta ?
Minäkään esim en ole Jeesuksen seuraaja, mutta voin aivan hyvin Raamatun valossa tunnistaa, miten helluntailaisetkaan...jotka siis väittävät olevansa Jeesuksen seuraajia...eivät sitä todellakaan ole.
- Anonyymi00019
Kummola
Kari O. Niemi. Terv. Toivon syke historiaa, mutta ei kokonaan. Jäi hyvät muistot siltä ajalta kun vielä kuuluin sinne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446