Meinasin syödessämme ollessa saada sushipalan kurkkuuni, kun tämä teini sanoi, että iskä oli levittänyt hoitoainetta myös päänahkaan ja nut hiukset on rasvaiset ja sitä lun pitäisilevittää vain latvoihin...
Onko ihan normaalia että 50++ isä pesee melkein 14 vuotiaan tyttären hiukset???!!!
18
263
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mun mielestä tämä kuulosti enemmän kuin omituiselta. Järkytyin kuulemastani niin etten voinut kommentoida mitenkään..
Mitäköhän lastensuojelu tuumaisi tästä?- Anonyymi00006
Mihin lastensuojelua tarvitaan? Eikö Suomessa saa enää isät laittaa hiushoitoainetta hiuksiin? Missään ei lukenut että isä olis jotain muuta tehnyt?
Miksei tytön äiti voinu auttaa tyttöä pesemään hiukset
- Anonyymi00002
hoitoaineen laittaminen hiusten latvoihin on auttamista ja eriasia kuin hiusten pesu. jos teini halusi että joku auttaa ja tietää että sinä et äitinä auta,.
- Anonyymi00003
Oudompaa on se että jotkut näkevät kaikessa jotain pervoa tai pahaa.
- Anonyymi00012
Tuon ikäinen hoitaa kylppärihommat itse. Ellei ole käsi poikki tms. Varauksella tähän suhtautuu.
- Anonyymi00004
Riippuu tietenkin siitä mistä roikkuu. Mikäli tyttö on ollut lavuaarin yllä täysissä vaatteissa ja isä vähän vain auttanut siinä, niin sitten vain lievästi outoa.
- Anonyymi00005
Mikset itse auta sun teiniä laittamaan hiusainetta?
- Anonyymi00007
On täysin normaalia, niin myös hiustenleikkuu ja rajaus.
- Anonyymi00008
No ei ole!
- Anonyymi00009
Kyllähän tuo on nykymääritelmillä selvä raiskaus.
- Anonyymi00010
Sitten kun lapsi ylittää lapseen sekaantumis oletus iän, Iskä voi taas levittää hoitoainetta.
- Anonyymi00011
Mitä siin ny on ihmeellistä meilläki iskä pesee mun tukan ja se pyytää mut istuu sen syIiin ja joskus siI nousee se siIIai pystyy ja osuu mun pinpiin ja sit se aIkaa siIIee keinuu ja sit silt tulee jotai vaIkosta siitä ja se huohottaa onks siin jotai väärin vai
- Anonyymi00013
Teillä somalipunikeilla onkin ihan omat kulttuurilliset erityispiirteet.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Teillä somalipunikeilla onkin ihan omat kulttuurilliset erityispiirteet.
Mä olen kyllä ihan suamalainen tyttö ja vaaleeki! AIkoks panettaa?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mä olen kyllä ihan suamalainen tyttö ja vaaleeki! AIkoks panettaa?
Olet teinipoika, joka haluaa olla tyttö. Etkö häpeä?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olet teinipoika, joka haluaa olla tyttö. Etkö häpeä?
OIen teinityttö joka haluaa olla poika. Häpeän!
- Anonyymi00017
Syömässä sushia 14 vuotiaan kanssa, eli olet kakara itsekin.
- Anonyymi00018
Ettekö te toopet osaa linkkiä laittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1804710Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k233608Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392542Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572227Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331388- 721250
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751141Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711132En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391043- 53973