Nainen, viestittele ennakkoluulottomasti miehen kanssa.

Anonyymi-ap

Olisi mukava saada jutella naisen kanssa asioista ilman ennakkoluuloja tai tuomitsemista.
T. Asiallinen mies, jolle (melkein) kaikki käy

28

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei oikeesti kiinnosta tuppikullit, tai kulkien mitat. Ei Raimo setä, eikä savottamiehet. Haluisin oikeeta, asiallista, aitoa keskustelua. Paljon pyydetty täällä, mutta en ihan vähällä lannistu.
      🦟

• Anonyymi00002

No, avaa sinä, mitkä aihepiirit seksin ympärillä ois mielenkiintoisia sun mielestä?

N40

• Anonyymi00003

Mä avaan. Itselleni suurimman nautinnon tuottaa, kun saa toisen nauttimaan. Tietysti on toiveita, että toinen osapuoli saisi myös nautintoa asioista joista itse tykkään. Tehdä ja kokea
        Mitenkäs sinä?
        🦟

• Anonyymi00004

Täällä sama. Mistä jutuista sä sitten itse tykkäät?

• Anonyymi00005

Oo niin monesta! Hellyys, rajuus, kipu, hitaus,saada,antaa. Olisi helpompi kertoa mistä en pidä tai omat top 5. Kuten sanoin olen aikalailla kaikkiruokainen.
        Kerro omat top mieltymyksesi.
        🦟

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oo niin monesta! Hellyys, rajuus, kipu, hitaus,saada,antaa. Olisi helpompi kertoa mistä en pidä tai omat top 5. Kuten sanoin olen aikalailla kaikkiruokainen.
        Kerro omat top mieltymyksesi.
        🦟

Sanon vielä, että en ole ehkä kaikkien mielestä se keskitien kulkija.
        🦟

• Anonyymi00007

Joskus rajusti, joskus hellästi, joskus hidastakin hitaammin, ei varmaan ole mitään top-listaa. Aina riippuu omasta ja toisenkin mielialasta. Sattua saa jonkin verran. Silmät sidottuna itsellä ainakin tehostuu muut tuntemukset

• Anonyymi00009

Mitkä on sinun ehdottomat EI jutut?
        🦟

• Anonyymi00008

Rakastan kyllä ratsastamista yli kaiken

• Anonyymi00010

Ratsastaminen on mahtavaa kunnon katse kontaktilaji.🦟

• Anonyymi00011

Kuristaminen ei kyllä käy. Kipua johonkin rajaan asti kestää, muttei mitä tahansa. Muutama ihminen ehkä menisi, mutten missään isossa porukassa tahtoisi olla ehkä

• Anonyymi00012

Kuristaminen ei olisi oma valintani, jos vastapuoli ei sitä haluaisi. Itsellään en koe tarvetta tulla kuristetuksi.
      Miten on käsi/ sormeilu, nautitko siitä.
      Nautitko myös olla antavana osapuolena? Sormettaisitko minua?
      🦟

• Anonyymi00013

En sun ryhävalaan haisevaan pilluun koskisi tikullakaan!

• Anonyymi00014

Ei niin pientä porukkaa, että ei olisi yhtä ääliötä.
      🦟

• Anonyymi00015

Niin, täällä on nuo muutamat joiden on pakko päästä ilmoittamaan vankat mielipiteensä

• Anonyymi00016

Sormin ja käsin olisin kyllä itse mieluummin antavana osapuolena kuin vastaanottavana. Valitettavasti moni mies on varsinkin aluksi sormin vähän kovakourainen pillun kanssa.

• Anonyymi00017

Mutta mitä. Haluaisiko vielä keskustella seksiin liittyvistä asioista n.40?
      Minulla olisi paljon kysyttävää ja kerrottavaa.
      🦟

• Anonyymi00018

Kysymyksiä sitten vaan tulemaan

• Anonyymi00019

Anteeksi en huomannut vastautasi.
      Minua kiihottaisi todellakin saada naisen sormea/sormia. Nauttisitko nähdä sormesi sisälläni?
      🦟

• Anonyymi00020

OK kysymyksiä…
      Nautitko (välillä) olla ”alistettuja”?

• Anonyymi00021

Edellisen lähetti🦟

• Anonyymi00022

Säikäytinkö sinut pois n.40? Toivottavasti en. Haluaisin jatkaa/syvemtää keskusteluanne, jos sinulle sopii. Kerro miten sinulle olisi mieluisinta? Jos haluat kysä jotakin, niin lupaan vastata rehellisesti, vai haluaisitko että kysyn ? Voidaan myös suoraan kertoa haluistamme, jos niin olisi sinulle mieluisampaa.?’
      Oli miten oli, niin jatkaisin mielelläni.
      🦟

• Anonyymi00023

Hyvin liukastetut sormet liikkumassa miehen anuksessa näyttää upealta. Joskus voi vaikka alistua, vaikka pidänkin enemmän määräävästä asemasta. Minäkin kysyn.. Oletko rinta- vai peppumies? Äänteletkö kun sinusta tuntuu hyvältä?

• Anonyymi00024

Kiitos. Olisi mahtavaa tarjota sinulle nautinto nähdä sormesi anuksessani. Mitä enemmän sen parempi. Ääntelisivät varmasti, kun nauttisi. Myös tekemisestä puhuminen tapahtuessa kiihottaa.
      Minulla ei ei ole varsinaista halua olla sub tai dom, vain halu nauttia. Minua kyllä kiihottaisi ajatus sitomisesta. Varsinkin rintojen sitomisesta.
      Kiinostaako sinua kyrvän ”rankaisi”?
      🦟

• Anonyymi00025

Anteeksi että jäi sanomatta. Olen enemän tissi mies. Joskin nautin myös naisen takapuolessa. Sen läpsimisestä ja anaaliin panemisesta.
      🦟

• Anonyymi00026

Pienirintaisena olen aina tissimiesten kanssa vaikeuksissa...

• Anonyymi00027

Tissimiehenä en silti aseta rintojen koolle arvoa. Kysyit, vastasin. Kaikki tissit ovat kauniita. Nautitko kun rintoihisi kiinnitetään huomiota?
      Mitä haluaisit että tekisin sinulle? Vai haluatko vielä kysyä jotakin?
      🦟

• Anonyymi00028

ok ei kiinnosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      266
      3343
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1843
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      28
      1517
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      82
      1369
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1038
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1004
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      64
      839
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      766
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      697
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      676
    Aihe