niin ohittaisin poliisin ja oikeuslaitoksen ja selvittäisin asian itse ja rangaistus olisi minun tuomiovallassani. Olen niin totaalisen kyllästynyt tähän munattomaan järjestelmään joka verorahoilla on saatavissa."
Tuo oli suora lainaus eräästä avauksesta.
Ehkäpä avaaja on tosissaan ja tekisikin noin, tai sitten avaaja vaan uhoaa (kuten useimmat lapsen asteelle jääneet persut)?
Tuolle avaajalle esittäisin kuitenkin kysymyksen, millä tavoin hän näkee "munattomaksi" sen järjestelmän, johon hän sen vuoksi kertoo kyllästyneensä ja olisi valmis ottamaan lain omiin käsiinsä?
Ottaisiko kyseinen kirjoittaja ehkäpä raamatunkin käsiinsä Räsäsen tavoin kertoessaan sen ohittavan jopa Suomen lain?
Ja mitä siitä tulisi, jos itsekukin alkaisi soveltaa tuota omaa lakiaan, jos sattuu jotain, joka ei välttämättä ole omasta mielestä kovin kivaa?
Silloinhan tästä maasta vasta tulisikin varsinainen villi länsi.
Jos tuon avauksen kirjoittaja on tosissaan, hänen kannattaisi hakeutua psykiatriseen hoitoon ennen kuin oikeasti tekee harhoissaan jotain, josta "munaton" oikeuslaitos tuomitsee hänet ihan Suomen lakien mukaan.
"Jos joku raiskaisi minun tyttäreni
Anonyymi-ap
3
84
Vastaukset
- Anonyymi00001
Anonyymiuhoajia riittää. Etenkin somessa. Voi niistä osa olla oikeastikin hulluja yms.
- Anonyymi00002
Tyttäresi himoitsee mustaa ja muslimia.
- Anonyymi00003
Musta tuntuu niin hyvältä. Sebastian Tynkkynenkin sanoi niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell332114Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.471721Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121506Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041246Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041034Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76988- 59875
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34872Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101753