Moukkamaiset Ihmiset ovat kaikessa tyhmyydessään käsittämän julmia.
Tumpit, nikotiinipussit ja roskat kuuluvat roskiin – ei maahan.
Koiranpentu kuoli löydettyään maasta tupakantumpin.
Myös pieni ihmislapsi voi napata maasta tupakantumpin ja pitää sitä suussaan, jopa niellä.
Tuntuva sakotus roskaamisesta voisi ehkä auttaa?
Suru Soukassa
9
101
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Soukka on ylipäätänsä lähiö, johon kuuluu nuoruusikäni kauheat muistot alkoholistiperheistä ja aikuisten kapakkaelämästä. Juurettomien aikuisten känninen elämä ja välinpitämättömyys lapsista. En palaa sinne ikinä.
- Anonyymi00002UUSI
Tai esimerkin näyttäminen ilman tuomitsevaa asennetta muita kohtaan. Se voisi toimia paremmin kuin mikään muu.
- Anonyymi00003UUSI
Mitä tarkoittaa tuomitsematon esimerkki?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tuomitsematon esimerkki?
Sitä että ei keskity vittuuntumaan toisten touhuista, vaan tekee itse eri tavalla. Muita ei voi komentaa. Itse voi tehdä niin kuin kokee oikeaksi, ja toivoa että muut tekevät samalla tavalla jos kunnioittavat sinua ja sinun arvojasi.
- Anonyymi00007UUSI
En ole mikään tuomitsemaan ketään. Kaikilla asiolla on syynsä. Totesin vain, että lapsuuteni Soukassa oli hirveä juuri mainitsemistani syistä.
- Anonyymi00008UUSI
Mietin tässä hetken ja totesin että on melko narsistista vaatia olla tuomitsematta huonoa kohtelua lapsena. Olin lapsi perheessä, jossa mies oli agressiivinen, mielisairas alkoholisti. Vasta nyt vanhana olen kyennyt kokoamaan itseni henkisesti kokonaiseksi itsekseni. Pyytääkö täällä nyt joku minua olemaan tuomitsematta ja olemaan esimerkillinen? Miten toimii paremmin olla ilman tuomitsevaa asennetta asioista, jotka olisivat aikoinaan vaatineet lapsensuojelutilannetta? Sanon, haistaakaa p.
- Anonyymi00004UUSI
Musulmanit ei osaa kierrättää.
- Anonyymi00005UUSI
Niin. Siis millaista esimerkkiiä pitäisi todistetusti esittää aikuisena ?
- Anonyymi00009UUSI
Jos ei sitä tiedä, niin turha sitä on selittääkkään. Aikuisena olemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392942Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs332767100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482413Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo432027Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks211994Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581760- 431652
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371520- 451443
- 261291