OHRA on jo valmis

Anonyymi-ap

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

”Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut, ja siksi maailma vihaa teitä.” Joh. 15:18

Tuo on totta, mitä tuossa lukee.

Vihan takia Päivi tuomittiin syylliseksi rikokseen?

Päivin samaa tuomio ei ollut oikeudenmukainen Jumalan edessä vaan se johtuu siitä, että Päiviä vihataan tässä yhteiskunnassa.

Monesta kommentista huomaamme vihaa ja sen että nyt on hyvä kun Päivi sai väärän tuomion. KKO:n väärästä tuomiosta huomaamme vihan? Jotkut huomaa siinä oikeudenmukaisuuden ja rakkauden?

Nämä kolme tuomaria eivät myönnä vihaavansa Päiviä tässä ajassa, mutta heidän väärä tuomionsa paljastaa sydämen vääryyden? Ja viha liittyy siihen, koska miten muuten voisi perustella niin avoimen väärin Päivin saamaa syylliseksi tuomiota?

Jumalattomat tuomarit haluavat kristityn rikolliseksi väkisin omalla väärällä tuomiollaan, jotta voi sanoa että onhan niitä kristityissäkin rikollisia? Kuinka pikkumaista tuomitsemistoimintaa. Priaatteessa nämä kolme tuomaria voivat tuomita syylliseksi rikokseen kenet vaan ketä vihaavat ja pistää keskenään sopimaisesti ihan mitä soopaa tahansa tuomionsa perusteluiksi?

Vääryys on syntiä: Raamatun mukaan kaikki vääryys on syntiä. Etenkin väärä tuomio on raskas synti.

Raamattu kertoo Jumalan vihaavan vääryyttä ja suojelevan niitä, jotka eivät tee syntiä.

Raamatussa maailman vääryys ja viha kuuluvat läheisesti yhteen motiivina erilaisiin syntirikoksiin, kuten lähimmäisen väärintuomitsemiseen.

Muuten mulla on ihan kiva olla vaikka oonkin nyt paastolla.

Jarmoo kiinnostaa nää kevätohrajutut kanssa. Jarmoo on kiva kuunnella ja hällä on tarmoo puhua. Itte oon aika laiska puhumaan. Oon alkanut lukeen Raamattuu ääneen n. 6-7 min putkeen kertaan päivään että suulihakset treenautuis ja olisi voimaa käyttää enemmän ääntäni , jotta siinä sitten evankelijuumiikin saa sanoa töksäytettyy. Jarmo kevätohrallisoi täällä :

https://www.youtube.com/watch?v=dainshT8V2s

Paasto loppuu huomenna lohen syöntiin, oi joi joi joi, huh huh, tätä Päivin saamaa tuomiota, Herra Jeesus auta mua ja muitakin ylöstenpausta venaavii ja tuu ottaan meijät luokses niin pijan kuin mahtollista, mua jännittää pääsenkö mä mukaan ylösottoon , antaisitko mulle selvyyven että pelastunko mä vai voiko sitä pelstusvarmuutta saaha etukäteen,thanks ja aamen.

Paastollisesti,

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      178
      5571
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      41
      3799
    3. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      31
      3168
    4. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      50
      3066
    5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      158
      2846
    6. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      31
      2696
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      89
      2683
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      72
      2397
    9. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      66
      2018
    10. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      174
      1940
    Aihe