Ne raamatunkohdat nyt kehään, joissa niin sanotaan!
Missä kohtaa Raamattua seisoo että maailma olisi Raamatun kokoamisen aikoihin ollut n. 4000 v.vanha?
22
184
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tosiuskovaisille rivien väleistä löytyy kaikki se, mitä uskovainen uskoo siellä olevan.
- Anonyymi00002
Melkisedekin (Pyhä Henki) toimesta alettiin kerätä Raamattua, muisti tietoihin ja kirjallisuus lähteisiin perustuen, kokoon yhdeksi kokonaisuudeksi. Jumalasta oli sitä ennen käytetty nimeä Jumala ja Jehova, mutta Melkisedek muutti nuo kohdat koskemaan kolmea Herraa, sekä Isää, Poikaa että Pyhää Henkeä koska nuo persoonat esiintyivät tuolloin monissa osissa tulevissa kirjoituksissa. On siis väärin laittaa Vanhassa Testamentissa, jokaisen Herra sanan kohdalle Jehova, koska aina ei tiedä milloin on kyse Isästä tai Pojasta tai Pyhästä Hengestä.
- Anonyymi00003
Mitähän sinä sekoilet:
"Missä kohtaa Raamattua seisoo että maailma olisi Raamatun kokoamisen aikoihin ollut n. 4000 v.vanha?????
Ei kukaan ole väittänyt tuollaista.
Mutta Raamattua on aloitettu KIRJOITTAA n 3500 vuotta sitten, kun juutalaiset lähtivät pois Egyptin orjuudesta ja perustivat Israelin valtion. Mooses oli ensimmäinen kirjuri. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitähän sinä sekoilet:
"Missä kohtaa Raamattua seisoo että maailma olisi Raamatun kokoamisen aikoihin ollut n. 4000 v.vanha?????
Ei kukaan ole väittänyt tuollaista.
Mutta Raamattua on aloitettu KIRJOITTAA n 3500 vuotta sitten, kun juutalaiset lähtivät pois Egyptin orjuudesta ja perustivat Israelin valtion. Mooses oli ensimmäinen kirjuri.6000 vuotta vanhan maailman tämän väitetään olevan?! Raamatussa muka lukee niin, mutta missä siellä?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
6000 vuotta vanhan maailman tämän väitetään olevan?! Raamatussa muka lukee niin, mutta missä siellä?
Siellä sivulla ...atshii... aivan selvällä Suomen kielellä lukee että ...atshii..., niin että sieltä vain ...atshii...-kirjasta siitä lukemaan.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siellä sivulla ...atshii... aivan selvällä Suomen kielellä lukee että ...atshii..., niin että sieltä vain ...atshii...-kirjasta siitä lukemaan.
Kuvittelitkö olevasi vitsikäs?
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitähän sinä sekoilet:
"Missä kohtaa Raamattua seisoo että maailma olisi Raamatun kokoamisen aikoihin ollut n. 4000 v.vanha?????
Ei kukaan ole väittänyt tuollaista.
Mutta Raamattua on aloitettu KIRJOITTAA n 3500 vuotta sitten, kun juutalaiset lähtivät pois Egyptin orjuudesta ja perustivat Israelin valtion. Mooses oli ensimmäinen kirjuri."Raamattua on aloitettu KIRJOITTAA n 3500 vuotta sitten, kun juutalaiset lähtivät pois Egyptin orjuudesta"
1. Ei ole mitään historiallista todistetta, että mitään juutalaisten "Egyptin orjuutta" olisi koskaan edes ollut.
2. Ei ole mitään todistetta siitä, että yksikään Raamattuun päätyneistä kirjoista olisi ylli 2600 vuotta vanha. - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuvittelitkö olevasi vitsikäs?
En kuvitellut vaan MINÄ OLEN!!!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
"Raamattua on aloitettu KIRJOITTAA n 3500 vuotta sitten, kun juutalaiset lähtivät pois Egyptin orjuudesta"
1. Ei ole mitään historiallista todistetta, että mitään juutalaisten "Egyptin orjuutta" olisi koskaan edes ollut.
2. Ei ole mitään todistetta siitä, että yksikään Raamattuun päätyneistä kirjoista olisi ylli 2600 vuotta vanha.Noinhan ne ateistit luulevat!
Taivaastako juutalaiset tippuivat ja asettuivat asumaan Kanaanin maahan. - Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitähän sinä sekoilet:
"Missä kohtaa Raamattua seisoo että maailma olisi Raamatun kokoamisen aikoihin ollut n. 4000 v.vanha?????
Ei kukaan ole väittänyt tuollaista.
Mutta Raamattua on aloitettu KIRJOITTAA n 3500 vuotta sitten, kun juutalaiset lähtivät pois Egyptin orjuudesta ja perustivat Israelin valtion. Mooses oli ensimmäinen kirjuri.Raamatun ensimmäiset sanat "Alussa Jumala loi maan ja taivaan jne." ovat Pyhän Hengen (erisnimi) kirjoittamia sillä hän on toiminut alusta lähtien niiden Raamatun kirjoitusten kirjurina, mitkä ovat hänen kädestään lähtöisin.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Raamatun ensimmäiset sanat "Alussa Jumala loi maan ja taivaan jne." ovat Pyhän Hengen (erisnimi) kirjoittamia sillä hän on toiminut alusta lähtien niiden Raamatun kirjoitusten kirjurina, mitkä ovat hänen kädestään lähtöisin.
Jumalan (Jehova) pyhän hengen (yleisnimi) on ne innoittanut.
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
6000 vuotta vanhan maailman tämän väitetään olevan?! Raamatussa muka lukee niin, mutta missä siellä?
Lasketaan Raamatun sukuluetteloista Aatamista Jeesukseen + pari vuodituhatta. Kuinka voit olla tästä tietämätön?
Raamatun sukuluetteloiden perusteellahan tuo on laskettu.
- Anonyymi00010
Höpöpöhöpö, runkku! Ihmiskunnan ikä on laskettu sukuluetteloista.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Höpöpöhöpö, runkku! Ihmiskunnan ikä on laskettu sukuluetteloista.
Sinulla on mielestäni hieman erikoinen tapa ilmoittaa olevasi kanssani samaa mieltä.
Tipale kirjoitti:
Sinulla on mielestäni hieman erikoinen tapa ilmoittaa olevasi kanssani samaa mieltä.
Vai ilmeisesti et sitten olekaan niin superaitouskovainen, että uskoisit maailman luodun kuudessa päivässä?
- Anonyymi00017
Tipale kirjoitti:
Vai ilmeisesti et sitten olekaan niin superaitouskovainen, että uskoisit maailman luodun kuudessa päivässä?
Miten päiviä olisi voitu laskea, kun aurinko luotiin vasta myöhemmin?
Alussa aikaa oli vaikka kuinka paljon. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miten päiviä olisi voitu laskea, kun aurinko luotiin vasta myöhemmin?
Alussa aikaa oli vaikka kuinka paljon.Raamatun kirjoittaneet satusedät eivät ymmärtäneet sitäkään, että päivänvalo on täysin riippuvainen auringosta. He kuvittelivat, että vuorokausirytmiä säätelevä päivänvalo ("valkeus") oli oma irrallinen ilmiönsä ja aurinko tavallaan vain lisävalo päivää kirkastamaan.
Jostain syystä tämä käsitys oli myös Babyloniassa, josta juutalaiset sen kopioivat.
Suomenssukuisten kansojen muinaisissa runoissa ymmärretään, että aurinko tuo sekä valon että lämmön. Kun Louhi varastaa tarinassa auringon, niin siitä seuraa pysyvä yö ja talvi.
- Anonyymi00011
Raamattu on mielikivitustarinoiden kokoelma, ei mitään muuta, ja jokainen tervejärkinen tietää tämän tosiasian.
- Anonyymi00015
Mistä sinä olet kerännyt nuo kivet?
Aatam8 ja Eeva ovat ensimmäiset raamatulliset (Raamatussa nimeltä mainitut) ihmiset.
- Anonyymi00016
Ei sillä ole lopulta väliä milloin syntynyt usko jossa siihen uskovat herjaavat toisiaan.
Kun se syntyi, jopa tappoivat tosiaan uskon vuoksi jos toinen ei levännyt sopivana päivänä.
Ny enää vain herjataan siitä ja muista asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683