Vähän keskusteluja ja kaikki olisi ollut ihan fine. Tai niin minä ajattelin. Kaikki olisi voinut mennä hyvin. Vieläkin mietityttää, mitä sellaista minussa on, etten sinulle kelvannut? Miksi halusit antaa ymmärtää välillä, siis huijasit ja valehtelit? Ja pienen sanailun jälkeen et halunnut mitään selvittää, vaan läksit lätkimään jättäen täyteen hiljaisuuteen? Eikö sillä ole mitään merkitystä, että toiseen sattuu. Ja ei ollut syyllistävä kirjoitus, vaan jätit vaille mitään vastauksia. Se vaivaa minua paljon.
Meille olisi ollut kaikki mahdollista
38
579
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenelle kirjoitat?
- Anonyymi00002
Kun netissä ei voi tutustua, mitä kauemmin siellä viihtyy, sitä enemmän elämän todellisuus karkaa kauas pois.
- Anonyymi00003
Ei kyllä tämä tapahtui ihan irl.
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei kyllä tämä tapahtui ihan irl.
Kuulostaa ihan yhdeltä huijarilta joka valehteli joka asian. Ei hyvä mies.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nainen voi aloittaa kommunikaation epäselvästi ja sitten nainen olettaa miehen lukevan hänen ajatuksiaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä kai noita naisia hyväksikäyttäviä charmantteja yksilöitä on valitettavasti useampikin. Naiset älkää antako itseänne kusetettavan! Ei liian nopeaa toimintaa yhteen muuttoon, kihloihin, naimisiin, vauvoihin, äläkä sekoita raha-asioita missään nimessä heidän kanssaan! Hyvä mies on kärsivällinen ja jaksaa odottaa ja tutustua.
- Anonyymi00037
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä kai noita naisia hyväksikäyttäviä charmantteja yksilöitä on valitettavasti useampikin. Naiset älkää antako itseänne kusetettavan! Ei liian nopeaa toimintaa yhteen muuttoon, kihloihin, naimisiin, vauvoihin, äläkä sekoita raha-asioita missään nimessä heidän kanssaan! Hyvä mies on kärsivällinen ja jaksaa odottaa ja tutustua.
Näin on wannabeauervaara tmv aloittajaäijä ensimmäiset puoli vuotta halaillaan ja jos hällä käy hermoille niin voi urheilla
- Anonyymi00038
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nainen voi aloittaa kommunikaation epäselvästi ja sitten nainen olettaa miehen lukevan hänen ajatuksiaan.
Yea, we funny like that
- Anonyymi00039
Että hyvin oot viihtynyt palstaäijän aloituksissa russuttamassa ja pätemässä kuin jotain naista holhoaisit ja ohjailisit?🥱
- Anonyymi00004
Luulin sinun vain pilailevan kustannuksellani.
- Anonyymi00006
Nimenomaan kun siinä oli niitä jep jep -kavereita vieressä.
- Anonyymi00009
Ööh?
- Anonyymi00007
Samoin sulle!
- Anonyymi00010
Millaista ” sanailua” ?
- Anonyymi00013
Mulla samat mietteet ja tätä on jatkunut vuosia ja ollaan kohdeltu toisiamme ihan surkeasti sinä aikana. Silti uskon, että meidän juttu menee viel hyvin lopulta.
- Anonyymi00015
Toivottavasti ❤️ Eiköhän enimmäkseen ihmiset toivo rauhaa ja rakkautta ❤️ ap
- Anonyymi00014
Mitä jos molemmat luulivat että toinen ei tykkääkään ja perääntyi ja lähestyi toistuvasti vaikka todellisuudessa oli kyse molemminpuolisesta hullaantumisesta? Koska olen tullut tähän tulokseen ja vitsi mitä tuhlausta. Toinen vihjailee kun toinen ei ole valmis ja toisinpäin. Nimenomaan, se olisi pitänyt sanoa ääneen, suoraan, kiertelemättä.
- Anonyymi00016
Ja välittämättä muiden mielipiteistä.
- Anonyymi00018
Niin jos nainen tulee ravintolassa vaikka ihan iholle ja sanoo tarjoavansa jopa paukun, onhan se niin positiivisesti yllättävää että heti epäilee siinä olevan jotain epäilyttävää vaikka kyseessä olisi todella aito ja vilpitön lähestyminen. Niin monesti on niin pienestä kiinni.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ja välittämättä muiden mielipiteistä.
Tuo on tärkeätä. Jos siinä kaveri vieressä vetää toisen pois keskustelusta orastavasta keskustelusta, heti tulee mieleen kaverin haluavan sanoa oman mielipiteen asiasta.
- Anonyymi00035
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin jos nainen tulee ravintolassa vaikka ihan iholle ja sanoo tarjoavansa jopa paukun, onhan se niin positiivisesti yllättävää että heti epäilee siinä olevan jotain epäilyttävää vaikka kyseessä olisi todella aito ja vilpitön lähestyminen. Niin monesti on niin pienestä kiinni.
Pilsneriä ja ja no siinähän ois viikonloppu mistä retostella muiden kyllästymiseen saakka
- Anonyymi00017
Onko Ap miehelle?
- Anonyymi00034
On apmiehellä jonnin joutavaa lätinää itselleen naisena esiintyen. Hänellä on niin kova jano naisen valudaatiolle ja ihailulle, että hän kirjoittaa näitä narsistisia sentimentaalisia saagoja pönkittääkseen itseään. T naiselta
- Anonyymi00020
Ajattelin että se oli väärin.
- Anonyymi00021
Miksi olisi ollut?
- Anonyymi00022
Siis avaappa vähän, millä tavalla ja ketä kohtaan väärin? ap
- Anonyymi00023
Kahden ihmisen välinen romanttinen rakkaus ei ole koskaan väärin jos molemmat ovat siinä aidosti mukana, eikä ketään loukata. Meistä yhdessä joku olisi voinut loukkaantua, mutta se ei olisi ollut meidän vikamme.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kahden ihmisen välinen romanttinen rakkaus ei ole koskaan väärin jos molemmat ovat siinä aidosti mukana, eikä ketään loukata. Meistä yhdessä joku olisi voinut loukkaantua, mutta se ei olisi ollut meidän vikamme.
Tuo on niin totta. Jos kaksi ihmistä aidosti rakastaa toisiaan, rakkaus ja se tunne kuuluu vain heille kahdelle ja kaikki ulkopuoliset asiat ovat toissijaisia.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuo on niin totta. Jos kaksi ihmistä aidosti rakastaa toisiaan, rakkaus ja se tunne kuuluu vain heille kahdelle ja kaikki ulkopuoliset asiat ovat toissijaisia.
Niinhän se olisi täydellisessä maailmassa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei tarvitse olla täydellisessä maailmassa. Riittää kun kaksi ihmistä itsenäisesti päättää niin.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hänen kanssaan maailmani oli täydellinen. Ois saatu kyl setvittyä kaikki ja niin me puhuttiinkin. Nyt pitää tääl foorumeilla vain sekoilla yksin. Sivukommentaattorina vielä jatkan keskustelua.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei tarvitse olla täydellisessä maailmassa. Riittää kun kaksi ihmistä itsenäisesti päättää niin.
No tämähän on päivän selvää. ap
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
No tämähän on päivän selvää. ap
päivän vai kahden
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Hänen kanssaan maailmani oli täydellinen. Ois saatu kyl setvittyä kaikki ja niin me puhuttiinkin. Nyt pitää tääl foorumeilla vain sekoilla yksin. Sivukommentaattorina vielä jatkan keskustelua.
No mihkä palstasetä se virpi sitten lähti
- Anonyymi00030
Osoitit ettet arvosta.
- Anonyymi00031
Kohdattiin muutaman kerran , ja joka kerran jälkeen ihastuin sinuun enemmän. Olisi tarvinnut pari kohtaamista lisää niin olisin uskaltanut kertoa että olen ihastunut sinuun.
Nyt meni miten meni.. Harmittaa niin pirusti.
miehelle, kenties just sulle - Anonyymi00032
Olisi vieläkin mahdollista.
- Anonyymi00036
Olisi meilläkin ollut mahdollista korjata kaikki mutta toinen valitsi toisenalaisen tien. Mikä minä olen sitä muuttamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141