Miten Suomen pressa voi hyväksy kirkkain silmin

Anonyymi-ap

Urpon hallituksen epäoikeudenmukainesen politiikan ja köyhien riiston

Onko,Suomi demokratia ei

Suomi on. Äärioikeisto diktatuuri kuten venäjö jossa rikkaat saavat kaikki kansan rahatmkieroolulla

Jopa rikkaat yritykset saavat sosiaalietuutta mut sitä tarvitsevat työttömät sairaat köyhät eivät

31

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Veroja maksetaan että saadaan sosiaalietuutta

      Siis terveyden huoltoa edullisesti ja jos joutuu työttömäksi niin saa toimeen tulon
      Näin toimii SDP

      Mutta kokookoomusken mukaan verovarat kuuluukin suuryrityksille ja niille jaetaan ne raha jotta saavat enenmän voittoja

      • Maksoihan edellinen sosialistihallituskin nuo samat moittimanne tuet! Miksi ette silloin mankuneet?

        Verovarat kuuluvat hallituksen päätösten mukaan valituille. Nyt ne vaan ovat menoihin nähden liian vähäisiä, joten ei tuottavia kohteita pitää karsia, kunnes saadaan lisää tuottavaa yritystoimintaa!


      • Anonyymi00005
        Extyökkäri kirjoitti:

        Maksoihan edellinen sosialistihallituskin nuo samat moittimanne tuet! Miksi ette silloin mankuneet?

        Verovarat kuuluvat hallituksen päätösten mukaan valituille. Nyt ne vaan ovat menoihin nähden liian vähäisiä, joten ei tuottavia kohteita pitää karsia, kunnes saadaan lisää tuottavaa yritystoimintaa!

        Ja kokoomusko on se valittu kansa joille verovarat kuuluvat?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ja kokoomusko on se valittu kansa joille verovarat kuuluvat?

        Millä kansa tukee yrittäjää kun kokoomus lapioinut kaikki rahat itseleen jamilkonääreiloe

        Nauttikaa kokoomsu politiikasta kun heitä olette niin innoissaan äänestäneet


        Äänestä riistäjääsi kokomus Persut koaliiyiota ja köyhdynoisääSinimusta hallitus "sosialisoi" valtion vaurautta

        "Sopeuttaminen" ei ole mikään talouden hallintakeino, vaan sinimustan oikeiston poliittinen projekti, jonka avulla siirretään varallisuutta massoilta eliitille ja ylläpidetään luokkayhteiskuntaa

        Montako kymmentä miljardia hallitus ottaa velkaa rikkaalle eliitille
        kansan maksettavaksi ?

        Hei, me otamme nyt ELÄKERAHASTOSTA, PETTERI HEHKUTTAA:
        SE ON ISO VOITTO.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ja kokoomusko on se valittu kansa joille verovarat kuuluvat?

        Meillä on Ääri oikeasti,dikatatuuri


      • Anonyymi00028
        Extyökkäri kirjoitti:

        Maksoihan edellinen sosialistihallituskin nuo samat moittimanne tuet! Miksi ette silloin mankuneet?

        Verovarat kuuluvat hallituksen päätösten mukaan valituille. Nyt ne vaan ovat menoihin nähden liian vähäisiä, joten ei tuottavia kohteita pitää karsia, kunnes saadaan lisää tuottavaa yritystoimintaa!

        SE OLI ENNEN JATKOJA


    • Anonyymi00002

      💩💩💩💩💩💩💩
      Kokoomus lisännyt huomattavasti köyhyyttä suomessa
      Luvauttsuureellisilla vaalipuheilaqn 100 000 uutta työpaikkaa

      Mutta tehnyt yli 100 000 työtöntä toimikaan lisää

      Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle

      Sen verran minäkin tajuun

      Ei koskaa mitäänMitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle

      Sen verran minäkin tajuun

      Ei koskaa mitäänSinimusta hallitus "sosialisoi" valtion vaurautta

      "Sopeuttaminen" ei ole mikään talouden hallintakeino, vaan sinimustan oikeiston poliittinen projekti, jonka avulla siirretään varallisuutta massoilta eliitille ja ylläpidetään luokkayhteiskuntaa

      Montako kymmentä miljardia hallitus ottaa velkaa rikkaalle eliitille
      kansan maksettavaksi ?

      Hei, me otamme nyt ELÄKERAHASTOSTA, PETTERI HEHKUTTAA:
      SE ON ISO VOITTO.

      • Anonyymi00014

        "Kokoomus lisännyt huomattavasti köyhyyttä suomessa
        Luvauttsuureellisilla vaalipuheilaqn 100 000 uutta työpaikkaa"

        "Kokoomus lisännyt huomattavasti köyhyyttä suomessa"
        Tilastot kertovat jotain ihan muuta, kuten: https://yle.fi/a/74-20124416

        "Luvauttsuureellisilla vaalipuheilaqn 100 000 uutta työpaikkaa"
        2019-2023 hallituskaudella maahamme saapui noin 300000 uutta suomalaista, mikä selittää sen, että suomalaisten työttömyys on pysynyt suunnilleen ennallaan, mutta maahanmuuttajien kasvanut, kuten liitteen FAKTA kertoo:
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maahanmuuttajien-tyottomyys-huitelee-taivaissa-tata-virhetta-ei-pitaisi-nyt-tehda/9233342


    • Anonyymi00003

      Hallitus ei noudata mitään kristillis-sosiaalista politiikkaa kaveria ei auteta (ellei ole kokoomuslainen)

    • Anonyymi00004

      Kun julkinen tuki pettää, vastuu ikäihmisistä siirtyy omaisille 😹”Omainen” ei ehkä tarkoita henki­vakuutuksessa sitä, mitä luulisi.

    • Ei köyhiä riistetä, he saavat pitää pitkälti kaiken ansaitsemansa!

      Suomi on demokratia koska kansan valitseman eduskunnan enemmistö on hallituksen takana. Mitä muuta demokratia eli enemmistön valta voisi tarkoittaa?

      Suomessa on äärivasemmistoksi luettavat Vasemmistoliitto ja SDP mutta ääri oikeistoa ei ole kuin ehkä jokunen yksilö. Mainitsemasi yritykset tuottavat niin verotuloja kuin runsaasti työpaikkojakin maassa , joka kärsii työttömyyden kiroista, koska ei ay mafia osaa hoitaa työasioita vaikka vaatiikin saada olla keisari sillä alalla. Taisi se edellinen sosialistihallituskin maksaa noita samoja tukia joista mariset!

      • Olen aiemminkin oikonut käsityksiäsi demokratiasta, mutta oppi ei mene helposti perille kovakalloisille. Demokratia ei ole sama asia kuin enemmistövalta. Suomen lainsäädännön ja järjestelmän perusta eli perustuslaki päinvastoin säätää vahvoja kieltoja ja rajoituksia enemmistövallalle. Laajat kansalaisten perusoikeudet on nimenomaisesti suojattuja mielivaltaista enemmistövaltaa vastaan. Suomessa ja länsimaissa tärkeimpien asioiden muuttamiseen vaaditaan aina vähintään 2/3 osan enemmistö ja lainsäädäntöjärjestys on näissä kysymyksissä muutosvauhtia rajoittava. Suomessa on myös toimittu esim. ulko- ja turvallisuuspoliittisissa asioissa niin, että edellytetään laajaa parlamenttaarista yksituumaisuutta. Hallituskin halusi velkajarru-asiassa laajaa parlamentaarista sitoutumista asiaan eikä tehnyt mitään enemmistöpäätöstä, joka olisi vesittänyt koko asian.

        Suomessa ei ole enää äärivasemmistoa. Kumpikaan eduskunnassa pyrkivä vasemmistopuolue ei pyri sosialistiseen yhteiskuntaan saati mihinkään vallankumoukseen. Suomessa päävasemmistopuolue eli SDP on koko maailman mitassa erittäin maltillinen ja usein lähellä poliittista keskustaa oleva puolue. Se on tehnyt pitkään yhteistyötä myös Kokoomuksen kanssa, mikä kuvaa hyvin asiaa.

        Äärioikeistolaista puoluettakaan meillä ei ole eduskunnassa, mutta laitaoikeistolainen on eli persut. Se on poikkeus Suomen poliittisessa järjestelmässä sotien jälkeen. Ennen sotaa Suomessa oli IKL ja sitä edeltvä Lapuan liike, jotka olivat äärioikeistolaisia poliittisia liikeitä. Persut ovat samansuuntaisia, mutta ymmärtävät, ettei kansa tue laajasti 1930-luvun tyyppistä äärioikeistolaisuutta. Supokin pitää äärioikeistolaisuutta turvallisuusuhkana mutta ei äärivasemmistolaisuutta. Sekin kuvaa tilannetta osuvasti.


      • Anonyymi00010
        mielipidepankki kirjoitti:

        Olen aiemminkin oikonut käsityksiäsi demokratiasta, mutta oppi ei mene helposti perille kovakalloisille. Demokratia ei ole sama asia kuin enemmistövalta. Suomen lainsäädännön ja järjestelmän perusta eli perustuslaki päinvastoin säätää vahvoja kieltoja ja rajoituksia enemmistövallalle. Laajat kansalaisten perusoikeudet on nimenomaisesti suojattuja mielivaltaista enemmistövaltaa vastaan. Suomessa ja länsimaissa tärkeimpien asioiden muuttamiseen vaaditaan aina vähintään 2/3 osan enemmistö ja lainsäädäntöjärjestys on näissä kysymyksissä muutosvauhtia rajoittava. Suomessa on myös toimittu esim. ulko- ja turvallisuuspoliittisissa asioissa niin, että edellytetään laajaa parlamenttaarista yksituumaisuutta. Hallituskin halusi velkajarru-asiassa laajaa parlamentaarista sitoutumista asiaan eikä tehnyt mitään enemmistöpäätöstä, joka olisi vesittänyt koko asian.

        Suomessa ei ole enää äärivasemmistoa. Kumpikaan eduskunnassa pyrkivä vasemmistopuolue ei pyri sosialistiseen yhteiskuntaan saati mihinkään vallankumoukseen. Suomessa päävasemmistopuolue eli SDP on koko maailman mitassa erittäin maltillinen ja usein lähellä poliittista keskustaa oleva puolue. Se on tehnyt pitkään yhteistyötä myös Kokoomuksen kanssa, mikä kuvaa hyvin asiaa.

        Äärioikeistolaista puoluettakaan meillä ei ole eduskunnassa, mutta laitaoikeistolainen on eli persut. Se on poikkeus Suomen poliittisessa järjestelmässä sotien jälkeen. Ennen sotaa Suomessa oli IKL ja sitä edeltvä Lapuan liike, jotka olivat äärioikeistolaisia poliittisia liikeitä. Persut ovat samansuuntaisia, mutta ymmärtävät, ettei kansa tue laajasti 1930-luvun tyyppistä äärioikeistolaisuutta. Supokin pitää äärioikeistolaisuutta turvallisuusuhkana mutta ei äärivasemmistolaisuutta. Sekin kuvaa tilannetta osuvasti.

        Kokoomuksessakin on suuri laitaoikeistolainen persusiipi. Sirpa Pietikäinen taitaa olla puolueen ainoa ns. sivistysporvari.


      • mielipidepankki kirjoitti:

        Olen aiemminkin oikonut käsityksiäsi demokratiasta, mutta oppi ei mene helposti perille kovakalloisille. Demokratia ei ole sama asia kuin enemmistövalta. Suomen lainsäädännön ja järjestelmän perusta eli perustuslaki päinvastoin säätää vahvoja kieltoja ja rajoituksia enemmistövallalle. Laajat kansalaisten perusoikeudet on nimenomaisesti suojattuja mielivaltaista enemmistövaltaa vastaan. Suomessa ja länsimaissa tärkeimpien asioiden muuttamiseen vaaditaan aina vähintään 2/3 osan enemmistö ja lainsäädäntöjärjestys on näissä kysymyksissä muutosvauhtia rajoittava. Suomessa on myös toimittu esim. ulko- ja turvallisuuspoliittisissa asioissa niin, että edellytetään laajaa parlamenttaarista yksituumaisuutta. Hallituskin halusi velkajarru-asiassa laajaa parlamentaarista sitoutumista asiaan eikä tehnyt mitään enemmistöpäätöstä, joka olisi vesittänyt koko asian.

        Suomessa ei ole enää äärivasemmistoa. Kumpikaan eduskunnassa pyrkivä vasemmistopuolue ei pyri sosialistiseen yhteiskuntaan saati mihinkään vallankumoukseen. Suomessa päävasemmistopuolue eli SDP on koko maailman mitassa erittäin maltillinen ja usein lähellä poliittista keskustaa oleva puolue. Se on tehnyt pitkään yhteistyötä myös Kokoomuksen kanssa, mikä kuvaa hyvin asiaa.

        Äärioikeistolaista puoluettakaan meillä ei ole eduskunnassa, mutta laitaoikeistolainen on eli persut. Se on poikkeus Suomen poliittisessa järjestelmässä sotien jälkeen. Ennen sotaa Suomessa oli IKL ja sitä edeltvä Lapuan liike, jotka olivat äärioikeistolaisia poliittisia liikeitä. Persut ovat samansuuntaisia, mutta ymmärtävät, ettei kansa tue laajasti 1930-luvun tyyppistä äärioikeistolaisuutta. Supokin pitää äärioikeistolaisuutta turvallisuusuhkana mutta ei äärivasemmistolaisuutta. Sekin kuvaa tilannetta osuvasti.

        Demokratia on sitä, että enemmistö päättää!

        Vasemmisto käyttäytyy kuten äärivasemmisto pyrkimällä viemään meitä konkurssiin hamuamalla ansaitsemattomia rahoja muiden tileiltä!

        Me tarvitsemme oikeistolaisempaa politiikkaa talouden suhteen, taiteen parissa voi vasureitakin olla! Pitää nääs ensin ansaita ja vasta sitten käyttää rahaa!


      • Anonyymi00012
        Extyökkäri kirjoitti:

        Demokratia on sitä, että enemmistö päättää!

        Vasemmisto käyttäytyy kuten äärivasemmisto pyrkimällä viemään meitä konkurssiin hamuamalla ansaitsemattomia rahoja muiden tileiltä!

        Me tarvitsemme oikeistolaisempaa politiikkaa talouden suhteen, taiteen parissa voi vasureitakin olla! Pitää nääs ensin ansaita ja vasta sitten käyttää rahaa!

        Demokratia on sitä mitä voi ostaa kuin silakkoja kaupasta. Keskisuomalainen osti viime eduskuntavaaleissa demokratiaa 1,6 miljoonalla, Sanoman , halpakaupias kakkosen ja monien muitten osuutta ei ole tutkittukaan, kakkonenhan jäi kiinni rysän päältä "Kehittyvien maakuntien Suomi" keississä, taitava lakimies sai hänet pelastettua ja häkki heilahtii vain hänen apureilleen.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Kokoomuksessakin on suuri laitaoikeistolainen persusiipi. Sirpa Pietikäinen taitaa olla puolueen ainoa ns. sivistysporvari.

        "Kokoomuksessakin on suuri laitaoikeistolainen persusiipi."

        Eli ihan samalla tapaa, kuin SSDP:ssä on suuri äärivihervasemmistolainen siipi, johon kuuluvat Hirveät ja Äärivassut!


      • Anonyymi00026
        Extyökkäri kirjoitti:

        Demokratia on sitä, että enemmistö päättää!

        Vasemmisto käyttäytyy kuten äärivasemmisto pyrkimällä viemään meitä konkurssiin hamuamalla ansaitsemattomia rahoja muiden tileiltä!

        Me tarvitsemme oikeistolaisempaa politiikkaa talouden suhteen, taiteen parissa voi vasureitakin olla! Pitää nääs ensin ansaita ja vasta sitten käyttää rahaa!

        T.1.5.5.1.T


    • Anonyymi00006

      Äärioikeistolaisia on kyllä enemmän kuin muutama yksilö, niihin lasketaan persut ja kokoomus kokonaisuudessaan. Nämä puolueet takiaisineen ovat tappaneet suomesta demokratian ja tilalle on tullut sanelu diktatuuri, jos muuta väittää niin silloin pitää ottaa pää perseestä.

      • Anonyymi00016

        "Nämä puolueet takiaisineen ovat tappaneet suomesta demokratian ja tilalle on tullut sanelu diktatuuri,.."

        Mietitäänpä hetki uudelleen... Mikäs puolue se 2019 EK vaalivoiton jälkeen jätti vaaleissa 2. ja 3. eniten saaneet puolueet PALOMUURIN TAKIA pihalle hallitusneuvotteluista!!?? SEHÄN OLI SSDP!!!! joka näin jakoi Suomen kahteen eri "leiriin", eli oikeistoon ja äärivihervasemmistoon!! Ko. hallituskauden jälkeen SSDP:n hallituskumppanit käyttivät johtamistavasta juurikin tuota termiä: diktatuurimainen!!!!


    • Anonyymi00007

      Miksi ei pressa hyväksyisi PM:n politiikan, Pressa on samaa puoluetta kuin PM,
      vaikka ei nyt pressana olevinaan olekaan.

      • Anonyymi00017

        Ihan samalla tapaahan Sale hyväksyi SSDP kauhukabinetin toimet!!!


    • Anonyymi00008

      Perras pitää olla,puoluepolitiikan ylöpuolella

    • Anonyymi00011

      tällainen säästötoimi joka pidentää jotain julkisen puolen jonotusaikoja terveydenhuollossa, laittaa vain ihmisiä kymmenien vuosien pitkille sairauslomille ja heikentää kulutusta ja taloutta.

    • Anonyymi00013

      "hallituksen epäoikeudenmukainesen politiikan ja köyhien riiston"

      Hyväksyihän "Salekin" 2019-2023 kauhukabinetin tekoset, eli epäoikeudenmukaisen politiikan ja köyhien riiston ja itseasiassa se teki VALTAVASTI LISÄÄ KÖYHIÄ!!!!!

    • Anonyymi00018

      Pressa on kokkeli ja näin ollen köyhiltä varastaminen on OK. OK!

    • Anonyymi00019

      Suomen pressa on patamusta porvari ja eliittiin kuuluva vaikka ei enää omista kokoomuksen jäsenkirjaa. Miten luulet pressan arvomaailman muuttuneen silmänkääntötempuilla

    • Anonyymi00020

      Stubb on samaa luokkaa kuin Orpo

    • Anonyymi00023

      HEIKKO ONTUETAAVA

    • Anonyymi00024

      Miten köyhiä voi riistää? Heillähän ei ole mitään!!

      • Anonyymi00025

        Köyhien pitää ottaa pikavippejä jotka siirtyvät näppärästi kokkarekavereiden taskuihin ostosparatiisien kautta


    • Anonyymi00027

      Köyhä antaa mielellään vähästään, tottahan avutonta koijaria pitää jelppiä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe