Purra . Minulla on sinulle kysymys. Lainasit valtion työntekijöiden eläketurvaksi tarkoitettuja varoja noin miljardin. Ohjasit tämän miljardin yhteiskunnan siihen osaan , joka mielellään mainostaa isänmaallisuuttaan. SANOIT ELVYTTÄVÄSI. Itse kysymys. Montako Työpaikkaa tuolla MILJARDILLA sait aikaiseksi. Vastaukaseksi riittää tuhannen tarkkuus.
Miljardi Isänmaallisille
6
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
Luulenpa, että Purra on ottanut ne omaan käyttöön.
Purra ei ole millään lailla luotettava/rehellinen ihminen. - Anonyymi00002
Onko joku/jotkut, niin sinisilmäisiä, että luottaisivat Purran höpötyksiin?
Purraa ei voi millään tavalla pitää luotettavana ihmisenä. - Anonyymi00003
Onko ruskean talon hyväksyntä?
- Anonyymi00004
Suomessa ei voi enää nykyisin olla hallitusta, joka ei nauti Turun Ruskean Talon luottamusta. Talo on uusi Kreml, uusi Bryssel.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Suomessa ei voi enää nykyisin olla hallitusta, joka ei nauti Turun Ruskean Talon luottamusta. Talo on uusi Kreml, uusi Bryssel.
...mutta onko Talo uusi Kummituslinna?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Turun Ruskea Talo on Uusi Sparta ja Uusi Rooma.
Rangaistukset ja valloitukset tulevat olemaan iskeviä, kovia ja brutaalejakin.
Voittamattomat lakaisukonearmadat tulevat lakaisemaan kaiken vastarinnan tieltään.
Miesvangit tullaan viemään Suuressa Triumfissa Talon kellareihin rangaistaviksi.
Plörbs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584