Kolmen päivän erkoisoperaatio

Anonyymi-ap

On nyt kestänyt 1 500 päivää, eli vain 500 kertaa pidempään kuin alun perin ilmoitettiin. Venäjä aina hämää 😑

17

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kremlin virallisten valehtelijoiden Saharouvan ja Paskovin mukaan Putte-sedän sota on aikataulussa.

    • Anonyymi00002

      Kremlin käytäville on kulunut ura mitä pitkin Putin ramppaa edestakaisin neuvottomana.

    • Anonyymi00003

      Rohkeimmat propagandistit uskoivat 2 päivän taktiikkaan.
      Ukraina nitistyy kahdessa päivässä veikkasi Simonjan.

    • Anonyymi00004

      Kuka on ilmoittanut kolmen päivät operaatiosta?

      • Anonyymi00012

        Putin ei tosin enää halua muistella menneitä. Hän se oli!


    • Anonyymi00005

      1500+

    • Anonyymi00006

      +++

    • Anonyymi00008

      Ei mitään kolmea päivää ole Kremlissä ilmoitettu. Tuo on natohörhöjen valhe.

      • RT-kanava julkaisi artikkelin, jossa kerrottiin Venäjän vallanneen Kiovan ja sitä myötä koko Ukrainan kolmessa päivässä.


    • Anonyymi00009

      Mikään vale ei ole natohörhöille liian härski.

      • Anonyymi00010

        ONKO MUKA VALE KERTOA, ETTÄ ”ERIKOISOPERAATIO” ON KESTÄNYT JO PERÄTI NELJÄ VUOTTA??

        Lyhyesti: Venäjä hyökkäsi laittomasti 24.2.2022 Ukrainaan!

        Sodan syy: Putin uskoi hetken olevansa ”uusi Pietari Suuri” ja nyky-Venäjällä olevan pyhä tehtävä palauttaa takaisin tsaarin ajan ulkorajat (joiden sisalle myös Suomi mahtuu!). Niinpä hän aloitti sodan ja valitsi ensimmäiseksi kohteeksi Ukrainan. Neljän vuoden sotimisen jälkeen vaikuttaa tehtävä ylivoimaiselle Venäjän resursseille!

        PUTIN TULEE JÄÄMÄÄN HISTORIAAN MIEHENÄ, JOKA LOPULLISESTI ROMAUTTI VENÄJÄN!


      • Anonyymi00014

        Venäjä on valheen koti. 😂😂😂


    • Anonyymi00011

      Eikö Putinilla ole tarpeeksi maata ennestäänkin jo. Roisto tekee noin mutta onneksi Ukrainan on kestänyt hullua Putinia. Tappaa siviilejä asettomia ihmisiä. Vain todella sika tekee noin. Ihmisarvoa Putin ei tunne . Rauhaa ei tule jos Putin saa olla vallassa vilppisvaaliensa avulla. Valheiden orja on tämä sadistinen Putin, kiero liero.

      • Sanoisin että federaation hajotessa otamme takaisin meille kuuluvat alueet tyhjinä.


        Pyccä kun ei pysty valtavista alueistaan huolehtimaan niin saman tien voi rajan siirtää luonnolliselle linjalle Vienanmeri-Ääninen-Laatokka-Suomenlahti.


    • Anonyymi00013
    • Anonyymi00015

      1,3 miljoonaa vanjaa poistunut hyökkääjän muonavahvuudesta, maaliskuussa eniten koko sodan aikana.

    • Anonyymi00016

      Kyllä se kun 2000

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      534
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe