Ei lähde enää mitään. Elämä lyhyt eikä sua löydy mistään.
Tunnistelaatikon pohja paistaa
9
320
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tulen
- Anonyymi00003
Joo. Itse olen "kadonnut". En osaa toivoa mitään. Olen luovuttanut ajatuksesta, että minusta ja siitä naisesta tulisi jotain. Kun en näe mitään polkua joka siihen johtaisi. En näe miten tilanne voisi tästä avautua ja miten hän voisi välittää minusta. Lähentyminen toisten ihmisten kanssa, on minulle niin hankalaa, että en näe mitään tilannetta, jossa se voisi onnistua hänen kanssaan. Ja on voimakkaita autistisia piirteitä minulla. Mieheltä.
- Anonyymi00005
Oletteko puhuneet asioista? Autismiskirjolla kentiesolosta?
- Anonyymi00008
Niitä on minullakin pikkuisen. Älä anna sen olla esteenä onnelle 😘❤️.
T: joku Marika
- Anonyymi00004
Olen kotona, kun en ole töissä. Tai sitten äitin luona sukuloisimassa.
- Anonyymi00006
Lopetahan tuo paskan jauhaminen jostain naisesta,kyllä ne naiset itse katselee sopivan ihmisen jos on vapaa! Kohta otetaan virkavaltaan yhteyttä,jos tuo pakkomielteine örinä ei lopu!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lopetahan tuo paskan jauhaminen jostain naisesta,kyllä ne naiset itse katselee sopivan ihmisen jos on vapaa! Kohta otetaan virkavaltaan yhteyttä,jos tuo pakkomielteine örinä ei lopu!
Olet harhainen. Ota yhteyttä mielenterveystoimistoon, niin saat apua. ❤️
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olipa naurettava kommentti.
Eiköhän se ole ihan normaalia kaivata toista ihmistä!
Tämä on sitä paitsi ikävä palsta eikä mikään mielenterveysosio.
Siitä paitsi eiköhän nämä psykiatrit ym ole jo selittäneet että rakastuminen on suuri mielenhäiriö joten siinäkin mielessä sinun kommenttisi jonkun terapian tarpeesta viranomais tarpeesta on todellakin se tarpeeton!
- Anonyymi00009
Jees. No seuraavaan elämään sitten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912541- 671475
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861447EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105814Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe37814- 54793
- 30716