Tulin uskoon 57-vuotiaana

Anonyymi-ap

Syntymästä asti ateisti, mutta vakuutuin tänään luettuani Jeesuksen pääsiäisestä ja taivaaseen noususta 40 päivää kuolleista heräämisen jälkeen.

En keksi tapahtumille muuta selitystä kuin evankeliumin totuuden.

Totisesti, Jeesus on noussut ylös!

Vahva ateismi vaihtui vahvaan kristinuskoon.

28

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näin se on, että vanhuudessa sitä alkaa uskoa yhteen ja toiseen.

Minun vaarini luona kävi usko sisaria kun oli jo yli 80v ateisti.

Hän sanoi, että en minä nyt sentään vanhana ala mitään anteeksi pyyteleen kun en nuorempanakaan. Ja sitten hymyili ja kuoli.

Vähän noloa se on vanhana.

• Aprillipila tai vakava päävamma.

• Anonyymi00002

Aprillia!

• Anonyymi00008

Vakava päävamma, ei johda mihinkään hyvään. Demonit siepanneet aivot ja mielen; ajatukset, järkeilyn ja kuvitelmat. Ulkopuolinen vallankäyttäjä, nolla tulos.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Vakava päävamma, ei johda mihinkään hyvään. Demonit siepanneet aivot ja mielen; ajatukset, järkeilyn ja kuvitelmat. Ulkopuolinen vallankäyttäjä, nolla tulos.

vakava päävamma vasemmalle aivopuoliskolle , johtaa järjen menettämiseen ja vaihtuu tunteelliseen elämään eli uskovaisuuteen !!!

• Anonyymi00003

Minä rupesin vasta 35-vuotiaana uskomaan Joulupukkiin, kun hän toi minulle joululahjaksi seksinuken. Siihen saakka olin saanut vain villasukkia.

• Anonyymi00010

🤣🤣🤣

• Anonyymi00004

Varmuuteni Jeesuksen voitosta horjuu. Huomasin että 1700- luvun Biblia kertoo että Jeesuksen kannattama peto imperiumi saa kyllä hetkeksi vallan, mutta TOINEN PETO kumoaa sen pian ja kopioi ja kloonaa varastaen kaikki Jeesuksen metkut.

Miten muuten voisi käydäkään miehen joka opetti ANTAKAA JOKAISELLE JOKA PYYTÄÄ. Ja luopukaa kaikesta mitä omistatte ja seuratkaa minua - ristille!

• Anonyymi00011

kloonaus oli muotia ysärinä , dolly lammas synnytti karitsan 🤣

• Anonyymi00005

Minä hihhuloiduin armeijassa
      Sairastuin deluusioihin 22v
      Kun tuli uudet alokkaat
      Pöllähti pää rajusti

Kannan lippua edelleen

• Anonyymi00006

Ei kai siinä. Tulee sitä ateismina uskottua mitä ihmeellisiimpiin juttuihin.

• Anonyymi00007

Ateistina*

Mutta kristinuskon jumalaan en milloinkaan voi uskoa. Sehän on vain sellainen mitä meille on haluttu syöttää. Jumalia oli ennen monta mutta joku päätti että yksi riittää. Jumalalla oli myös rinnat mutta jollekin se ei maistunut. Jumalalla on ollut myös suhteita mutta ei, vääräuskoista.

Se mihin aloittaja uskoo on eräiden miesten sanelemaa.

• Anonyymi00012

olet valehtelija kuten muutkin uskovaiset 🤣

• Anonyymi00013

Tuskin olet ollut "vahva ateisti" syntymästäsi asti, et osannut edes puhua saati ajatella silloin mitään. Jeesuksestakaan et tiennyt mitään.

• Anonyymi00015

Eihän Jeesuksesta tarvitse tietää mitään ollakseen vahva ateisti?

Minä tosin tiesin, koska opin koulussa ja luin Raamatun yleissivistyksen vuoksi.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minä tosin tiesin, koska opin koulussa ja luin Raamatun yleissivistyksen vuoksi.

minä olin varmasti 14v asti sellainen , että pidin jumalaa mahdollisena että sellainen voi olla
        silloin muutuin fanaattiseksi ateistiksi , koska aloin lukemisen

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Vastasyntyneellä ei ole vielä mitään käsityksiä mistään asioista.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Vastasyntyneellä ei ole vielä mitään käsityksiä mistään asioista.

Vauva ei usko yhteenkään jumalaan ja on ateisti. Ateismi ei edellytä kehittynyttä ymmärrystä.

• Anonyymi00014

Sain työkaverini eroamaan kirkosta. On kauheen tyytyväinen tilanteeseen

• Anonyymi00017

isäni meni muinoin kanssa työkaverin perässä ja ei ole katunut vaikka toinne jalka haudassa jo 🤣

• Anonyymi00019

Kiitos Jumslslle❣️🎚️🩸

• Anonyymi00020

"Kiitos Jumslslle"

Jumslslle? Mikä prkele se on :O

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

"Kiitos Jumslslle"

Jumslslle? Mikä prkele se on :O

Heprean kielessä ei ole vokaaleja. Sun täytyy ite lisätä ne ymmärtääksesi lukemasi

• Anonyymi00021
      • Anonyymi00027

Jep

• Anonyymi00022

Dementia voi alkaa pahimmillaan jo keski-iässä.

• Anonyymi00024

Jeesus todellakin nousi ylös.....sen NÄKIVÄT Jeesuksen opetuslapset!!!!

• Anonyymi00025

Kelju homma kun ei huvittaisi mennä sen paremmin hornaan kuin tavata myöskään sitä mielikuviensa Jeesusta. muita vaihtoehtoja ei kuitnekaan ole. kerran kun on sut laitettu olemaan niin sä olen sitten aina oleva tietoinen itsestäsi ja siintä mitä sulle tapahtuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2824
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2501
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      948
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe