Suru Soukassa

Anonyymi-ap

Moukkamaiset Ihmiset ovat kaikessa tyhmyydessään käsittämän julmia.
Tumpit, nikotiinipussit ja roskat kuuluvat roskiin – ei maahan.
Koiranpentu kuoli löydettyään maasta tupakantumpin.
Myös pieni ihmislapsi voi napata maasta tupakantumpin ja pitää sitä suussaan, jopa niellä.
Tuntuva sakotus roskaamisesta voisi ehkä auttaa?

13

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Soukka on ylipäätänsä lähiö, johon kuuluu nuoruusikäni kauheat muistot alkoholistiperheistä ja aikuisten kapakkaelämästä. Juurettomien aikuisten känninen elämä ja välinpitämättömyys lapsista. En palaa sinne ikinä.

• Anonyymi00010

Kannelmäki oli myös ikävä paikka asua. Juna-aseman seudun meno. Sitra- toriko se nyt oli nimeltään. 80- luvun lopun ja 90- luvun aikana. Huh huh. Ja kun kehutaan läntistä Helsinkiä niin mm Pikku- Huopalahti ei mikään West- End ole ollut eikä ole nytkään.

• Anonyymi00002

Tai esimerkin näyttäminen ilman tuomitsevaa asennetta muita kohtaan. Se voisi toimia paremmin kuin mikään muu.

• Anonyymi00003

Mitä tarkoittaa tuomitsematon esimerkki?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa tuomitsematon esimerkki?

Sitä että ei keskity vittuuntumaan toisten touhuista, vaan tekee itse eri tavalla. Muita ei voi komentaa. Itse voi tehdä niin kuin kokee oikeaksi, ja toivoa että muut tekevät samalla tavalla jos kunnioittavat sinua ja sinun arvojasi.

• Anonyymi00007

En ole mikään tuomitsemaan ketään. Kaikilla asiolla on syynsä. Totesin vain, että lapsuuteni Soukassa oli hirveä juuri mainitsemistani syistä.

• Anonyymi00008

Mietin tässä hetken ja totesin että on melko narsistista vaatia olla tuomitsematta huonoa kohtelua lapsena. Olin lapsi perheessä, jossa mies oli agressiivinen, mielisairas alkoholisti. Vasta nyt vanhana olen kyennyt kokoamaan itseni henkisesti kokonaiseksi itsekseni. Pyytääkö täällä nyt joku minua olemaan tuomitsematta ja olemaan esimerkillinen? Miten toimii paremmin olla ilman tuomitsevaa asennetta asioista, jotka olisivat aikoinaan vaatineet lapsensuojelutilannetta? Sanon, haistaakaa p.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mietin tässä hetken ja totesin että on melko narsistista vaatia olla tuomitsematta huonoa kohtelua lapsena. Olin lapsi perheessä, jossa mies oli agressiivinen, mielisairas alkoholisti. Vasta nyt vanhana olen kyennyt kokoamaan itseni henkisesti kokonaiseksi itsekseni. Pyytääkö täällä nyt joku minua olemaan tuomitsematta ja olemaan esimerkillinen? Miten toimii paremmin olla ilman tuomitsevaa asennetta asioista, jotka olisivat aikoinaan vaatineet lapsensuojelutilannetta? Sanon, haistaakaa p.

Ymmärretty väärin aihe, sehän koski sitä pikkukoiran kuolemaa kun söi tupakantumpin, ei alkoholisti isää lqpsuudessa.

• Anonyymi00004

Musulmanit ei osaa kierrättää.

• Anonyymi00005

Niin. Siis millaista esimerkkiiä pitäisi todistetusti esittää aikuisena ?

• Anonyymi00009

Jos ei sitä tiedä, niin turha sitä on selittääkkään. Aikuisena olemista.

• Anonyymi00011

Syövät varmaan linnutkin nikotiinipusseja kun on kato käynyt Helsinginkin puolella.
      Eikö tupakoijat ja nikotiinipussien käyttäjät voisi pitää jotain muovipussia mukana eikä heittää maahan. On ikävää kun ulkoilureittien varrella ja jopa metsäpoluilla on näitä valkoisia tyynyjä.

• Anonyymi00012

Ilmaston pilaamisesta puhutaan ja mellakoidaan jostain turvesoista tai fossiilisten polttoaineiden käytöstä sekä ouun pokttamisesta. Mutta ei puhuta todellisesta ongelmasta että tupakantumpit, nikotiinipussit saastuttavat luontoa ja tappavat eläimiä ja lintuja. Tai jatkuva sotiminen ja myrkylliset savut ja kaasut pommitusten seurauksena.
      Elokapina ja Reetta touhuaa nykyisin juutalaisvihassa ja terroristijärjestöjä tukemassa ja muu ilman saastuttaminen on unohtunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      130
      1896
    2. 121
      1375
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1150
    4. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      59
      1071
    5. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      283
      1053
    6. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1049
    7. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      136
      1024
    8. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      88
      862
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      819
    10. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      816
    Aihe