Venäjä uutisoi näin. Voi vittu nyt oikeesti! Saatanan sotahullut. Pari ukkoa saanut koko maapallon sekaisin ja toiset seuraa perässä kuin tyhmät aasit. Anteeksi aasit. Olette kauniita. Kaksi keskenkasvuista kakaraa. Mihin te viette tämän kauniin maapallomme. Aseet on perseestä ja ne tulisi kieltää. Meillä mitään hätää? En voi sanoa muuta kuin, että kyllä jotkut on niin saatanan tyhmiä.
Suomi on liittynyt sotaan
24
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ryssillä päässä purut kuumina höyryää sotahulluutensa kanssa.
- Anonyymi00002
Jos aseet "kiellettäisiin", pitäisi vissiin kieltää myös kivet.
- Anonyymi00003
Ryssähän tämän kaiken pahan alku ja juuri on.
Siinä olisi Molopää Putinillekin tarpeeksi juurisyitä, kun menisi seisomaan peilin eteen ja myöntäisi, että "minä tämän kaiken sain aikaan, minä aloitin sodan tekosyillä, minä, minä, minä..." - Anonyymi00005
Venäjö ln käynyt sotaa suomea vastaan jo 90 luvun lopulla. Kuvitteleeko joku että maiden ja tiluksien ostelu ja 100 000 venäläisen vähemmistön luominen ei ole sotatoimi jota sdp vihvas kesk tuki. Lisänä energiariippuvuuden rakentaminen..
- Anonyymi00006
NYT OIS OIKEITA HOMMIA TUOMITULLE KYTÄLLE KAHESSA JOPA KOLMESSA VALTIOSSA. SUORA LAINNAUS TUNTEMATTOMASTA : tullooko se kohti jos vähä kiäntää.
- Anonyymi00007
Ja venäjän tyhmennetty kansa uskoo kaiken mitä kreml suoltaa. Sotahullu kansa kaikki tyynni.
- Anonyymi00009
Miten tuo poikkeaa Suomen meiningistä? Kommentistasi huomaa , että olet itse
niellyt kaiken sotahulluuden , jota Suomen politikot ja media suoltaa tuutin täydeltä
joka päivä.
Toden näköisesti keskiverto venäläinen on sinua paljon älykkäämpi.
- Anonyymi00008
Suomi tarvitsee sotaa ja sodan uhkaa sekä sotaisaa propagandaa. Siitä yksinkertaisesta syystä, että maan omat asiat ovat huonommassa jamassa kuin kertaakaan toisen maailmansodan jälkeen. Tämä joka tuutista tuleva sotapuhe on oiva keino kääntää kansalaisten huomio pois oikeista ongelmista ja pitää kansalaiset hallinnon takana. Jossakin vaiheessa kupla kuitenkin puhkeaa ja sen seuraukset voivat olla arvaamattomat.
- Anonyymi00011
Asiallinen kommentti. Muutamaan vuoteen on sotahullu presidentti ja hallitus
romuttanut Suomen hyvinvointi valtion jossa kansa voi nykyään pahoin.
Eliitti rypee vielä hetken hurmiossaan , mutta voi olla , että kansa oppii
ymmärtämään huijauksen. - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Asiallinen kommentti. Muutamaan vuoteen on sotahullu presidentti ja hallitus
romuttanut Suomen hyvinvointi valtion jossa kansa voi nykyään pahoin.
Eliitti rypee vielä hetken hurmiossaan , mutta voi olla , että kansa oppii
ymmärtämään huijauksen.Toivotaan ettei jouduta toisiamme tappamaan täällä niinku 1918
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Toivotaan ettei jouduta toisiamme tappamaan täällä niinku 1918
Tuskin mitään uutta sisällissotaa tulee, mutta nykyisen poliittisen valtiojohdon olisi syytä olla varovainen. Sen verran he ovat kasvattaneet itseensä kohdistuvaa vihaa kansan keskuudessa. Kaiken lisäksi mitään korjausliikettä ei ole näköpiirissä, vaan kaikki päätökset ja linjaukset vievät maata edelleen huonompaan suuntaan. Siis kohti sotaa ja jos sota vältetään, niin vähintäänkin elintaso huononee jyrkästi.
- Anonyymi00012
Tässä loppukuusta tulee 81 vuotta kun sotatoimet päättyivät Suomen alueella kaikkien asianosaisten mielestä (Suomi, Saksa, NL). Sen jälkeenkin ovat itä ja länsi ottaneet Lapissa matsia, mutta Suomi ei ole siitä hiiskunut mitään.
Nyt historiankirjat auki, milloin on viimeksi ollut näin pitkä sodaton kausi? Oolannin sodasta toiseen maailmansotaan oli lyhyempi jakso, samoin Suomen sodasta Oolannin sotaan. Sitä ennen rähistiin vielä paljon tiheämmin. Että ei mitään uutta Venäjän naapurissa! - Anonyymi00013
Suomihan on liittynyt jo vuosia sitten sotaan venäjää vastaan ihan täys sotia osapuoli ollu pitkään eikä kauaa mene ku aletaan poikia viemään rintamalle mutta ensimmäisenä pitäis teilata joku muu
- Anonyymi00015
Putin ensimäisenä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
Putin ensimäisenä.
Venäjällä slkss käydä soltut vähiin, koska Ukrainalaiset ovt eteviä tappajia.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917518.html
- Anonyymi00016
Aloittaja, ja muut samanhenkiset, haistakaa kaalisoppaa, jonka Putin eilen söi!
- Anonyymi00017
Aseet perseestä?
No, tavallaan,
suuruspyssyksihän sitä
on joskus sanottu,
sitä persettä. - Anonyymi00018
Joiden päässä äänet soi eri maiden uutisina.
- Anonyymi00020
Venäjä käy itse GPS-sotaa ja sitten syyttää Suomea kun antaa ukrainalaisdroonin kulkea ilmatilassaan.Itse ohjasivat droonin Suomeen.Ei kannattais ohjata niitä Suomeen niin ei tarttis valittaa
- Anonyymi00021
Ryssä vääntää vanhasta muistista drooneista uusia Mainilan laukauksia.
- Anonyymi00022
Eu ja Joe Biden halusi sodan,nyt on myöhäistä yrittää rauhaa.
- Anonyymi00023
Hyvä että perskokkareet pääsevät rintamalle.
- Anonyymi00025
Ja Putin aloitti ensin ,,on se ihmeasia,et pari kolme hullua voi muutamaa sataa miljoonaa ihmistä näin määräillä? Laittaa oman kansansa tavallaan kärsimään ja kuolemaan oman hulluutensa vuoksi ,aivan sairasta on . ni sen ymmärrän kyllä ,et Iranin ydinase haaveet pystyttäisiin tuhoamaan , siel ei ole mitään pidäkettä sen käyttämiseen ,jos olisi ! ja jokainen tietää ,mikä sit olisi tilanne?? joka on seurannut elämänsä aikana näitä asioita !
- Anonyymi00026
Marinin hallituksen syy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741