vertailussa Raamatun sanaan. https://www.youtube.com/watch?v=jJUTen4CRjw
Mormonin oppi
30
639
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mormonit eksyttää!
Heidänkin pitäisi keskittyä AINOASTAAN Raamattuun!!!!- Anonyymi00004
Siihen samaan kuuluu Koraani!
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Siihen samaan kuuluu Koraani!
Koraani eksyttää!
- Anonyymi00016
Anonyymi00011 kirjoitti:
Koraani eksyttää!
Soopaa!!! Apukoulu pelastaa!!!
Kristuksen Kirkon oppi on Raamatun mukainen. Oikea tulkinta Raamatusta. Kirkon historia on jatko Apostolien tekoihin. Kirkko oli maan alla n 200 jKr - 1830. Nyt on maan päällä taas apostolit.
Ei todellakaan ole! Raamatussa ei käsketä moninaimaan pktyttöjä, ei käyttämään taika-alusvaatteita, ei maksamaan kymmenyksiä smithin kirkolle, ei harjoittamaan rasismia ja polyteismiä, ym,, ym.
smithin kirkon "apostoleilla" ei ole mitään tekemistä Raamatun apostolien kanssa. Raamatun apostoleille ei annettu aloitus maksuna miljoonaa dollaria.- Anonyymi00002
Höpölöps kirjoitti:
Ei todellakaan ole! Raamatussa ei käsketä moninaimaan pktyttöjä, ei käyttämään taika-alusvaatteita, ei maksamaan kymmenyksiä smithin kirkolle, ei harjoittamaan rasismia ja polyteismiä, ym,, ym.
smithin kirkon "apostoleilla" ei ole mitään tekemistä Raamatun apostolien kanssa. Raamatun apostoleille ei annettu aloitus maksuna miljoonaa dollaria.aloitusmaksuna. Oikolukuko temppuili?
Höpölöps kirjoitti:
Ei todellakaan ole! Raamatussa ei käsketä moninaimaan pktyttöjä, ei käyttämään taika-alusvaatteita, ei maksamaan kymmenyksiä smithin kirkolle, ei harjoittamaan rasismia ja polyteismiä, ym,, ym.
smithin kirkon "apostoleilla" ei ole mitään tekemistä Raamatun apostolien kanssa. Raamatun apostoleille ei annettu aloitus maksuna miljoonaa dollaria.Ei tämä kirkko "käske moninaimaan pk tyttöjä". Tuo on vaan törkeää vihapuhetta kirkkoamme kohtaan, jota höpö jatkaa ja jatkaa ja jatkaa.
Jos lukee kirkon kriitikkojen tekstejä, on velvollinen lukemaan myös kirkon apologia niihin väitteisiin kirkon omilta sivuilta ja apologien sivuilta. FAIR ym. Väitteet näyttävät oikeilta, mutta kun tutustuu asioihin, niissä on aina jokin vika. Asia ei ole niinkuin väitetään, tai se ei todista sitä mitä väitetään. Ovathan kirkon edustajat vääryyksiä ja virheitä tehneet, koska mätiä on aina joukossa ja ihmiset ovat ihmisiä, mutta kirkon virheitä ne eivät ole.
Tämä kirkko on jumalallinen asia, yliluonnollinen asia, tähän ei maallisella pohjalla tehty kritiikki pure. Sekin on otettava huomioon. Ei ihmeitä voi todistaa tieteellisesti. Ei tieteellisesti tiedetä edes onko Jumala olemassa vai ei. Ja Jumala onkin salaisuus, salattu Jumala.
Ja on luonnollista, että Saatana vastustaa juuri tätä kirkkoa ja tehtailee kritiikkiä netissä ja muualla, koska tämä on oikea Jumalan kirkko, Kristuksen Kirkko.
On myös tyypillistä, että juuri uskovaiset kristityt vastustavat tätä kirkkoa. Ilmiö on sama miksi juuri juutalaiset vastustivat Jeesusta. Roomalaiset suhtautuivat neutraalisti.
Maalliset ihmiset suhtautuvat kirkkoomme neutraalisti, mutta juuri tunnustavat kristityt helluissa ja muualla luulevat kirkkoamme vääräksi ja harhaoppiseksi. He ovat traditioidensa kahleissa ja vankina. Eivät rukoile ja kysy avoimin mielin suoraan Jumalalta.
"Kysykää niin teille vastataan, kolkuttakaa niin teille avataan."
Me olemme kolkuttaneet ja meille on avattu. Niin monille muillekin kristityille, mutta heidän pitää myös lopettaa meidän haukkuminen. Sellaisiakin alkaa olla.santtunen2 kirjoitti:
Ei tämä kirkko "käske moninaimaan pk tyttöjä". Tuo on vaan törkeää vihapuhetta kirkkoamme kohtaan, jota höpö jatkaa ja jatkaa ja jatkaa.
Jos lukee kirkon kriitikkojen tekstejä, on velvollinen lukemaan myös kirkon apologia niihin väitteisiin kirkon omilta sivuilta ja apologien sivuilta. FAIR ym. Väitteet näyttävät oikeilta, mutta kun tutustuu asioihin, niissä on aina jokin vika. Asia ei ole niinkuin väitetään, tai se ei todista sitä mitä väitetään. Ovathan kirkon edustajat vääryyksiä ja virheitä tehneet, koska mätiä on aina joukossa ja ihmiset ovat ihmisiä, mutta kirkon virheitä ne eivät ole.
Tämä kirkko on jumalallinen asia, yliluonnollinen asia, tähän ei maallisella pohjalla tehty kritiikki pure. Sekin on otettava huomioon. Ei ihmeitä voi todistaa tieteellisesti. Ei tieteellisesti tiedetä edes onko Jumala olemassa vai ei. Ja Jumala onkin salaisuus, salattu Jumala.
Ja on luonnollista, että Saatana vastustaa juuri tätä kirkkoa ja tehtailee kritiikkiä netissä ja muualla, koska tämä on oikea Jumalan kirkko, Kristuksen Kirkko.
On myös tyypillistä, että juuri uskovaiset kristityt vastustavat tätä kirkkoa. Ilmiö on sama miksi juuri juutalaiset vastustivat Jeesusta. Roomalaiset suhtautuivat neutraalisti.
Maalliset ihmiset suhtautuvat kirkkoomme neutraalisti, mutta juuri tunnustavat kristityt helluissa ja muualla luulevat kirkkoamme vääräksi ja harhaoppiseksi. He ovat traditioidensa kahleissa ja vankina. Eivät rukoile ja kysy avoimin mielin suoraan Jumalalta.
"Kysykää niin teille vastataan, kolkuttakaa niin teille avataan."
Me olemme kolkuttaneet ja meille on avattu. Niin monille muillekin kristityille, mutta heidän pitää myös lopettaa meidän haukkuminen. Sellaisiakin alkaa olla.Miksi Olli valehtelet? Moninainti oli keskeinen oppi mormonismissa, mukamas itsensä Jumalan määräämä.
Todellisuudessa smith keksi sen jäätyään housut nilkoissa kiinni perheen kasvattityttären Fanny Algerin kuksimisesta vaimonsa Emman nähden. Teki siis Woody Allenit.
Miksi pitäisi olla velvollinen lukemaan Kim Jong-unin propagandaa, jos haluaa kertoa totuuden Pohjois-Koreasta?
Sitä paitsi minähän olen lukenut paljonkin mormonien tekstejä, mm. julkaisua Journal of Discourses. Jos lainaan sieltä jotain, Olli luulee ja väittää sen olevan vastustajien propagandaa...
Olli kieltäytyy myös lukemasta kahden mormonihistorioitsijan kirjoittamaa kirjaa: Mormon Enigma: Emma Hale Smith. Sen lukemalla Olli voisi huomata, että tuo edellä mainitsemani smithin syrjähyppy löytyy tuostakin kirjasta
Ollin ITSENSÄ täytyisi perehtyä kirkkonsa kirjallisuuteen...
Miksi väität, että ei-mormonien väitteissä on aina jokin vika? Et ole osoittanut koskaan YHTÄKÄÄN.
> Ovathan kirkon edustajat vääryyksiä ja virheitä tehneet, koska mätiä on aina joukossa ja ihmiset ovat ihmisiä, mutta kirkon virheitä ne eivät ole.
No kun nimenomaan mm. smithin irstailut osoittavat koko kirkon olevan virheellinen!
Tämä kirkko on jumalallinen asia, yliluonnollinen asia, tähän ei maallisella pohjalla tehty kritiikki pure.
No ei todellakaan ole Jumallainen asia. Se on perkeleellinen asia tyttöjen hyväksikäyttöineen, rasismeineen ym. kauheuksineen. Toki eihän, smithin, Koreshin, Jonesin ja muiden uskonnollisten ihmishirviöiden kannattajiin mikään järkipuhe pure.
> Ei ihmeitä voi todistaa tieteellisesti.
Onhan se jonkinlainen ihme, että vielä nykyaikana jotkut uskovat smithiin, mutta kyllä sekin on tieteellisesti selitettävissä, psykologialla. Tarvitaan sopiva annos itsekkyyttä, narsismia ym. , niin kyllä siitä mormonismin mentävä soppa voi syntyä.
> Ja on luonnollista, että Saatana vastustaa juuri tätä kirkkoa
Ei vaan jos saatana olemassa, hän johtaa smithin kirkkoa.
> "Kysykää niin teille vastataan, kolkuttakaa niin teille avataan."
Joo, ja pelkästään kristillisiäkin vastauksia on yhteensä n. 33 000 erilaista. Mutta kyllä Occamin partaveitsellä on helppo karsia kaikkein hölmöimmät pois. Yksi hyvä kriteeri on se, että onko kirkon perustaja ollut seksuaalinen hyväksikäyttäjä, kuten mm. Jones, Koresh ja smith.
> Me olemme kolkuttaneet ja meille on avattu.
Olette selvästikin kolkuttaneet saatanan ovella.- Anonyymi00012
Ne ketkä ovat tänä pv raamatunmukaisia on ainoastaan JT eli Jehovan Todistat.
Miksi?
He eivät mitätöi ainuttakaan Raamatun jaetta!
Tervetuloa Santtunen mukaan! - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ne ketkä ovat tänä pv raamatunmukaisia on ainoastaan JT eli Jehovan Todistat.
Miksi?
He eivät mitätöi ainuttakaan Raamatun jaetta!
Tervetuloa Santtunen mukaan!Todistajat
- Anonyymi00015
Raamattu on ainoa ja viim ilmoitus!
- Anonyymi00003
Varttuneenpi erittäin voimakas tahtoinen Espoon mormori nainen mietitkö kuinka asiat on ja kuinka niiden pitäisi olla?? Kik=juhani801
Raamattu pitää tulkita oikein ja kirkon oppi kertoa sellaisena kuin se oikeasti on. Silloin ei ole ristiriitaa ja nähdään että Raamatun oppi ja kirkon oppi ovat sama asia ja oikea asia.
Jesus rules! Jeesus ensin, ei Amerikka, ei Paavi, ei Luther, ei ortodoksit, ei lahkot, ei kirkot.
Kirkkomme vain, jos se on Jeesuksen mukainen, Raamatun mukainen. Ja sehän on!Miksi sitten vääristelet Raamatun oppia? Ei siellä käsketä moninaimaan pktyttöjä, harjoittamaan rasismia, polyteismiä, käyttämään taika-alusvaatteita, maksamaan kymmenyksiä tarvitsevien sijaan ökyrikkaalle smithin kirkolle ja sen johtajille ym.
Jeesus ensin, ei smith!
- Anonyymi00005
Varttuneenpi erittäin voimakas tahtoinen mormori nainen ,voisimmeko keskustella asioista!Kik:juhani801
- Anonyymi00007
Niitähän mormonismissa riittää. Seurakunnat ovat täynnä seitsenkymppisiä sinkku-kaunottaria, siis lähes kaikki 20 jäsentä, jotka vielä käyvät kokouksissa.
Kirkkomme oppi on Raamatun mukainen, samoin vapaiden suuntien tulkinnat lähenevät oikeaa oppia, mutta valtakirkkojen tulkinnat eivät perustu Raamattuun, vaan näiden kirkkojen vääriin traditioijmhin. Ovat osaksi oikeita ja osaksi vääriä.
Mikä on oikeaa ja mikä väärää missäkin kirkossa, voidaan tarkasti eritellä. Kriitikkojen olkiukko kirkostamme on tietysti myös vääräoppinen, Raamatun vastainen kirkko.Juurihan todistin, että smithin kirkon oppi ei ole ollenkaan Raamatun mukainen. Missä ovat nuo mainitsemani opot Raamatussa? Ei niitä sieltä löydy. Ne ovat smithin keksintöä.
- Anonyymi00006
Mormonin kirja on vain Aikakirja eli erään suvun historia ja heidän jälkeläisten seikkailut Amerikassa. Se ei ole oppi. Myös Oppi ja Liitot teos tarjoaa vain vähäisen rungon kirkon järjestämistä varten. Mutta on usko KRISTUKSEN AINAISEEN JA JATKUVAAN ILMESTYMISEEN AMERIKASSA JA MORMONIENKIN PARISSA. Tästä voisi päätellä että ELÄVÄ USKO on tärkeämpi kuin kirjoista saatava hyöty ja tuki.
Onko Aikakirjan ja Kirkon järjestämiskehotuksen lisäksi olemassa jotakin jolla on merkitystä opin kannalta? Kirjoihin ja pragmaattisuuteen jämähtämisen lisäksi pitää olla muutakin. Eihän kirkko olisi voinut syntyä pelkkien papereiden varaan, vaikka niistä suuri apu onkin.
Pyhä Henki sekä pyhät sakramentit varmasti ovat vaikuttaneet paljon. - Anonyymi00008
Sanotaan nyt vielä tässäkin, että Mormoninkirja on Joseph Smith nimisen rikollisen ja huijarin muilta lainaama ja keksimä huonosti kirjoitettu rasistinen kirja. Mormonin kirjassa mustaa ihoa pidetään kirouksena josta voi päästä eroon liittymällä Mormonikirkkoon. Miksiköhän mormonismissa on niin vähän mustia jäseniä, tietenkin siksi, että heistä on tullut valkoisia kuten Mormoninkirjassa luvataan. Lainaus 2. Nefi 30:6 "Ja silloin he riemuitsevat, sillä he tietävät, että se on heille Jumalan kädestä tuleva siunaus; ja heidän pimeyden suomunsa alkavat pudota heidän silmistään; eikä montakaan sukupolvea kuole heidän keskuudessaan, ennen kuin he ovat VALKOINEN ja ihastuttava kansa". (Alkuperäinen versio vuoteen 1981 saakka)
Mormonin kirjassa on evankeliumi täydellisenä ja oikein. Kirkkomme opettaa sen oikein, mutta muut kirkot ovat traditioiden kahleissa. Tämä on koko asia hyvin yksinkertaisesti, ja selviää tutkimalla ja rukoilemalla ja elämällä evankeliumin mukaisesti niinkuin se on Raamatussa ja Mormonin Kirjassa.
Kirkkomme opettaa oikein, ja on luonnollista, että on paljon vastustusta ja panettelua. Se tulee Saatanasta ja ihmisiltä, ei Jumalalta.santtunen2 kirjoitti:
Mormonin kirjassa on evankeliumi täydellisenä ja oikein. Kirkkomme opettaa sen oikein, mutta muut kirkot ovat traditioiden kahleissa. Tämä on koko asia hyvin yksinkertaisesti, ja selviää tutkimalla ja rukoilemalla ja elämällä evankeliumin mukaisesti niinkuin se on Raamatussa ja Mormonin Kirjassa.
Kirkkomme opettaa oikein, ja on luonnollista, että on paljon vastustusta ja panettelua. Se tulee Saatanasta ja ihmisiltä, ei Jumalalta.Miksi Olli valehtelet? Tiedät itsekin, että UT:sta puuttuvat täysin smithin opetukset. Ei siellä käsketä moninaimaan pktyttöjä, harjoittamaan rasismia, polyteismiä, taika-alusvaatteiden jatkuvaa käyttöä, rahojen keräämistä smithin kirkolle ja sen rikkaille johtajille todellisten avuntarvitsijoiden sijaan, ym. ym.
smithin kirkko on selvästikin peräisin saatanalta ja ihmisiltä, ei Jumalalta.- Anonyymi00009
santtunen2 kirjoitti:
Mormonin kirjassa on evankeliumi täydellisenä ja oikein. Kirkkomme opettaa sen oikein, mutta muut kirkot ovat traditioiden kahleissa. Tämä on koko asia hyvin yksinkertaisesti, ja selviää tutkimalla ja rukoilemalla ja elämällä evankeliumin mukaisesti niinkuin se on Raamatussa ja Mormonin Kirjassa.
Kirkkomme opettaa oikein, ja on luonnollista, että on paljon vastustusta ja panettelua. Se tulee Saatanasta ja ihmisiltä, ei Jumalalta.Keneltäköhän niistä monista mormonijumalista tämä on tullut? Tottakai rasismia ja muuta epäoikeudenmukaisuutta tulee vastustaa. Ei se ole mistään saatanasta. Eihän saatanaa eikä tosin jumalaakaan ole olemassa. Mormoninkirja on täyttä sekasotkua. Jos jumala olisi olemassa, tuskin hän tuollaista tekstiä olisi lähettänyt ihmisien kiusaksi.
- Anonyymi00014
santtunen2 kirjoitti:
Mormonin kirjassa on evankeliumi täydellisenä ja oikein. Kirkkomme opettaa sen oikein, mutta muut kirkot ovat traditioiden kahleissa. Tämä on koko asia hyvin yksinkertaisesti, ja selviää tutkimalla ja rukoilemalla ja elämällä evankeliumin mukaisesti niinkuin se on Raamatussa ja Mormonin Kirjassa.
Kirkkomme opettaa oikein, ja on luonnollista, että on paljon vastustusta ja panettelua. Se tulee Saatanasta ja ihmisiltä, ei Jumalalta.Ihmetyttää, miten Mormonit saavat Jumalan pojasta Jehovan???
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihmetyttää, miten Mormonit saavat Jumalan pojasta Jehovan???
Jehova on Luoja ja Israelin Jumala Vanhassa Testamentissa. Kuka Hän oli? Jeesus.
Anonyymi00009 kirjoitti:
Keneltäköhän niistä monista mormonijumalista tämä on tullut? Tottakai rasismia ja muuta epäoikeudenmukaisuutta tulee vastustaa. Ei se ole mistään saatanasta. Eihän saatanaa eikä tosin jumalaakaan ole olemassa. Mormoninkirja on täyttä sekasotkua. Jos jumala olisi olemassa, tuskin hän tuollaista tekstiä olisi lähettänyt ihmisien kiusaksi.
Ylijumala on kyseessä. Päällikkö. Isä. Ja Jumalan Poika.
- Anonyymi00010
Mormori nainen ota yhteyttä Kik:juhani801
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16615ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419