Pääsiäistä pitää viettää kunnolla. Säästämällä voi köyhäkin juhlia. Itselläni on ainakin varaa ostaa oluita ja pizzaa.
Kyllä köyhäkin ryyppää tänään.
18
254
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä se on hönötellä välillä ettei liian tasapaksua.Torstaina tilasin perhepizzan ja maistu ni eipä vähään aikaan tee mieli.
- Anonyymi00002
En pysty ryyppää koska kurkkuun sattunut jo 4 päivää.
- Anonyymi00003
Kännääminen on luusereiden puuhastelua.
- Anonyymi00012
Mikäs siitä semmosen tekee? Eihän sitä aina tarvitse kännätä tai liikaa. Muttei yleistetä.
- Anonyymi00004
Ihme luuserointia. Eikö tuohon pizzaruokavalioonkin ala jo kyllästyä. Eilisen herkkuja sekin.
- Anonyymi00014
Oikea köyhä ei ryyppää mitään.
- Anonyymi00005
Kebab tai döner on paljon maukkaampaa kuin pizza. Suosittelen lämpimästi.
- Anonyymi00006
Ihmiset päättää itse kuinka paljon syö pizzaa tai kebabbia.
jeesuksen veri virtaa viinin ja oluen muodossa?
- Anonyymi00007
Luuserit ryyppäävät ja kännäävät.
- Anonyymi00008
Ryyppääminen on vain köyhyyden tehostamista.
- Anonyymi00009
Niin niillä joilla siihen ei olisi varaa.
- Anonyymi00010
Aina se on ollut niin, että ne joilla on vähiten rahaa ryyppäävät eniten ja ajelevat taksilla.
Saavat aina yhden päivän kuussa leikkiä rahakasta herraa. Vaan onko se viisasta.
- Anonyymi00011
On se jos viimeiset rahansa täytyy laittaa kaljaan ja välillä ylilyöntejä taxilla ajelua jne.Kyllähän näitä löytyy jotka vajaassa viikossa ryyppäävät rahansa ja sit 3viikkoa persaukisena,toki saavat rahaa lainaksi kaljaan.
- Anonyymi00013
Ollaanpa täällä kännäämisvihamielisiä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ollaanpa täällä kännäämisvihamielisiä.
Se on vain viisautta ja kykyä nähdä riittävän pitkälle tulevaisuuteen.
- Anonyymi00015
Joku 2viikon välein olusia ja jotain pizzaa tai kebabbia 3viikon välein.Kyllähän toki pizzaa itsekki voi tehdä ja pakastaa osan.Kebab lastut maksaa 5eur ni syö vaikka salaatin kanssa tai tortillan täytteeksi.Ei itsellä ainakaan budjettia tilata syömisiä joka viikko.
- Anonyymi00017
Aloittaja on ihan oikeassa siinä että "säästämällä voi köyhäkin juhlia"
Tätä ole soveltanut jo 15 vuoden ajan eli talvella ollaan hiljakseen kuin
pissa sukassa ja kerätään säästöjä ja kesällä sitten reissataan kohtuudella.
Eli talvella kulutetaan selkeästi vähemmän kuin tienataan mikä helposti
mahdollistaa sen että kesällä voi sitten kuluttaa enemmän kuin tienaa.
Siis aivan yksinkertaista ja helppoa taloudenhoitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161