Mitä ihmiset ovat mieltä tästä 2 kauden henkilöistä?
Mua jotenkin aiheuttaa pelkoa se, että Joonas työskentelee opettajana ja on yksi pahimmista juonittelijoista tällä kaudella. Ajattelen siltä kannalta että kuitenkin pitäisi olla malli esimerkkinä. Olisi kannattanut miettiä mihin osallistuu ja minkälaisen kuvan itsestään antaa.
The summit Suomi
1
604
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
En pysty katselemaan tuollaista kirkumista ja rääkymistä, joten sarjan kuviot jäävät aika tuntemattomiksi minulle. Omaa retkeilykokemusta on takavuosikymmeniltä Norjatakin parikymmentä vaellusta viikon-kahden mittaisia, osa yksin osa kahden kaverin kanssa. Eihän tuolla touhulla ole paljoakaan yhteistä oikean vaeltamisen kanssa, tuo on helpoksi ja huolettomaksi tehtyä tv-draamaa, säännöllisine huoltoineen ja valmiiksi rakennettuine herkkupöytineen. Oikeat riskit puuttuvat, ne ovat todellisuudessa itsestään ilmoittamattomia, mutta saattavat pysäyttää koko vaelluksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267868- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44645Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51497
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30460- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427