Työttömät kommunistit parkuu USAssa trumppia vastaan

Anonyymi-ap

13

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Aikoinaan saman porukan hengenheimolaiset kannatti Vietkongin marxilaisia fasisteja.
      Kaasu,ja pamppu auttaa näihin.

      • Anonyymi00002

        Paituli voi lopettaa valehtelunsa "vasemmistolaisista fasisteista", koska sellaisia ei poliittinen historia edes tunne. Fasismin luoja diktaattori Benito Mussolini kääntyi antisosialistiksi ja loi tämän jälkeen fasistisen ajattelunsa, joka puolestaan loi pohjan äärioikeistolaisuudelle.

        "Kaasu,ja pamppu auttaa näihin."

        Jaat ihan selvästi yhteisen ihmisarvonäkemyksen sekä Jussi Halla-ahon että Adolf Hitlerin kanssa. Fasistisen sellaisen.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Paituli voi lopettaa valehtelunsa "vasemmistolaisista fasisteista", koska sellaisia ei poliittinen historia edes tunne. Fasismin luoja diktaattori Benito Mussolini kääntyi antisosialistiksi ja loi tämän jälkeen fasistisen ajattelunsa, joka puolestaan loi pohjan äärioikeistolaisuudelle.

        "Kaasu,ja pamppu auttaa näihin."

        Jaat ihan selvästi yhteisen ihmisarvonäkemyksen sekä Jussi Halla-ahon että Adolf Hitlerin kanssa. Fasistisen sellaisen.

        Hän on sinulle herra puhemies jolle vedät kättä lippaan asennossa.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Hän on sinulle herra puhemies jolle vedät kättä lippaan asennossa.

        Keskisormen on korkeintaan ansainnut. Minä en fasisteja kumartele, kuten en mitään muitakaan totalitaristisia aatteita ja heidän edustajiaan.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Keskisormen on korkeintaan ansainnut. Minä en fasisteja kumartele, kuten en mitään muitakaan totalitaristisia aatteita ja heidän edustajiaan.

        Kommunisti fasisteja kumarrat, yrität höpsiä !


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Kommunisti fasisteja kumarrat, yrität höpsiä !

        Sivistymätön luiskaotsapersu ei tiedä kommunismin ja fasismin välistä eroa?


    • Anonyymi00007

      Ja mites tää liittyy Suomen Keskustaan?

      • Anonyymi00009

        Ei mitenkään. Miksi v..n ääliö kyselet tyhmiä?


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ei mitenkään. Miksi v..n ääliö kyselet tyhmiä?

        Palstanatsilla keitti yli?


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ei mitenkään. Miksi v..n ääliö kyselet tyhmiä?

        Siks, kun palstan aihe on Suomen Keskusta, ei USA: n kommunistit, joita e monta liene.

        S24 säännät edellyttää, että keskustellaan palstan aiheesta.

        Sen lisäksi solvaaminen ja trollaus, sekä valehgelu ovat sääntöjen vastaisia.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Siks, kun palstan aihe on Suomen Keskusta, ei USA: n kommunistit, joita e monta liene.

        S24 säännät edellyttää, että keskustellaan palstan aiheesta.

        Sen lisäksi solvaaminen ja trollaus, sekä valehgelu ovat sääntöjen vastaisia.

        Paitulille valehtelu on leipälaji, siinä missä Mein Kampfia lukeneelle Halla-ahollekin.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Siks, kun palstan aihe on Suomen Keskusta, ei USA: n kommunistit, joita e monta liene.

        S24 säännät edellyttää, että keskustellaan palstan aiheesta.

        Sen lisäksi solvaaminen ja trollaus, sekä valehgelu ovat sääntöjen vastaisia.

        No älä sitten trollaa ja nimittele Sergei.


    • Onpa USAssa yhtäkkiä siunaantunut paljon niitä kommunisteja, kun Trumpin suosio on tippunut 40 %:iin ja suunta on koko ajan alaspäin. Laskelmasi eivät kyllä ihan pidä paikkansa, kun USAn työttömien määrä on muutama prosentti ja Trumpia vastustaa 60 %:a kansalaisista.

      USAn älyllinen eliitti vastustaa Trumpia lähes sataprosenttisesti. Trump on sanonutkin, että hän pitää enemmän luusereista, koska tuntee olevansa itse näitä parempi, mutta ei menestyjistä, koska on näitä paljon surkeampi. Kerrankin Trump on täysin oikeassa. Joskus seniilikin osuu oikeaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe