Hemmetti, Arttu!

Anonyymi-ap

Pudotit parhaan!
Ihan lopuksi!
Ei tule sinun tiimistäsi voittajaa tänä vuonna.

11

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Tony Romeo on loistava laulaja ja Arttu pudotti sen, parhaansa.

      • Anonyymi00009

        NÄIN ON. Ja yrittää tänä vuonna samaa kuin viimeksi eli valitsi "teatraalisen laulajan".Ero vaan on viime vuotiseen se,että tämän vuotinen ei osaa laulaa/laulaa nuotin vierestä. Joten,Arttu,kannattee kuitenkin valita se,joka osaa laulaa!


      • Anonyymi00010

        Hemmetin arttu valikoit mustan naisen finaaliin rasismia meidän oman maan laulukilpailuun. Mamut valtaa jo meidänkin laulukilpailut. Mustille omat kilpailut joka hemmetin ohjelmassa on mustia jo väri ällöttää


    • Anonyymi00002

      Ihan perseestä veti Arttu, maksoiko joku paikoista? Ei mitään järkeä, haista...

    • Anonyymi00003

      Saa ihmetellä taas tiettyjä pudottamisia todella paljon, myös perusteluita, kuten "hän on oikeastaan jo lyönyt itsensä läpi markkinoille" (eikö tässä etsitäkään hienoa ääntä, kuten ohjelman nimi kertoo). Ja niin ihmetteli yleisökin.
      Vaimon kanssa ihmeteltiin silmät pyöreinä.

      Yllätyin miksi Anne Viheläkin pudotettiin jo aiemmassa vaiheessa. Hieno ja todella vahva, moneen taittuva ääni. Nuori 16-vuuotias kaukoidän taustainen tyttö oli loistava myös, mutta hänetkin tiputettiin jne...ei ole parhaat jatkossa. !

    • Anonyymi00004

      Joo, ei kyllä tule voittajaa Artun tiimistä, kun tiputti parhaimmat laulajansa!!

      Tänä vuonna on kaikkien tuomareiden kohdalla jäänyt suu auki, kun tiputtavat jonkun tosi hyvän laulajan.

    • Anonyymi00005

      Eipä ole ikinä tullut tämmöistä pettymystä kuin Tonyn pudottaminen. 😔 Niin mielellään olis kuullut vielä.

      • Anonyymi00006

        Niinpä. Saa nähdä ketkä siellä lopussa ovat.


    • Anonyymi00007

      Miten nuo naislaulajat ovat aina sellaista tusinatavaraa?
      Noita riittää niin paljon, eivätkä erotu mitenkään.

    • Anonyymi00008

      Tuntuu, että eivät ehkä haluakaan tiiminsä voittavan, kun eivät kuitenkaan kykene tukemaan heitä eteenpäin kisan jälkeen.
      Oliverkin viime vuonna oli aivan loistava, mutta en ole paljon kuullut hänestä sen jälkeen.

    • Anonyymi00011

      Tuo Tansanialainen ei voita ,kotimainen aina kotimainen. Merette parempi kuin rääkyvä musta akka. Kauheeta kiukuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1509
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1136
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      961
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      183
      848
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      588
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe