Jee, kesä kolkuttelee ovella ja kakkoset ovat saapumassa sankoin joukoin ilhduttamaan kesäistä katukuvaamme ja rikastuttamaan kulttuuriamme. Puhumattaakaan taloudellisesta noususta joka tulee kyläämme kohtaamaan. Kiittäkäämme ja kumartakaamme stadilaista yläluokkaa !
Kakkoset tulee !
9
543
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oi, ihanat kesäpojat tulevat taas!
- Anonyymi00002
Hangon rannikkopatteri perustettava uudelleen ja taas on poikia saatavilla ympäri vuoden.
- Anonyymi00003
Mikä paikka kunnassa on kakkosvapaa vyöhyke? On kai joku.
- Anonyymi00004
Pitkäkatu ja Narvarin seutu ovat melko varmasti kakkosvapaata aluetta...
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pitkäkatu ja Narvarin seutu ovat melko varmasti kakkosvapaata aluetta...
Jaa että sielläkö ei kakkosta jaeta?
- Anonyymi00006
Kakkonen on ykkönen !
- Anonyymi00007
Hankenin pojat on parhaita!
Mikä tyyli ja meininki! - Anonyymi00009
Narvarilaiset ovat jopa hankolaisille liian raskaita
- Anonyymi00010
Jännä juttu tämä kevään/ kesän tulo. Esim. Naantalissa aukeavat kutakuinkin kaikki ranta ravintolat vappuna, täällä Hangossa aukesi Hsf eikä juuri mikään muu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711569
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361176- 521025
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532640- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568