Vieläkö Persuissa Trampin kannattajia

Anonyymi-ap

Vai onko menty sen toisen kauhtanan taakse, jotka tätä pyörittää.

17

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Vieläkö haistelet liimaa?

      • Anonyymi00011

        Outoa kysymys jopa hullupersultakin.


    • Anonyymi00002

      mitäs vikaa trumpissa on ? olet kuin kesken ottelun julistat jo voittajan , vaikka väitteesi voi olla täysin väärä

      • Anonyymi00008

        Mitäs vikaa? Päässä sillä on pahasti vikaa. Ja persu hihkuu innoissaan.


      • Anonyymi00012

        Kaikki vika.


    • Anonyymi00003

      Täällä on hänen kannattajia. Sitten folio-osaston miehet sen toisen pellen.

    • Anonyymi00004

      Trumpilla on kannatettava ajatuksia ja vähemmän kannatettava. Mutta eivät kuulu meille, meidän vaikutusvalta me piiriin. Ei siis merkitystä.

      • Kannatettavia? Ai mitä? Ja vähemmän kannatettavia? Ai mitä?

        Trump on sotahullu, joka uhkaa pommittaa toisen valtion kivikaudelle. Trump on megalomaanikko, narsisti ja suorastaan psykopaatti, joka uskoo vain seniiliin itseensä ja on laittamassa koko maailman talouden pahemman kerran sekaisin. Ja sinä kerrot, että hänellä on kannatettavia ja vähemmän kannatettavia ajatuksia. Missähän todellisuudessa mahdat elää?


      • Anonyymi00009
        mielipidepankki kirjoitti:

        Kannatettavia? Ai mitä? Ja vähemmän kannatettavia? Ai mitä?

        Trump on sotahullu, joka uhkaa pommittaa toisen valtion kivikaudelle. Trump on megalomaanikko, narsisti ja suorastaan psykopaatti, joka uskoo vain seniiliin itseensä ja on laittamassa koko maailman talouden pahemman kerran sekaisin. Ja sinä kerrot, että hänellä on kannatettavia ja vähemmän kannatettavia ajatuksia. Missähän todellisuudessa mahdat elää?

        Usa on aina ollut sotahullua porukkaa, kaikki pressat. Siksi myös Ukrainassa soditaan, lähi.itähän on ollut amerikkalaisten ryöväämä vuosikymmenet ja hyökkäysten kohteena. Sen amerikkalaiset kokevat juuri amerikkalaiseksi, pyrkivät maailman valtaan. Ei siis mitään varsinaisesti uutto Usalta, ehkä vain hieman suorempi toimintatapa samaan hulluuteen. Nyt vaan meidän idiootit ovat vieneet meidät tuohon hulluun "länsimaiseen" ylimielisyyteen ja hulluuteen. Mutta siitä huolimatta Trumpilla on myös kannatettavia ajatuksia - lähinnä siihen jokaisen maan vastuuseen itsestään ja kansalaisistaan. Ei voi olla pelkkiä "nautiskelijoita" kärryllä jonka muut pitävät liikkeellä.


      • Anonyymi00014
        mielipidepankki kirjoitti:

        Kannatettavia? Ai mitä? Ja vähemmän kannatettavia? Ai mitä?

        Trump on sotahullu, joka uhkaa pommittaa toisen valtion kivikaudelle. Trump on megalomaanikko, narsisti ja suorastaan psykopaatti, joka uskoo vain seniiliin itseensä ja on laittamassa koko maailman talouden pahemman kerran sekaisin. Ja sinä kerrot, että hänellä on kannatettavia ja vähemmän kannatettavia ajatuksia. Missähän todellisuudessa mahdat elää?

        Pienessä persuporukassa.


    • Anonyymi00005

      Edellinen nimin. mielipidepankki on juuri oikeassa. Persuissa osa on vain niin sokeita ja höperöitä, että oksat pois.

      • Anonyymi00006

        Samaa tasoa oli kuin sinun "kehusi". Yleistävä ideologinen avautuminen.


      • Anonyymi00007

        WESTERHOLM on loogisesti jo ennen Trumpin toista presidenttikautta varoittanut niin Trumpista kuin Yhdysvalloista sekä DCA sopimuksesta.
        Varoitukset kaikuivat kuuroille korville!


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        WESTERHOLM on loogisesti jo ennen Trumpin toista presidenttikautta varoittanut niin Trumpista kuin Yhdysvalloista sekä DCA sopimuksesta.
        Varoitukset kaikuivat kuuroille korville!

        Kannattaa lukea mitä puolueen johtokriittinen kärkipoliitikko ARNO WESTERHOLM on kirjoittanut aiheesta: https://www.arnowesterholm.fi


    • Anonyymi00010

      Kyllä niitä jonkun verran on ,joka on tosi outoa.Trump on samanlainen piru kuin Putin ja Netanjahu myös. Ihmishenki heille ei merkkaa mitään. Ei vieraitten eikä edes omien.

      • Anonyymi00013

        Tuohon samaan kaartiin kuuluvat lähes kaikki EU;n porukka ja EU-valtioiden hallitukset. Eli todellakin vaarallista sakkia, jotka ovat tuhonneet Euroopan.


    • Anonyymi00016

      Ei yhdessäkään EU,maassa ole näiden kahden vertaista typerystä ja pelleä. Unkarin pappa näiden väliltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe