Ristinmies ja minä. Yle 1 ja Areena. Toinen osa 2/3 alkaa. Töllöt auki!
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Enpä taida viitsiä katsoa, varsinkin kun kusipää Tönkkönen on juontajana.
- Anonyymi00002
en pysty katsomaan , koska näen kaiken vaikuttamisyrityksen tai valehtelun ja räjähdän täysin
- Anonyymi00003
Kiitos Jumalalle❣️🎚️🩸
- Anonyymi00004
Ei Jumalaa pidä sotkea joka paikkaan. Laitatko sitä perunamuussiinkin?
- Anonyymi00005
Kyllä se nasarettilainen pitää kirjoittaa pienellä ännällä. Hessu helsinkiläinenkin on Hessu helsinkiläinen ja piste! Ja oliko koko Nazarettia edes olemassa siihen aikaan, kun kyseinen Jeesus muka tepasteli sikäläisiä santoja?
Jeesus Nasaretilainen on anakronismi. Ensimmäinen ei-kristiloinen maininta Nasaretista on vasta 300-luvulta. VT:ssä ei mainita lainkaan Nasaretia. Josefus ei mainitse Nasaretia.
Pitäisikö Josefuksen ja VT:n mainita Nasaret? Kyllä, VT:ssä määritellään Israelin heimojen rajoja, joissa yksi kaupunki on Jafia. Josefus valvoi linnoitustöitä Jafiassa juutalaissodan aikana.
Mitä ihmeellistä Jafiassa on? Se on vain kivenheiton (alle 2 km) päässä Nasaretin keskustastasta. Nykyään se on yksi Nasaretin esikaupunki. Väitettyyn Jeesuksen aikaan ei ollut Nasaretia vaan Jafia. Nasaret syntyi 300-luvulla ja kasvoi Jafiaan kiinni niin, että lopulta metropoli tunnettiin pelkästään Nasaretina. Tätä ei tietenkään Jeesustarinoiden sepittäjä hoksannut kun keksi niitä 300-luvulla Roomassa.- Anonyymi00006
Nasaretissa asui korkeintaan 500 henkeä Jeesuksen aikana. Luultavasti vähemmän.
- Anonyymi00007
Juu, niin tulee ja samalla lahkooppia!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491