Tällaisen piti valmistua viime kuun lopussa, mutta mitään ei näytä tapahtuneen:
https://okm.fi/hanke?tunnus=OKM064:00/2025
Selvitys valtionkirkkojen rahoituksesta
8
264
Vastaukset 8
Ei näy ainakaan vielä mitään hankkeen www-sivulta. Kysyn kuun lopussa onko edistystä jos ei silloinkaan ole mitään tapahtunut.
- Anonyymi00001
Koska selvitetään Vapariliiton valtionrahoitusta. Veronmaksajan rahaa on upotettu liiton toimintaan aivan kohtuuttomia määriä. Myönnöistä ja rahojen tuhlauksesta tulisi laatia riippumaton selvitys, jollaista vastaan sinulla tuskin olisi mitään - sinähän olet aina vastustanut liiton valtionrahoitusta. Olethan?
Ei suinkaan siinä paljon selvittämistä ole. Tällä hetkellä valtiontuki on nolla, ja oletan ettei se siitä ainakaan ensi vuodelle mihinkään nouse.
Ei näytä olevan edistystä.
- Anonyymi00002
Kirkon järjestöt saavat myös tukea, esim. ent. Nuori kirkko, nyt peittelevä Lasten ja nuorten sai 970 000 euroa viime vuonna ja sama tälle vuodelle.
Totta. Tuo on suunnilleen prosentti suoraan kirkolle menevästä rahoituksesta, ehkä jo sellainen summa joka selvityksessä on hyvä mainita.
Rydman on kovasti leikkaamassa tuki, olisiko peräti tässäkin siihen valmis?- Anonyymi00004
jori.mantysalo kirjoitti:
Totta. Tuo on suunnilleen prosentti suoraan kirkolle menevästä rahoituksesta, ehkä jo sellainen summa joka selvityksessä on hyvä mainita.
Rydman on kovasti leikkaamassa tuki, olisiko peräti tässäkin siihen valmis?Tuo on mediasta luettu vale
Kansliapäälliköiden uusin lista KIRISTÄÄ Rydmaanin löysää leikkauslistaa
eli Rydmanin ilman vaikutusarvioita tehtyjä keskeneräisiä jakokriteereitä
aletaan kiristää nyt
Aika lailla kaikki näyttävät olevan tyytyväisiä kuten Rydman
”Olin myönteisesti yllättynyt”, Rydman kommentoi kansliapäälliköiden esitystä"
https://yle.fi/a/74-20234434
Rydman sanoo, että luonnoksessa on paljon periaatteita, joita on jo olemassa hänen kriteereissään. Hänen mukaansa asetus tekee hänen kriteereistään vahvemmat
– Esitys ei millään tavalla ole ristiriidassa näiden esittelemieni kriteerien kanssa, Rydman sanoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483