Heti katsomaan Yleä

Anonyymi-ap

Yleltä tulee suoratoistona itsensä paavin johtama Via Crucis - Ristin tie Roomassa-lähetys.

26

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ateistitkin voivat ihailla Rooman Colosseumin sisäpihaa, jossa tapettiin aikoinaan runsaasti kristittyjä.

• Kuulemma joku leijona jäi ilman kristinuskonharhaista. Surullista leijonan kannalta.

• Anonyymi00002

Vai nyt sitten kelpaa Yle ja katolilaisuus.

• Anonyymi00003

Alkujuonnossa juontaja mainitsi useita yhteistyötä tekevää Euroopan yleisradioyhtiöitä, mutta Yleä ei luonnollisesti mainittu.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Alkujuonnossa juontaja mainitsi useita yhteistyötä tekevää Euroopan yleisradioyhtiöitä, mutta Yleä ei luonnollisesti mainittu.

Ehkä ei mainittu siksi, koska lähetys on Yle Areenassa, ei TV:ssä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ehkä ei mainittu siksi, koska lähetys on Yle Areenassa, ei TV:ssä.

Lähetys tullee katolilaisille nettisivuille myös jälkeenpäin katsottavaksi, Youtube-tallenteita kannattanee myös katsoa tavalliseen tapaan.

• Anonyymi00006

Paavi ei ole uskossa eikä hänellä ole valtuuksia julistaa evankeliumia.

• Anonyymi00008

Mikä sinä kuvittelet olevasi määrittelemään kenenkään uskoa?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mikä sinä kuvittelet olevasi määrittelemään kenenkään uskoa?

>>>>>>Mikä sinä kuvittelet olevasi määrittelemään kenenkään uskoa?<<<<<
        -----
        ”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭22‬-‭24‬ ‭FB38‬‬
        -----------

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

>>>>>>Mikä sinä kuvittelet olevasi määrittelemään kenenkään uskoa?<<<<<
        -----
        ”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan. Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.”
        ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭22‬-‭24‬ ‭FB38‬‬
        -----------

Tuosta huolimatta, sinun ei tule määritellä kenenkään uskoa.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tuosta huolimatta, sinun ei tule määritellä kenenkään uskoa.

Ja kaiken lisäksi Jeesus ei edes puhu Raamatussa sanaakaan

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Ja kaiken lisäksi Jeesus ei edes puhu Raamatussa sanaakaan

Ei puhunut fiktiivisenä hahmona ollenkaan.

• Anonyymi00019
        he-ma kirjoitti:

Ei puhunut fiktiivisenä hahmona ollenkaan.

Niin, minusta olikin outoa, kun Luther kertoi, että fiktiivisellä hahmolla oli myös kaksi lasta ja Paavali kuulemma on maininnut kirjeessään myös Jeesuksen esikoisen.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Niin, minusta olikin outoa, kun Luther kertoi, että fiktiivisellä hahmolla oli myös kaksi lasta ja Paavali kuulemma on maininnut kirjeessään myös Jeesuksen esikoisen.

Ai niin, ja Irenaeus kirjoitti ensimmäisellä vuosisadalla, jolia oli suora yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen, että Jeesus kuoli vanhana.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ai niin, ja Irenaeus kirjoitti ensimmäisellä vuosisadalla, jolia oli suora yhteys Jeesuksen alkuperäiseen oppilaaseen, että Jeesus kuoli vanhana.

Olisikin ollut kiva nähdä miten fiktiivisen, hämärän ja harsomaisen kuvan Jeesus itsestään loihti - olikohan se simuloitu jostakin toiselta planeetalta?!

• Anonyymi00007

Ei vassujen ohjelmia katsota.

• Anonyymi00009

Parannusta tehden pyhyyteen on suorin tie, se on pyhyyden valtatie.

• Anonyymi00010

Eikö kunnon luterilainen pidä paavia antikristuksena?

• Anonyymi00015

No ei - antikristus on vasta Jeesus itse, kun maasta ostettujen kanssa, ilmestyskirjan mukaan, tulee tuhoamaan koko kristinuskon.

• Anonyymi00011
      • Anonyymi00016

Pystyykö katsomaan, näytetäänkö siinä kuoleman kieliin kidutettu Jeesus ja hänen ristiinnaulaaminen? En kestä sadistista väkivaltaa ja pahuutta.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Pystyykö katsomaan, näytetäänkö siinä kuoleman kieliin kidutettu Jeesus ja hänen ristiinnaulaaminen? En kestä sadistista väkivaltaa ja pahuutta.

Ei siinä ateististen Rooman keisareiden haluamaa kidutusta näy, mutta näytetään kylläkin Rooman keskustassa olevaa Colosseumia, jossa kristittyjä surmattiin eri tavoilla näiden ateististen omaa valtaansa pönkittävien Rooman keisarien vaatimuksesta.

• Anonyymi00017

Via crucis on irvokas näytelmä.

• Anonyymi00018

Juu, en voi sitten katsoa.

• Anonyymi00023

Irvokkuus on kristinuskon ydintä.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Irvokkuus on kristinuskon ydintä.

Koska et ymmärrä sanomaa ja asioita sen taustalla.

Totuus on, että ihminen on irvokas. Siksi ihmisten piti tappaa viaton Jeesus julmimmalla mahdollisella tavalla.

Mutta Jumala käänsi ihmisen pahuudenkin palvelemaan omia tarkoitusperiään ja ihmisen parasta. Hän käytti ihmisen julmuutta ihmisen itsensä auttamiseen, tekemällä ristinkuolemasta pelastustien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1761
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      144
      1738
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      318
      1413
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1108
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1102
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      139
      1048
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      975
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      945
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      945
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      898
    Aihe