Onko ihan normaalia että 50++ isä pesee melkein 14 vuotiaan tyttären hiukset???!!!

Anonyymi-ap

Meinasin syödessämme ollessa saada sushipalan kurkkuuni, kun tämä teini sanoi, että iskä oli levittänyt hoitoainetta myös päänahkaan ja nut hiukset on rasvaiset ja sitä lun pitäisilevittää vain latvoihin...

18

263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mun mielestä tämä kuulosti enemmän kuin omituiselta. Järkytyin kuulemastani niin etten voinut kommentoida mitenkään..
      Mitäköhän lastensuojelu tuumaisi tästä?

• Anonyymi00006

Mihin lastensuojelua tarvitaan? Eikö Suomessa saa enää isät laittaa hiushoitoainetta hiuksiin? Missään ei lukenut että isä olis jotain muuta tehnyt?

Miksei tytön äiti voinu auttaa tyttöä pesemään hiukset

• Anonyymi00002

hoitoaineen laittaminen hiusten latvoihin on auttamista ja eriasia kuin hiusten pesu. jos teini halusi että joku auttaa ja tietää että sinä et äitinä auta,.

• Anonyymi00003

Oudompaa on se että jotkut näkevät kaikessa jotain pervoa tai pahaa.

• Anonyymi00012

Tuon ikäinen hoitaa kylppärihommat itse. Ellei ole käsi poikki tms. Varauksella tähän suhtautuu.

• Anonyymi00004

Riippuu tietenkin siitä mistä roikkuu. Mikäli tyttö on ollut lavuaarin yllä täysissä vaatteissa ja isä vähän vain auttanut siinä, niin sitten vain lievästi outoa.

• Anonyymi00005

Mikset itse auta sun teiniä laittamaan hiusainetta?

• Anonyymi00007

On täysin normaalia, niin myös hiustenleikkuu ja rajaus.

• Anonyymi00008

No ei ole!

• Anonyymi00009

Kyllähän tuo on nykymääritelmillä selvä raiskaus.

• Anonyymi00010

Sitten kun lapsi ylittää lapseen sekaantumis oletus iän, Iskä voi taas levittää hoitoainetta.

• Anonyymi00011

Mitä siin ny on ihmeellistä meilläki iskä pesee mun tukan ja se pyytää mut istuu sen syIiin ja joskus siI nousee se siIIai pystyy ja osuu mun pinpiin ja sit se aIkaa siIIee keinuu ja sit silt tulee jotai vaIkosta siitä ja se huohottaa onks siin jotai väärin vai

• Anonyymi00013

Teillä somalipunikeilla onkin ihan omat kulttuurilliset erityispiirteet.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Teillä somalipunikeilla onkin ihan omat kulttuurilliset erityispiirteet.

Mä olen kyllä ihan suamalainen tyttö ja vaaleeki! AIkoks panettaa?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mä olen kyllä ihan suamalainen tyttö ja vaaleeki! AIkoks panettaa?

Olet teinipoika, joka haluaa olla tyttö. Etkö häpeä?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olet teinipoika, joka haluaa olla tyttö. Etkö häpeä?

OIen teinityttö joka haluaa olla poika. Häpeän!

• Anonyymi00017

Syömässä sushia 14 vuotiaan kanssa, eli olet kakara itsekin.

• Anonyymi00018

Ettekö te toopet osaa linkkiä laittaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      180
      4710
    2. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      23
      3608
    3. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      39
      2542
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      157
      2227
    5. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      33
      1388
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1250
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1141
    8. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1132
    9. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      39
      1043
    10. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      53
      973
    Aihe