Ketä normaali ihmistä kiinnostaa ?
Incel ja woke on rasistiperujen juttuja
11
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
Perzujen vouhotukset EVVK. Ei Voisi Vähempää Kiinnostaa.
- Anonyymi00002
Vätyskelapersuilla on aikaa levitellä suuren ihanteensa Amerikanpersu
Trumpin "ideoita" Suomeen yhteiskuntarauhaa rikkomaan,
sehän on PS:n yksi tavoite, pistää yhteiskunnassa rähinäksi. sen kummemmin puoluepolitiikkaan puuttumatta, MINÄ ainakin oon kiinnostunut siitä, miten näitä asioita tuodaan yleiseen keskusteluun mukaan =)
- Anonyymi00003
Miksi aloittaja puuttuu asiaan, josta ei ole mitään käsitystä eikä ymmärrystä?
- Anonyymi00004
Sinä siis laitat aloituksen aiheesta joka ei Sinua ollenkaan kiinnosta?
- Miten niin kuin omasta mielestäsi toimit? - Onko järkevää???- Anonyymi00005
''Ketä normaali ihmistä kiinnostaa ?''
Onko vika lukutaidossa vai luetun ymmärtämisessä ???
- Anonyymi00006
Suvakki wokettaa aina ja joka asiassa.
- Anonyymi00007
Kerro ihmeesä lisää omista perversioistasi.
- Anonyymi00008
No, esimerkkinä vaikka ne suvakkien mielestä kielletyt sanat ja asiat jotka ovat nk. sopimattomia.
Se on juuri sitä itseään,,wokettamista. - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
No, esimerkkinä vaikka ne suvakkien mielestä kielletyt sanat ja asiat jotka ovat nk. sopimattomia.
Se on juuri sitä itseään,,wokettamista.Voisitko edes yrittää ottaa selvää paremmin asioista ennen kuin jodlaat tyhjäpäisiäsi.
- Anonyymi00009
Kuka on nomarrli ihminen? Millainen hän on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191