Päästäkää jo irti!

Anonyymi-ap

34

1186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiitos 👍 mielenkiintoista historiaa.erittäin mukava asia ,että hotelli saa jälleen uuden elämän lähiaikoina👍

• Anonyymi00002

Tarkoitatko homeiden ja sienien saamaa elinpaikkaa hotellissa ?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tarkoitatko homeiden ja sienien saamaa elinpaikkaa hotellissa ?

Alienit elävät!

• Anonyymi00004

Älä levitä valhetta.kohta alkaa tapahtua👍

• Anonyymi00007

Purkutyöt alkaa?

• Anonyymi00005

x kluppen vuokraa tilat ja maksaa kaikki kulut mitä hotellista tulee summa on lämmityskuluineen reilu 260 000 euroa.
      Asuntosiivet otetaan käyttöön huolimatta niiden asuinkelvottomuudesta.

• Anonyymi00006

Moniko täällä kirjoittava on edes käynyt huoneissa? Minä olin siellä viimeisenä yönä kun oli auki. Käytävällä kaamea homeen haju, huoneessa ilmastointi huusi kuin syötävä ja kylppärin lattia melkein poltti jalkoja. Ei taida tuolla konstin 260t. riittää lämmitykseen?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Moniko täällä kirjoittava on edes käynyt huoneissa? Minä olin siellä viimeisenä yönä kun oli auki. Käytävällä kaamea homeen haju, huoneessa ilmastointi huusi kuin syötävä ja kylppärin lattia melkein poltti jalkoja. Ei taida tuolla konstin 260t. riittää lämmitykseen?

Taitaisi tulla halvemmaksi purkaa ja rakentaa uudelleen, kuin repiä auki ja yrittää saada homeita pois? Sitä meinaan on taatusti paljon ja montaa laatua imeytyneenä kaikkiin rakenteisiin ja eristeisiin.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Taitaisi tulla halvemmaksi purkaa ja rakentaa uudelleen, kuin repiä auki ja yrittää saada homeita pois? Sitä meinaan on taatusti paljon ja montaa laatua imeytyneenä kaikkiin rakenteisiin ja eristeisiin.

Mitä väliä kumpi tulee halvemmaksi?
        Ahterin malliin kaupunki kuitenkin loppujen lopuksi maksaa.
        Riippumatta siitä kuka omistaa.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kautokuru luikertelee. "Huolimatta siitä kuka omistaa". Häntä niin kovin harmittaa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jos tehtäisiin uusi hotelli, sen koko olisi todennäköisesti aiempaa pienempi. Vanha hotelli on liian iso tarpeeseen nähden heinäkuuta lukuunottamatta, ja siinä on paljon käytävää, portaita yms. Nykyään hotellit tehdään tehokkaammin.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jos tehtäisiin uusi hotelli, sen koko olisi todennäköisesti aiempaa pienempi. Vanha hotelli on liian iso tarpeeseen nähden heinäkuuta lukuunottamatta, ja siinä on paljon käytävää, portaita yms. Nykyään hotellit tehdään tehokkaammin.

Mesikämmen on suojelukohde, mitään ei saa muuttaa, ei sisältä eikä ulkoa. Kas siinäpä haastetta omistajalle.

• Anonyymi00019

• Anonyymi00020

• Anonyymi00021
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuskin hotellissa on monikaan käynyt. Siksihän se meni konkurssiin koska kävijöitä ei ollut riittävästi.

• Anonyymi00011

Ei kaupunki ole sijoittanut hirveää summaa vielä, mutta nyt on piikki auki. Luultavasti olemme pelurin tilanteessa: on pakko laittaa lisää rahaa, jotta en menetä jo laitettua.
      Tällä ajattelutavalla on moni velkaantunut rajusti.
      Ähtärikin jo monta kertaa ja taas vielä kerran.

• Anonyymi00012

Kuulin juuri että Seurakunta valtuusto on erotettu ja keskustalaisten johdolla on suunnitteilla hotellin osto seurakunnan rahoilla. Hotellin johtajaksi olisi nousemassa nykyinen seurakunnan talouspäällikkö.

• Anonyymi00014

Sitä kuulee kaikenlaista,kun ei oo kaikki muumit kotona.

• Anonyymi00015

Hohhoijaa. Aprillipäivä meni jo.

• Anonyymi00016

Seurakuntaa kiinnostanee alueen kiinteistöistä vain 1700-luvulla rakennettu kappeli, joka on kesäkäytössä ja vapaasti varattavissa esimerkiksi kirkollisiin toimituksiin.

• Anonyymi00017

2,miljoonaa on varattu .................🙏👍👍👍👍☺️☺️☺️☺️

• Anonyymi00022

Syksyllä hotelli on jo kylmillään , mistään ei löydy 300 000 euroa sen lämmittämiseen.

• Anonyymi00023

Näinhän se on. Pandoilla on kauaskantoiset seuraamukset hamaan tulevaisuuteen. Koko Ähtäri autoituu vauhdilla niiden takia, vaikka elikot itse ovat täysin syyttömiä. Monta työpaikkaa on jo mennyt ja yritykset toisensa jälkeen kaatuvat konkurssiin katoavan ostovoiman takia. Moni päätyy itsemurhaan toivottomassa taloudellisessa tilanteessa.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Näinhän se on. Pandoilla on kauaskantoiset seuraamukset hamaan tulevaisuuteen. Koko Ähtäri autoituu vauhdilla niiden takia, vaikka elikot itse ovat täysin syyttömiä. Monta työpaikkaa on jo mennyt ja yritykset toisensa jälkeen kaatuvat konkurssiin katoavan ostovoiman takia. Moni päätyy itsemurhaan toivottomassa taloudellisessa tilanteessa.

Juuri näin. Kepulaiset kun päättivät, seuraukset ovat nähtävissä.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Minä tiesin sen sekunnissa kuinka tulee käymään, kun luin uutisen pandoista.

• Anonyymi00028

Kyllä kaupunki maksaa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Minä tiesin sen sekunnissa kuinka tulee käymään, kun luin uutisen pandoista.

Minä ajattelin samoin jo silloin kun pandat haluttiin Suomeen!

• Anonyymi00030

Huoneistosiivet jo kylmillään ja vaikka oli kaksi kuukautta todella kylmää, niin kulut oli luokkaa alle 10 tonnia kuukaudessa öljyllä. Vaikka kuinka helmitauluasi pläräät, niin ei siitä 300 tuhatta tule, vai oletko niin jälkeen jäänyt, että mietit markkoja.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Huoneistosiivet jo kylmillään ja vaikka oli kaksi kuukautta todella kylmää, niin kulut oli luokkaa alle 10 tonnia kuukaudessa öljyllä. Vaikka kuinka helmitauluasi pläräät, niin ei siitä 300 tuhatta tule, vai oletko niin jälkeen jäänyt, että mietit markkoja.

Hotellin ollessa toiminnassa lämmityskulut talvi kuukausina olivat 30 000 euroa/ kk.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Juuri näin. Kepulaiset kun päättivät, seuraukset ovat nähtävissä.

Ähtäri antoi kaikkensa pandojen pelastamiseksi.
        Ottakaapa muutkin esimerkkiä!

• Anonyymi00026

No se ei ole yllätys,koska et näe missään mitään positiivista 🤬 idiootti

• Anonyymi00027

Sinun hiv-testisi on positiivinen

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Sinun hiv-testisi on positiivinen

Niin onkin, mitä sitten?

• Anonyymi00034

Eipä mene enää kauaa ,kun tulee tietoa hotellista ,hienoa, että siihen tullaan satsaamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe