Kellä on eniten oikeutta Suomessa?

Seksuaalivähemmistöt/muu vähemmistö on aina kaiken keskiössä oli kyseessä mikä ongelma hyvänsä. Ihmisoikeudet ja oikeudenmukaisuus kärsii aina siitä, että vähemmistöt huomioidaan paremmin kuin muut. Se on hiljainen kärsimys jota ei saa tunnustaa julkisesti joutumatta maalitauluksi/hylkiöksi. Tässä mennään jo ihmisoikeusrikosten tielle vaikka kyse on vain toisinajattelusta. Ihmisiä aivopestään ja ostetaan hiljaiseksi myyntikojuilla jotka taikoo vaikkapa maailman onnellisimmaksi. Meidän maamme kohtalon kysymykset tulee eteen jo tällä vuosikymmenellä. Moninapainen yhteiskunta ja moninapainen maailma käyttää raa'asti hyväkseen tyhmää ja herkkäuskoista. Siihen pitää olla valmis. Meidän pitää olla valmiita ottamaan muut ihmiset/yhteisöt/kansat/valtiot vastaan sillä tasolla kuin oikeasti on. Suomalaisia vaivaa syvä identiteettikriisi. Jopa tienvarsimainokset väittää että värillinen(mies) ja valkoinen nainen on kaikista luonnollisin, aidoin suomalainen. Käytännössä kyse on suomalaisen ja ulkomaalaisen/muun vähemmistön roolin vaihdosta. Tämä mielisairaus pitäisi tunnustaa HETI ja alkaa asettamaan ihmiset vihdoinkin jo oikein päin. Tämä on kaikista paras takuu ihmisoikeuksille ja menestykselle. Eikä meidän yhteiskunta ei kestä tätä sairasta näytelmää jossa kaikesta tehdään halpaa. Jo nyt on nähtävissä siinä ettei suomalaiset suosi toisiaan tai tehdä tarpeellista määrää lapsia keskenään. Suomalaisten pitäisi herätä jo tai menestykseen kansakuntana ei enää ole paluuta.

2

362

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näin on . Itse ihailen natsi- saksaa ja nykyvaltioista Afganistan ja Pohjoiskorea ovat ainoastaan hyviä .

• Anonyymi00002

Tässä nähdään tulokset, kun jumalan sana eli raamattu hyljätään ja käännetään jumalalle selkä. Suomesta on tullut sodoman ja gomorran kaltainen ja jumalan tuomio on tulossa, sodoman ja gomorran tuhottiin maan tasalle. Katso youtubesta "david wilkerson näky"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      64
      560
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      46
      550
    6. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      546
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      536
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      520
    Aihe