Mies miten saisin livahdettua aina paikalta

Anonyymi-ap

Kun eräs ihminen tulee aika innokkaasti jutulle minun kanssa ja minua ei kiinnostaisi yhtään?

34

384

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näyttele kuollutta

• Anonyymi00002

Täytyy varmaan. 😂

• Anonyymi00031
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Täytyy varmaan. 😂

Entä jos hän innostuu antamaan tekohengitystä?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Entä jos hän innostuu antamaan tekohengitystä?

🤢👄

• Anonyymi00003

Ei kiinnosta yhtään.

• Anonyymi00004

Siis… kysyin neuvoa mitä tehdä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Siis… kysyin neuvoa mitä tehdä.

Ota kännykällä kuva hänestä ja kun hän kysyy miksi: Mietippä kuule sitä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ota kännykällä kuva hänestä ja kun hän kysyy miksi: Mietippä kuule sitä.

Alkaako mopedi lähteä taas aloittajaäijälle tulkuttaja käsistä? Niin. Mitä muuten tulee esim valokuvien räpsimiseen, niin voihan niitä räppiä toisista vaikka kymmeniä ohi kävellessä, mutta herää kysymys että mihin tilanteeseen tällainen ollaan aikeissa sitoa esim ympäristössä, jossa tosiasialliset tapahtumat on sitä luokkaa että joku ajaa mönkkärillä kaupan seinään mistä tulee vähintään viikoksi suuri tapahtuma mitä pällistellä. Tai äänitallenteet, mm niin hän puhuu ääneen tässä. Pellejä olette tittelinkipiät ja kipiät

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Alkaako mopedi lähteä taas aloittajaäijälle tulkuttaja käsistä? Niin. Mitä muuten tulee esim valokuvien räpsimiseen, niin voihan niitä räppiä toisista vaikka kymmeniä ohi kävellessä, mutta herää kysymys että mihin tilanteeseen tällainen ollaan aikeissa sitoa esim ympäristössä, jossa tosiasialliset tapahtumat on sitä luokkaa että joku ajaa mönkkärillä kaupan seinään mistä tulee vähintään viikoksi suuri tapahtuma mitä pällistellä. Tai äänitallenteet, mm niin hän puhuu ääneen tässä. Pellejä olette tittelinkipiät ja kipiät

En ole aloittaja. Minun ei tarvitse kuvailla sinua, kaikki näkevät.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kerro lisää millainen ”legioona” olet/olette.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Onko sinulla mahdollisuus nähdä tämä Pakkoajatusten kohde säännöllisesti jossain?

• Anonyymi00005

Minä sanoisin vaan että nyt on kiire ja täytyy mennä.

• Anonyymi00007

Sori, tuli yhtäkkiä kiire😂

• Anonyymi00008

Niin ja jatketaan ensi kerralla :D

• Anonyymi00010

Sanon usein, että nyt pitäs jatkaa matkaa mutta se ihminen jatkaa puhumista siihen asti kun itse haluaa lopettaa. Ärsyttävää.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sanon usein, että nyt pitäs jatkaa matkaa mutta se ihminen jatkaa puhumista siihen asti kun itse haluaa lopettaa. Ärsyttävää.

Miksi et sano suoraan: Vedä käteen!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Lähdet vaan. Kyllä se jossain kohtaa huomaa, että puhuu itsekseen.

• Anonyymi00009

Iske illan lasku miehen käteen ja ala meneen.

• Anonyymi00011

No menet vessaan ja otat tälle kertaa hieman isommasta käsilaukustasi värikkään peruukin päähäsi ja sitten siirryt johonkin bilepaikkaan.

• Anonyymi00014

Sanoisin että bussi lähtee kohta ja nyt pitää juosta, ensikertaan.

• Anonyymi00017

Sano "anteeksi, mutta mun pitää käydä vaihtamassa pari sanaa tuon perttijuhanin kanssa".

• Anonyymi00018

Sanot kiitos kiinnostuksestasi mutta minua ei kiinnosta keskutella kanssasi

• Anonyymi00020

No enpä naisia daijuille esittävä tiiä sanoa- paasaa vaikka uskon asioista

• Anonyymi00021

Ala juttelemaan minusta.

• Anonyymi00036

Joo, hyvä idea. 👍😂

• Anonyymi00022

Eräs ihminen on siis nuorempi mies.
      AP

• Anonyymi00033

Ei ole. Et ole aloittaja. Oikea ap.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei ole. Et ole aloittaja. Oikea ap.

Onko vanhempi mies?

• Anonyymi00025

Miksi kuvittelet, että jotain miestä kiinnostaa tuo sun tilanne?

• Anonyymi00028

Miksi kuvittelet että on sinun asiasi lässyttää naista esittävän aloituksissa tuota teinahtavaa miesten hyväksyntään ja kelpaavuuteen liittyvää moskaa? Aloittaja kun ei ole se nainen jolle olet jo vuosia mielestäsi ulissut kukaan ei huoli sinua ym järjenvastaista ja vaivaannuttavaa soopaa

• Anonyymi00026

ole kuin hän olisi pelkkää ilmaa vain et huomioi mitenkään.

tämä juttu kun jos ei löydy kesätöitä, niin puolustusvoimilta löytyy jotain mihin ei tarvitse mitään weapons designer -koulutusta.... jotain sii vous, puutarhahommaakin jos j otainpaikkaa siistiä vähän..

• Anonyymi00030

Saatat olla sille ihmiselle ainoa ihminen, jolle höpöttää... joskus elämä testailee ja saatat joku päivä olla samassa tilanteessa.

• Anonyymi00034

No joo, mutta kun ei ole hyväntahtoinen ihminen hän. Ap

• Anonyymi00035

Hän ylenkatsoo joitain tuttujani ja puhuu usein pahaa muista, jopa parhaimmista juttukavereistaan. Ap

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      241
      2761
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1154
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1131
    4. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1005
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      917
    7. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      59
      917
    8. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      851
    9. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      238
      835
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      130
      830
    Aihe