Purra . Minulla on sinulle kysymys. Lainasit valtion työntekijöiden eläketurvaksi tarkoitettuja varoja noin miljardin. Ohjasit tämän miljardin yhteiskunnan siihen osaan , joka mielellään mainostaa isänmaallisuuttaan. SANOIT ELVYTTÄVÄSI. Itse kysymys. Montako Työpaikkaa tuolla MILJARDILLA sait aikaiseksi. Vastaukaseksi riittää tuhannen tarkkuus.
Miljardi Isänmaallisille
6
210
Vastaukset
- Anonyymi00001
Luulenpa, että Purra on ottanut ne omaan käyttöön.
Purra ei ole millään lailla luotettava/rehellinen ihminen. - Anonyymi00002
Onko joku/jotkut, niin sinisilmäisiä, että luottaisivat Purran höpötyksiin?
Purraa ei voi millään tavalla pitää luotettavana ihmisenä. - Anonyymi00003
Onko ruskean talon hyväksyntä?
- Anonyymi00004
Suomessa ei voi enää nykyisin olla hallitusta, joka ei nauti Turun Ruskean Talon luottamusta. Talo on uusi Kreml, uusi Bryssel.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Suomessa ei voi enää nykyisin olla hallitusta, joka ei nauti Turun Ruskean Talon luottamusta. Talo on uusi Kreml, uusi Bryssel.
...mutta onko Talo uusi Kummituslinna?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Turun Ruskea Talo on Uusi Sparta ja Uusi Rooma.
Rangaistukset ja valloitukset tulevat olemaan iskeviä, kovia ja brutaalejakin.
Voittamattomat lakaisukonearmadat tulevat lakaisemaan kaiken vastarinnan tieltään.
Miesvangit tullaan viemään Suuressa Triumfissa Talon kellareihin rangaistaviksi.
Plörbs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253140Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122289Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.722168Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051941Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥421439Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161355Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096