Moikka, en oo hoikka!

Anonyymi-ap

Moikkeliini , en oo hoikkeliini, olen Jumalaa kunnijoittava mies.

Ai, mitäkö mulle kuuluu?

Ei tässä sen kunmenpija, tuli vaan nyt tossa mieleen se että mikä on taktiikan ja traketijan erollisuus. Siitä sitten tekoälyilin ja sain tällaisen tiijon munpäähän:

"Strategia on pitkän aikavälin suunnitelma ja suunta päämäärän saavuttamiseksi, kun taas taktiikka on lyhyen aikavälin konkreettinen toimenpide, jolla strategia toteutetaan. Strategia vastaa kysymykseen "mitä ja miksi", taktiikka kysymykseen "miten". Strategialla voitetaan sota, taktiikalla taistelu."

Älyn teko

Nyt sinäkin sen tiijät kun et varmaan säkään ennestään tiennyt. Kerrataan nyt ääneen kuiskaten pääkohat, jotta tieto tää muistiin varmekkaanmin jäljekkääksi jää.

Toista tää 4 kertaa ääneen kuiskaten jos oot kerrostalos, jos oot omakotitalos josssa ei kukaan koisaa enää niin voit kiljaisemalla toistaa, kiljaisuäänin:

"Tragedija on pitkän aikavälilin suunnitelma ja suuntaisuus päämäärän saavuttaloimistamiseen.

taktiikka on lyhyven aikavälilin kongreettinen toimenpije, jolla tragedija toteutetaan.

Strategia vastaa kysymykseen "mitä ja miksi", taktiikka kysymykseen "miten". Strategialla voitetaan sota, taktiikalla taistelu."

Toista tämä kerran päivässä tarvittajessa kunnes opit virrekkään värssyisyyjen ulkoa ja sen opittuasi voit toistaa sen kuin pau kaija ollakaasti olla esiintyjen tktisten ja tragedististen asijoijen eritysasijantuntijana ja kerätä ihmetystä ja ihailuja asijantuntemuksesta.

Kahviiki täs juan, luomukahvii oikein, Juhlaista Mokkaista luomuversijoo, sain muistaaksein 4 eurol tarjouksellikkaasta joulukuus antisemistisen natsikkaast alepast.

Selef Urge

5

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Millaisia lyhyjen aikavälillisen taktisija toimenpiteitä olet havainnut Suomen homosaatijoittamistamuksesisuujeksi päämäärälöitymäksi pääsylöitymätilanteeseen?

Millaisija Pitkän aikavälin vastaavuuksii oot havainnut arjeksessasi kun oot arjekkuuttasi elänyt menneinä arkisina päivi nä räsä sinä?

Muootosta sinäkin kysymyslauseita taktiikka ja tratekija sanaa käyttäin niin sanallisuus imeytyneisyys muistisuus ahnakkaammilteellisemmin mieleen jäännillisemmin älyllisintellikoijellistajuuves.

Selef Urge

• Anonyymi00002

Kahvi on muuten mun kupissa nytten suullain sitä siemailles ihan hinputin hyvin onnistunutta. Tutti Frutti! MAMMA MIA! Here I go again!!! Lällän lälläti lää, lällän lää , löllön löllöti löö, löllön löllöti löö, aaa aaa.

https://www.youtube.com/watch?v=DUjB9LTtzGg

Minä kun en koskaan yksin ollessain mittaa kahvijauhoo enkä vettämäärää vaan summan mutikas kummatkin, nyt on kuin olii mitattu, maku on just semmoinen mitä kahvilast saa toisinaan kun se on sitä yllättävän hyvää mavultaansa.

Eka kerta mulle tänä vuonna kun osui kaikki kohilleen kahvinmaustossa.

Selef Urge

• Anonyymi00003

Tulin takas ja mietin laittaako tähän mitä ostin ja nyt ku sivun aukaisin niin laitan jotain mutten kaikkea koska tuli aika lailla ostettuakin, liikaa siihen nähen kun piti paasto aloittaa maanantaina 6.4, mutta kaupas oli kaikenlaisii herkkui hyvin paljokkaasti ja käteni ojentautui niitä kohti ottain kärryyseen.

Maitopurkki. Viinirypälepallukoita 2 prk/ 3,50 spesial sale.Virolaista parasta Suomes saatavaa jukurttii, mantariineja bruunjo 5 palleroa, ööö miksei tuu muuta mieleen vaikka painoi niin paljon kantaa niitä, ööö , pitäisköhän käyvä keittijös kattomas,muistuu ny kurkku , myrttisen valkoosipulikurkkui useita pötiköitä, joo eiköhän tää riitä vaikka itte herkut jää ny sanomatta,näin on hyvä , eikö ookkin. Niin joo, luomukanelipurkin mainitsen ostin semmoisen kun kaneleissahan on ihmisj´keholle myrkkyainetta haitallisis määrin, mutta tässä luomukaneli ei oo kumariinii paljon, mä kun tykkään lykkää kahvijauhoihin kanelii silloin kun sitä on saatavaisella, siinä kun on antioksitantteja suurmäärällisesti siin kanelis.

Nyt mään kävelylle, koska näin että Kiovassakin ihmiset kävelee niin munkin pitää mennä jalkoja heiluttaan kävelyllisteisesti streetille Helsinkin ja hauisksii tekeen sen jälkeen mut penkkii en mää tekköön.

Kiovassa kävelijällisöityneet kävelleellisöivät yhtä aikaa, jotkut samaan suuntaan ja jotkut toiseen suuntaan, kunpikohan sunta on helvettiin ja kunpi uuteen maahan, sitähän tässä miettijä sopiikin? Lisäksi tuo plontinainen kommmenttikentäs totes jollekin rahan antajalle Kiitos Jeesusteisesti ja olin ihan että what, täähän on upee nainen.

https://www.youtube.com/watch?v=DGZb0fAPphI&t=508s

Sankarillisesti ja kiitos Jeesus kaikeksesta eetenkin kun kualit Kolokattaan ristil synteinme puolest mahtollistajen silleesti pelastumisemme helevettiin joutumastamme, me syntiä vastaaan lihassamme voimattomat vastustamisen voittamukseellisteiseessa,

Selef Urge

• Anonyymi00004

Selef, suosittelen lämpimästi käymistä mielenterveytesi vuoksi lääkärillä. Kirjoituksistasi huomaa, että elämässäsi on jotakin pahasti pielessä. Oikealla hoidolla asiat voidaan kuitenkin saada raiteilleen.

• Anonyymi00005

" Kirjoituksistasi huomaa, että elämässäsi on jotakin pahasti pielessä. "

Tarkennuksellisuutta tähän lisäkommentillisuuvessa, kiitos talli suu ves, its een koe että Jeesuksessani Herrassani on yhtään mitään hyvästikään pielessä, saati että pahastikaan sitten.

Nyt mä sulattelen just jäätelöpuikkoo, jonka otillisin pakastimesta, se on sen moinen ku mantelijäätelö. Mää kun tykkään mantelijäätelöksist, mutta tykkään mä oikeestaan kaikellisist jäätelöllisist.

Elämä ei ole hassunpaa kun jäätelölle voi kiiruhtaa melkeen millon vaan lipsuttamaan ja nualemaan ja samalla kuunnella saarnaa tai Raamatullisen luentaatlaatata.

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      61
      7520
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2946
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1659
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1468
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1419
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1163
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      77
      863
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      755
    Aihe