https://ichef.bbci.co.uk/news/480/cpsprodpb/eeec/live/674f4b70-2b1a-11f1-b297-95b0a0a8331e.jpg.webp
Että heille lisää rahaa ilman työntekoa, Trump maalitauluna.
Työttömät kommunistit parkuu USAssa trumppia vastaan
13
158
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aikoinaan saman porukan hengenheimolaiset kannatti Vietkongin marxilaisia fasisteja.
Kaasu,ja pamppu auttaa näihin.- Anonyymi00002
Paituli voi lopettaa valehtelunsa "vasemmistolaisista fasisteista", koska sellaisia ei poliittinen historia edes tunne. Fasismin luoja diktaattori Benito Mussolini kääntyi antisosialistiksi ja loi tämän jälkeen fasistisen ajattelunsa, joka puolestaan loi pohjan äärioikeistolaisuudelle.
"Kaasu,ja pamppu auttaa näihin."
Jaat ihan selvästi yhteisen ihmisarvonäkemyksen sekä Jussi Halla-ahon että Adolf Hitlerin kanssa. Fasistisen sellaisen. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Paituli voi lopettaa valehtelunsa "vasemmistolaisista fasisteista", koska sellaisia ei poliittinen historia edes tunne. Fasismin luoja diktaattori Benito Mussolini kääntyi antisosialistiksi ja loi tämän jälkeen fasistisen ajattelunsa, joka puolestaan loi pohjan äärioikeistolaisuudelle.
"Kaasu,ja pamppu auttaa näihin."
Jaat ihan selvästi yhteisen ihmisarvonäkemyksen sekä Jussi Halla-ahon että Adolf Hitlerin kanssa. Fasistisen sellaisen.Hän on sinulle herra puhemies jolle vedät kättä lippaan asennossa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hän on sinulle herra puhemies jolle vedät kättä lippaan asennossa.
Keskisormen on korkeintaan ansainnut. Minä en fasisteja kumartele, kuten en mitään muitakaan totalitaristisia aatteita ja heidän edustajiaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Keskisormen on korkeintaan ansainnut. Minä en fasisteja kumartele, kuten en mitään muitakaan totalitaristisia aatteita ja heidän edustajiaan.
Kommunisti fasisteja kumarrat, yrität höpsiä !
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kommunisti fasisteja kumarrat, yrität höpsiä !
Sivistymätön luiskaotsapersu ei tiedä kommunismin ja fasismin välistä eroa?
- Anonyymi00007
Ja mites tää liittyy Suomen Keskustaan?
- Anonyymi00009
Ei mitenkään. Miksi v..n ääliö kyselet tyhmiä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei mitenkään. Miksi v..n ääliö kyselet tyhmiä?
Palstanatsilla keitti yli?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei mitenkään. Miksi v..n ääliö kyselet tyhmiä?
Siks, kun palstan aihe on Suomen Keskusta, ei USA: n kommunistit, joita e monta liene.
S24 säännät edellyttää, että keskustellaan palstan aiheesta.
Sen lisäksi solvaaminen ja trollaus, sekä valehgelu ovat sääntöjen vastaisia. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siks, kun palstan aihe on Suomen Keskusta, ei USA: n kommunistit, joita e monta liene.
S24 säännät edellyttää, että keskustellaan palstan aiheesta.
Sen lisäksi solvaaminen ja trollaus, sekä valehgelu ovat sääntöjen vastaisia.Paitulille valehtelu on leipälaji, siinä missä Mein Kampfia lukeneelle Halla-ahollekin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Siks, kun palstan aihe on Suomen Keskusta, ei USA: n kommunistit, joita e monta liene.
S24 säännät edellyttää, että keskustellaan palstan aiheesta.
Sen lisäksi solvaaminen ja trollaus, sekä valehgelu ovat sääntöjen vastaisia.No älä sitten trollaa ja nimittele Sergei.
Onpa USAssa yhtäkkiä siunaantunut paljon niitä kommunisteja, kun Trumpin suosio on tippunut 40 %:iin ja suunta on koko ajan alaspäin. Laskelmasi eivät kyllä ihan pidä paikkansa, kun USAn työttömien määrä on muutama prosentti ja Trumpia vastustaa 60 %:a kansalaisista.
USAn älyllinen eliitti vastustaa Trumpia lähes sataprosenttisesti. Trump on sanonutkin, että hän pitää enemmän luusereista, koska tuntee olevansa itse näitä parempi, mutta ei menestyjistä, koska on näitä paljon surkeampi. Kerrankin Trump on täysin oikeassa. Joskus seniilikin osuu oikeaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381