Onko tämän lerppa silmän pitäny tunkea itsensä jo juontamaan myyrä ohjelmaa.
Myyrä ohjelma
8
158
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka on lerppasilmä ja kuka on Myyrän juontaja? En ole kertaakaan katsonut moista hömppää enkä katso, sinun kommenttisi vain herätti kysymyksiä.
- Anonyymi00002
Googlaamalla kyllä selviäisi. Taisi ainoa tarkoituksesi oikein niinkuin hepokriittisesti ilmoittaa että "minä olen niin hyvä aatelinen ihminen, joka ei Myyrää katso".
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Googlaamalla kyllä selviäisi. Taisi ainoa tarkoituksesi oikein niinkuin hepokriittisesti ilmoittaa että "minä olen niin hyvä aatelinen ihminen, joka ei Myyrää katso".
Taisi aloituksesi ainoa tarkoitus olla, että pääset morkkamaan ihmisiä ihan alkaen heidän ulkonäöstään.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Taisi aloituksesi ainoa tarkoitus olla, että pääset morkkamaan ihmisiä ihan alkaen heidän ulkonäöstään.
Julkisuus hakuinen tyrkkyhän se henkilö on eikä mitään muuta.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Vittuilusi sijaan olisit voinut kertoa suoraan kuka on tuo joka juontaa Myyrää!!
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kuules. Eipä tuon ohjelmissa ole mitään katsomista. Ei häviä mitään kun jättää katsomatta.
- Anonyymi00006
Sointu Borg on uusi myyrä ohjelman juontaja.
Sointu ja julkkis tyrkyt.
Sointu ja Topi lomalla.
Sointu,myyrä ohjelma
Topi ja topin elokuvakerho.
Että kyllähän borgin sisaruksilla riittää vientiä.- Anonyymi00007
On itse tarjonnut noihin kaikkeen eli on niin julkisuus tyrkky ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi103459Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463138Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462931Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo552779100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522549Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322126Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522099Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581870- 451809
- 481612