1.scott parker(kelowna rocketsin maaliahne laitahyökkääjä ei myöskään unohtanut sitä että hän on joukkueen ykkössuojelija ja samaan aikaan noin 70 ottelussa paukutti noin ´50 tehopistettä = nostan hattua ja ilman hanskoja toiminta oli dominoivaa)
2.mike varhaug(yli 2 metrinen hujoppi pelaa suht heikoilla teknisillä taidoilla jääkiekkoa mutta tappelut on hänen ehkä melkein ainoa juttu jonka osaa ja usein hän ryhtyy painimaan että mieluummin luottaa suojaukseen kuin avoimeen iskemiseen)
3.todd Fedoruk
4.Yeremy jablonski(kiivasluonteinen tappeliaj ei näy korkealla pistesarakkeissa mutta sen sijaan tappeluissa hänen nopeus aiheuttaa monille ongelmia)
5.Kyle freadrich(toe to toe tappelija joka ei unohda koskaan sitä jos omaa joukkuepelaajaa otetaan ikävästi)
6.craig bunel
7.graham belak
8Joey tetarenko
9.mike brown
10.clint cabana
WHL 1997-1998 top 10 tappelijat
Anonyymi-ap
1
54
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Ai niin nolo unohdus. Kakkospaikan ottaa Steve McLaren ,tämä pienikokoinen tappelija joka itseasiassa voitti Scott parkerin kun kauden aikana ottivat kolme kertaa yhteen ja mclaren voitti yhden, yksi päätyi tasapeliin ja yksi päätyi parkerin nimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361800- 76620
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527