Muistaakseni RKP-läinen ministeri vastaa siitä hommasta. Mikä hänen nimensä olikaan?
Paljon valtion tulot tippuvat?
Miten valtion tuottavan omaisuuden myynti edistyy
5
284
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Onko kukaan kuullut RKP:n valtio-omistusvastuuministeriltä yhtään kommenttia. Mistään.
- Anonyymi00002
Valtion sijoituksista vastaava varoittaa poliitikkoja: Älkää myykö tuottavia sijoituksia.
- Anonyymi00003
Myynnin aiheuttamasta vaikutuksesta pörssin heilumiseen ollaan huolissaan.
Laittakaa vaan myyntiin 10 prosenttia alle markkinahinnan, kuten möitte Kemirankin, niin pääsee kansa nauttimaan osingoista ja valtio velkaantumisesta, kun tulot tippuvat.- Anonyymi00004
Sitten valtio voi "sijoitttaa" rahat kannattamattomaan Länsirataan. Onneksi olkoon, tunarit.
- Anonyymi00005
Orpo vihjaili, että Länsiradan pääomitus (=valtion omaisuuden myynti) tulee kuntoon ja rakentaminen alkaa hallituskauden lopussa jättäen 6 miljardin laskun seuraavalle.
Joko osinkomenetykset on laskettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30556
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522