Pudotit parhaan!
Ihan lopuksi!
Ei tule sinun tiimistäsi voittajaa tänä vuonna.
Hemmetti, Arttu!
11
386
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tony Romeo on loistava laulaja ja Arttu pudotti sen, parhaansa.
- Anonyymi00009
NÄIN ON. Ja yrittää tänä vuonna samaa kuin viimeksi eli valitsi "teatraalisen laulajan".Ero vaan on viime vuotiseen se,että tämän vuotinen ei osaa laulaa/laulaa nuotin vierestä. Joten,Arttu,kannattee kuitenkin valita se,joka osaa laulaa!
- Anonyymi00010
Hemmetin arttu valikoit mustan naisen finaaliin rasismia meidän oman maan laulukilpailuun. Mamut valtaa jo meidänkin laulukilpailut. Mustille omat kilpailut joka hemmetin ohjelmassa on mustia jo väri ällöttää
- Anonyymi00002
Ihan perseestä veti Arttu, maksoiko joku paikoista? Ei mitään järkeä, haista...
- Anonyymi00003
Saa ihmetellä taas tiettyjä pudottamisia todella paljon, myös perusteluita, kuten "hän on oikeastaan jo lyönyt itsensä läpi markkinoille" (eikö tässä etsitäkään hienoa ääntä, kuten ohjelman nimi kertoo). Ja niin ihmetteli yleisökin.
Vaimon kanssa ihmeteltiin silmät pyöreinä.
Yllätyin miksi Anne Viheläkin pudotettiin jo aiemmassa vaiheessa. Hieno ja todella vahva, moneen taittuva ääni. Nuori 16-vuuotias kaukoidän taustainen tyttö oli loistava myös, mutta hänetkin tiputettiin jne...ei ole parhaat jatkossa. ! - Anonyymi00004
Joo, ei kyllä tule voittajaa Artun tiimistä, kun tiputti parhaimmat laulajansa!!
Tänä vuonna on kaikkien tuomareiden kohdalla jäänyt suu auki, kun tiputtavat jonkun tosi hyvän laulajan. - Anonyymi00005
Eipä ole ikinä tullut tämmöistä pettymystä kuin Tonyn pudottaminen. 😔 Niin mielellään olis kuullut vielä.
- Anonyymi00006
Niinpä. Saa nähdä ketkä siellä lopussa ovat.
- Anonyymi00007
Miten nuo naislaulajat ovat aina sellaista tusinatavaraa?
Noita riittää niin paljon, eivätkä erotu mitenkään. - Anonyymi00008
Tuntuu, että eivät ehkä haluakaan tiiminsä voittavan, kun eivät kuitenkaan kykene tukemaan heitä eteenpäin kisan jälkeen.
Oliverkin viime vuonna oli aivan loistava, mutta en ole paljon kuullut hänestä sen jälkeen. - Anonyymi00011
Tuo Tansanialainen ei voita ,kotimainen aina kotimainen. Merette parempi kuin rääkyvä musta akka. Kauheeta kiukuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181